Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Nabas tekoitkun mestari. Tule mikreni.
Voi itku tuota Nabben naurukohtausta ja minkä ihmeen takia nauroi.😳
En halua Karvania julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Nappe feikkaa pk huoneessa just nyt
Älä jaksa puhua p.... aa
Sofia oli Karvanin kanssa sopinut 2 nimeämispisteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten ilkeä Sofia. Kun Karvan puhuu lähdöstään Sofia huutaa kelle mä nyt annan 2p. Miksi Karvanin kuullen ilkeää. Silti loukkaantuu kun joku teemuistoringissä sanoo esim että Kirsi pelasi liikaa ja oli epäoikeudenmukainen.
Se oli huono vitsi väärässä paikassa. Joskus niin tapahtuu. Turha suurennella tapahtunutta.
Kumpa Sofiakin tajuaisi sen. Se ero ettei kukaan räksyttänyt Sofiaa sanomastaan, toisin kuin Sofia muille jotka sanoo epäedullista bb ystävistään.
Munkin mielestä Millu vois olla vanhempikin kun 26v. Toivottavasti istuvat sohvalla Aleksin kans seuraavas äänestyksessä.
Mä en kestä noita pitkiä jäähyväisiä. Moneen kertaan samat lässytykset
Olipa tekopyhää meininkiä. Karvan sanoi kahden viikon jälkeen, että toivon vain että saan palata takaisin lajini pariin.
No mikset saisi?
Jotenkin toivoisi, että tuolla olisi yksi tervejärkinen, joka sanoisi ihan normaalisti hyvää jatkoa.
Nyt kaikki esittää niin tunteellista. :D
Karvan on ihana. Koko ajan rehellinen oma itsensä. Oli voittajasuosikki.
Mitä tuo Karvan viel tuol höpisee. Eilisen toistoo. Karvan ihan jees mut nyt jo uutta matskuu.
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Hyvä Millu ja Aleksi! Oikeille meni pisteet
Vierailija kirjoitti:
Mitä Reeo talossa on tehnyt? Muuta kuin nauttinut muiden tekemisistä?
Kyllähän se ruokaa on tuolla tehnyt.
Milena ja Aleksi ainakin äänestyksessä
Ei taida Aleksi eikä ainakaan Millu joutuu sohvalle. Miksei kukaan äänestä sofiaa.
Montako kertaa Tuula tehnyt ruokaa? Tai Salla, Milla? Mia? Heidi?
Likainen vesi paljussa, yäk.