Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi miten nolon katkeraa puhetta Reeolla ja erityisesti Miikalla.
Kyllä. Ihan myötähäpeä tuli.
Kaiken juonittelun jälkeen Reeon pisteet ei edes riitä häätöön? :''''D
Toki riippuu siitä montako on häädössä, mut jos menee samalla kaavalla kuin ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Reeo, Mia, Aleksi ehkä Heidikin äänestyksessä.
Milena on äänestyksessä myös
Nabella pakosti jonkin tason aivovamma.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ton Sallan anti on tälle ohjelmalle? Roikkuu tuolla niin kauan kunnes joku sen huomaa.
Alusta asti ollut ihme tätimoonika. Rooli päällä koko ajan.
Kahdenkesken Millan kanssa hänestä kuoriutuu paskanpuhuja.
Häädössä: Aleksi, Millu, Milena ja Reeo. Reeo turvaan ensin sen jälkeen aivan sama kuka tippuu.
Sääli, että Mia tai Aleksi taitaa tippua huomenna. Ylilaudan porukkahan tätä äänestystä pyörittää ja siellä tosiaankin äänestetään Reeo ensin turvaan. Sitten varmaan Milena kun on Reeon leirissä.
Kaiken tuon juonittelun jälkeen Reeon häätöpisteet ei olis edes riittänyt häätöön :D
Neukkarissa sitte tuli vaihto, ja Reeoki joutui häätöön.
Heidi alunperin häädössä. Neuvotteluhuoneessa otti itsensä pois ja laittoi Reeon tilalle. Nyt on kustu sitten molempia liittolaisia Miikkaa sekä Reeoa silmään. Luotto Heidiin meni siinä!
Heidi oli reilu kun laittoi Mian haluaman Reeon äänestykseen. Heidihän ei olisi tietenkään itse sinne Reeoa halunut. Mutta katsojat äänestää varmaan Reeon turvaan.
Ei Heidi tehny mitään väärää. Ja eiköhän Reiska pääse turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Heidi alunperin häädössä. Neuvotteluhuoneessa otti itsensä pois ja laittoi Reeon tilalle. Nyt on kustu sitten molempia liittolaisia Miikkaa sekä Reeoa silmään. Luotto Heidiin meni siinä!
Reeo itse lupasi Soffelle äänestää Rusua häätöön taannoin.
Tapahtuiko yö((ä bileissä mitään?
Miten on mahdollista, että Heidi on niin pyöriteltvissä, että uudestaan mokaa ja laittaa liittolaisensa häätöön. Vaikka vielä ennen neuvotteluun menoa hoki, ettei nyt "mokaa tätä" ja "pysyy lujana". En ikinä kuunaan valkeana laittaisi Heidiä mihinkään luottamustehtävään, en työmaailmassa, koulumaailmassa, enkä luottaisi ystävänä pätkääkään. Niin käsittämätöntä, miten vedätettävissä 100-0.
Heidi ulos.
Heidi ja Mia molemmat alunperin häädössä. Yhden saivat ottaa pois. Mia ehdotti, että tehdään diili että mennään kaikki nimetyt häätöön ja antaa katsojien päättää. Ketään ei siis vaihdettaisi kun eivät kuitenkaan pystyisi molempia pelastaa. Mutta Heidi sanoi, että MINÄ tahdon jäädä. Mia sitten antoi periksi ja jäi itse häätöön. Heidin peli ei näytä talon sisällä kovin hyvältä. Eka bussin alle Miikka ja nyt Reeo. 😂😂
Kaksi saisi pudota Millu ja Milena.
Vierailija kirjoitti:
Heidi alunperin häädössä. Neuvotteluhuoneessa otti itsensä pois ja laittoi Reeon tilalle. Nyt on kustu sitten molempia liittolaisia Miikkaa sekä Reeoa silmään. Luotto Heidiin meni siinä!
Ja taas yksi valepukki siinä kirjoittelee. Heidi otti itsensä pois ja MIA laittoi Reeon tilalle. Ihan kuin silloin aiemmin, Heidi otti itsensä pois ja ALEKSI laittoi Miikan tilalle.
Kiva kun tehdään omia tulkintoja ja kirjoitellaan niitä sitten täällä "totena".
Kulli-Keijo kirjoitti:
Lettu-Leena kirjoitti:
Mulla on lettu täällä taas levällään. Tulkaahan miehet lettusille.👄
Mulla ois täällä kullia tarjolla.
Luulin että täällä on lähinnä aikuisia keskustelemassa, taitaa pari 15v kuitenkin olla höpisemässä.
Reeo laittoi Rusun häätöön. Tottakai Heidi pelasti itsensä, niin olisi Reeokin tehnyt.
Eikö Mia ja Aleksi tullu samaan aikaan taloon, jos en ihan väärin muista.