Kollega saikulla mielialasta? Näin kuitenkin matkustuskuvia.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa pitäisi, itse en ole kiinnostunut siitä miten muut aikansa käyttää.
Ei pitäisi, ei periaatteessa eikä käytännössä.
Ehkä on saanut matkustusluvan. Hyvä kun vaihtaa maisemaa. Minä lähdin kahden viikon täyshoitolomalle, mutta ilmoitin siitä työpaikan henkilöstöosastolle.
Jos on lääkärintodistus eikä estettä viettää aikaansa vaikka aurinkorannalla niin voivoi. Mitään et asialle voi vaikka ilmoittelisit kaikille.
Jos hän yrittää kuntouttaa mielialaansa päästäkseen pikimmiten takaisin töihin, niin matka on siihen mitä oivallisin keino. Kotisohvalla maatessa sairasloma venyisi pidemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on saanut matkustusluvan. Hyvä kun vaihtaa maisemaa. Minä lähdin kahden viikon täyshoitolomalle, mutta ilmoitin siitä työpaikan henkilöstöosastolle.
Minkä helvetin matkustusluvan?
Provo. Ollut ennenkin sama tarina.
Matkailuhan on parasta mielialalääkettä! Mitä tämä asia nyt sinulle kuuluu? Itsekin olin pitkällä sairaslomalla ja käsky oli tehdä kivoja ja rentouttavia asioita jos pystyn. Ei ollut mieleen liittyvää mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä kuuluu sinulle miten?
En ole aloittaja, mutta vastaan.
Jokainen työntekijä on moraalisesti velvollinen raportoimaan työkavereiden mahdolliset väärinkäytökset työnantajalle.
En ihmettele, että työkaverisi voi huonosti, kun joutuu työskentelemään sinun kanssasi. Toivottavasti hänellä on oikein mukava matka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä kuuluu sinulle miten?
En ole aloittaja, mutta vastaan.
Jokainen työntekijä on moraalisesti velvollinen raportoimaan työkavereiden mahdolliset väärinkäytökset työnantajalle.
Näin on. Itse olen kerran ilmoittanutkin yhdestä vakisaikuttajasta. Kun määräaika loppui, sai kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa pitäisi, itse en ole kiinnostunut siitä miten muut aikansa käyttää.
Minkä periaatteen mukaan?
Kyllä minä ainakin ihan viattomasti iloisella ilmeellä kertoisin ,että rouva y tai herra x varmasti mukavasti pirityy ,kun on nyt siellä lomareissulla malediiveilla tms. Esihenkilö ,ehkä alkaa kiinnostumaan ja kyselee lisää ????
Onhan se kiva tietää. Että muutkin voi ottaa saikkua ,jos mieli on matalalla🥂🍾🏊🛫
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaista toimintaa on.
Niin on. Aloittajan kaltaiset kyttääjät myrkyttävät työyhteisön pelkällä olemassaolollaan.
Lääkärinon voinut suositella reissua irtiottona, jos burn out.
Miten voi tietää sairasloman syyn muuten? Ei kuulu työpaikalla kenellekään.
Kaikki vaan saikulle vuoronperään ja matkoille virkistäytymään työnantajan laskuun.!
Jos pystyy matkustamaan niin pystyy myös tekemään töitä eli laiton poissaolo.