Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Missä välissä Miikka on ollut ylipainoinen 3-5 sitten????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolla hyvä tilannetaju, ku Nabbe ym. alko Miikkalta kyselee et onko En seurustelua ollut minkälainen pleijeri jne. Miikka sano et ei halua puhua sellaista asioista talossa, ku on kuitenki nyt parisuhteessa.
Reeo heti koitti sano et kunnioitetaan hänen vastausta, ku porukka yritti vielä jatkaa.Vaikka Reeokin on kova roastaamaan ja vääntämään vitsiä joka asiasta, osaa silti kunnioittaa toista jos toinen vetää rajan.
Siis tarkoitat varmaan että kun Nabaz yritti jatkaa? Laura pyysi tarkennusta mitä Nabaz tarkoittaa playerilla ja sen jälkeen keskustelivat porukassa siitä ettei oo mitään väliä mitä kukakin on menneisyydessään tehnyt, eikä sitä tarvitse talossa kertoa. Nabaz jäi jankuttamaan vastausta Miikalta.
Tarkoitat siis sitä, että Reeo kyllä Miikkaa suojelee, mutta viis veisaa muista asukkaista. Kuspää siis.
Hyvinvointi, liikuntaa, Salla ja Milla , Milla vetää mustasta tupakkaa, tulere aika savut ja Salla normi tupakoi, siinä kans kuntoilijat ja hyvinvoinnin edustajat.
Heidi pikkasen hiprakassa.
KusKus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolla hyvä tilannetaju, ku Nabbe ym. alko Miikkalta kyselee et onko En seurustelua ollut minkälainen pleijeri jne. Miikka sano et ei halua puhua sellaista asioista talossa, ku on kuitenki nyt parisuhteessa.
Reeo heti koitti sano et kunnioitetaan hänen vastausta, ku porukka yritti vielä jatkaa.Vaikka Reeokin on kova roastaamaan ja vääntämään vitsiä joka asiasta, osaa silti kunnioittaa toista jos toinen vetää rajan.
Siis tarkoitat varmaan että kun Nabaz yritti jatkaa? Laura pyysi tarkennusta mitä Nabaz tarkoittaa playerilla ja sen jälkeen keskustelivat porukassa siitä ettei oo mitään väliä mitä kukakin on menneisyydessään tehnyt, eikä sitä tarvitse talossa kertoa. Nabaz jäi jankuttamaan vastausta Miikalta.
Tarkoitat siis sitä, että Reeo kyllä Miikkaa suojelee, mutta viis veisaa muista asukkaista. Kuspää siis.
niinkauan kun on hyötyä, Reoo esittelyvideossa, ettei hän ole tullut hakemaan Ystäviä
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
Vierailija kirjoitti:
Heidi pikkasen hiprakassa.
Onkohan Heidi vielä neitsyt, ei oo mielestäni kertonut onko edes ollut poikaystävää
EIkö Millulla pitänyt olla joku ulkomaailmassa odottamassa.
Varmaan kiva katsella tuota sisarellista höpsöttelyä Aleksin kanssa.
Aleksi puhuu vaan äidistään.
Vierailija kirjoitti:
Lepokoko ei kerro paljoakaan siitä, mikä on koko toimintakunnossa...
Hei mä zoukki mä zoukki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Nää on liian kunnollisia tai haluavat siis esittää kunnollista, koska bisnes voi muusta kärsiä. Suuri osa on tullut hakemaan huomiota/sponsoreita firmalleen/ohjelmalleen/urheilulajilleen/nettiprnolleen/blogilleen jne.
Kyllä tuonne varmasti hakee paljon niitäkin, joilla ei ole mitään kytköksiä mihinkään, mutta nyt on näköjään valittu näin. Fitness, hyväolo, suvaitsevaisuus, monikulttuurisuus teemalla.
Todellisuudessa: kaikki läskistyy, kunto huononee, mahat sekaisin, pskabakteereja liikkeellä huonosta hygieniasta, pahaolo, huono yhteishenki tai sitä ei ole ollenkaan, toisen puhumisesta ei saa selvää tai ymmärtää sen koko ajan väärin, räikeää toisten mustamaalaamista.
Ei kyllä onnistunut tämä kausi, kyllä tämä kaikkein huonoin tulee olemaan. Ei pelasta enää mikään, koska tosta porukasta ei siihen vain ole.
Joo. Munkin mielestä huonoin kausi. Koko joukko yhtä teflonia. Mitään ei oikein saa noista irti. Kaukana on ne ajat, kun sekalainen asukasjoukko tuli ihan omana itsenään taloon. Jotenkin noi kaikki muistuttaakin toisiaan. Persoonat ei erotu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Jep. Ja sitten yksi onkin vain tylsä honottava henkari ja toinen taas täysin mitäänsanomaton lettuhokemineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
Onkohan valitsija hetero mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.
Lopetin 24/7 -tilaukset kun huomasin, että alkoholiin on alettu suhtautua samoin kuin körttien raittiusseurassa. Kunnon bileet ja reilu alkoholitarjoilu edes pari kertaa kuussa antaisivat sisältöä ja draamaa ihan eri tavalla kuin nykyinen tiukkapipomeininki.
Oliskohan siinä vaikka turvallisuustekijät kyseessä. Yksi oli tukehtua omaan oksennukseen ja se liukas terassi humalapäissään oli myös aikamoista kateltavaa kun olivat heittää lipat humalassa örveltäessään
Näinpä.
Tämä nykymaailman porukka ei kestä enää sitä määrää ja/tai laatua mitä esim. vielä kymmenen vuotta sitten. Näännytetyt ja rääkätyt kehot eivät kestä enää edes nopeasti vetäistyä kolmea siideriä, vaan sitten oksentaa ja pskantaa omaan sänkyynsä ja makaa vain siinä omissa jätöksissään (kuten Ella 2020). Kun muistelee vanhoja bb:tä, niin kyllähän siellä humalassa kaaduttiin, pahin taisi olla Kadi, kun römelsi suoraan ulkotulen päälle. Mutta kun ne määrät oli tuplia verrattuna nykyiseen. Ja välillä saivat ihan viinaakin. Nykyporukka on jo nousuhumalassa vissiin batterystakin. Tai siitä prkelen Noccosta. (PASKAAAA)
Onkohan Allulla vaan 1 kaveri ja sekin hänen äitinsä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Inhottava lääppijä tuo Aleksi. Koko ajan pitää kosketella Millua.
Millu sallii tämäm lääppimisen jostakin syystä, vaikka tämä lääppijä on infantiili.
Nää on liian kunnollisia tai haluavat siis esittää kunnollista, koska bisnes voi muusta kärsiä. Suuri osa on tullut hakemaan huomiota/sponsoreita firmalleen/ohjelmalleen/urheilulajilleen/nettiprnolleen/blogilleen jne.
Kyllä tuonne varmasti hakee paljon niitäkin, joilla ei ole mitään kytköksiä mihinkään, mutta nyt on näköjään valittu näin. Fitness, hyväolo, suvaitsevaisuus, monikulttuurisuus teemalla.
Todellisuudessa: kaikki läskistyy, kunto huononee, mahat sekaisin, pskabakteereja liikkeellä huonosta hygieniasta, pahaolo, huono yhteishenki tai sitä ei ole ollenkaan, toisen puhumisesta ei saa selvää tai ymmärtää sen koko ajan väärin, räikeää toisten mustamaalaamista.
Ei kyllä onnistunut tämä kausi, kyllä tämä kaikkein huonoin tulee olemaan. Ei pelasta enää mikään, koska tosta porukasta ei siihen vain ole.