Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omasta ja muiden kehosta ajatuksia

Vierailija
24.06.2026 |

Usein täällä luen toisten ulkonäköä halventavia juttuja. Miten olisi toisin päin. Mitä "kadehditte" muissa? 

Mulla on mielestäni (on muutkin sanoneet) lihaksikkaat jalat ja persaus hyvällä tavalla. Ei sinänsä ihme, kun  pyöräilen, luistelen ja käyn salilla. Vartaloni ei kuitenkaan ole mielestäni sopusuhtainen, vaikka se on toimiva. Rinnat voisi olla isommat ja nyt kun kesällä olen nähnyt ihmisiä kevyessä vaatetuksessa, niin olen ihaillut kyllä uhkeita naisia. No tällä mennään, kun kirurgin veitsen alle en mene kuitenkaan vielä ihan tästä syystä.

Mitä te ihailette toisissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin pidempiä jalkoja, joissa on lihaksia. Ap:lla varmaan on sellaiset. Mulla on tämmöset ihme töppöjalat.

Vierailija
2/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat jalat, joissa on muotoa ovat kauniit. Sellaiset, joissa pohje ja reisi erottuvat selvästi nilkasta ja polvilumpiosta. En ole ikinä ihaillut valokuvamallien ja mannekiinien jalkoja, joissa polvilumpio saattaa näyttää milteinpä raajan paksuimmalta osalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkuntoinen ja heleä iho on kaunis riippumatta siitä, onko siinä ikääntymisen merkkejä. Osa voittaa sellaisen geenilotossa ja saattaa pärjätä koko ikänsä suunnilleen marketin halvimmalla kosteusvoiteella mikäli he edes käyttävät kosmetiikkaa. 

Vierailija
4/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset olisi kivoja. Minulla on sellainen vartalo, että siihen ei helposti tartu sen enempää lihas kuin läskikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän