Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38481/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yhdellä on taas naama resting bitch facella.

Ainahan se on.

Vierailija
38482/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaa viime kausi ja tämä kausi. Viime kaudella kaikki jollain lailla erottui ja oli persoonallisia tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38483/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon Nabazin annetaan edelleen puhua, kun se ei osaa. Kaiken lisäksi sen jutut on aivan perseestä.

Vierailija
38484/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Olen erimieltä. Joko formaatti vetelee viimeisiään tai tuonne on onnistuttu haalimaan pahimmat hyveposeeraajat.

Tuula hokee että on empaattinen jne. Ei ole. Harvinaisen itsekeskeinen ihminen.

Merve. Vastustan kiusaamista. Ei. Kiusaat itse.

Sofia. Peräänkuulutan suvaisevaisuutta. Tämä ei koske kuitenkaan Sofiaa.

Nabaz. Minä olla rehellinen ei puhu selän takana. Ei. Et ole. Niin ja puhut.

Aidot ihmiset kiinnostavat. Niitä on tällä kaudella vähän.

Vierailija
38485/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.

Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.

naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas

Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.

Siis kattooko joku tosissaan bb:tä tissien/pyllyjen takia? Eikö silloin kannattaisi katsoa ihan jotain muuta... :)

Kyllä minunkin silmä lepäsi viime vuonna Taavissa, joten ymmärrän kyllä miehisenkin näkökulman.

Hyh. Kyllä sitten ihmiset on outoja ilketyksiä.

Vierailija
38486/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolla alkaa jo keittää kun pitää juoda viccyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38487/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Mutta Krisu ja Jassu sentään voittivat kautensa. Olivat räväköitä ja hauskoja persoonia.

Tän kauden Jassu on Merve. Varteenotettava voittaja jopa.

Vierailija
38488/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla yhdellä on taas naama resting bitch facella.

Suomeksi siis norsun.. *****itulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38489/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonittelu ja ilkeily pilaa jo bibiksetkin. Ei saatana.

Vierailija
38490/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonittelu ja ilkeily pilaa jo bibiksetkin. Ei saatana.

Joo, ei noilla oo mitään hyvää yhteishenkeä tuolla :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38491/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juonittelu ja ilkeily pilaa jo bibiksetkin. Ei saatana.

Mitkä bileet?

Vierailija
38492/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Mutta Krisu ja Jassu sentään voittivat kautensa. Olivat räväköitä ja hauskoja persoonia.

Eikä Joelkaan nyt mikään seinäruusu ollut, vaikka niin moni väittää, hän ei vain ollut niin ilkeä kuin joku Jassu. Mutta hassuttelija, läpänheittäjä, tehtäviin heittäytyjä, hyvän mielen luoja hän oli kaksi ja puoli kuukautta. Alku meni tapettina, kun ei meinannut mopo lähteä käyntiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38493/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuotanto äxönii. Näyttäkää bb talon tv ruudussa ketkä on häätöäänestyksessä ja palkit. Alkais väittelyt.

Vierailija
38494/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeimmat Bileet ikinä. Täyttä roskaa koko ohjelma ja noi asukkaat ovat mitättömyyksiä, joissa ei ole mitään kiinnostavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38495/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juonittelu ja ilkeily pilaa jo bibiksetkin. Ei saatana.

Mitkä bileet?

No "bileet", whatever. Pitäisi pitää hauskaa niin ilkeillään vaan ja juonitellaan. Booring

Vierailija
38496/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo, Aleksi, Milla ja Nabaz äänestyksessä luulen. Mia ja Heidi pelastaneet itsensä

Vierailija
38497/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikan mielestä hän ansaitsee voiton. No just.

Vierailija
38498/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina

Vierailija
38499/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli

myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Daiyana oli ärsyttävä ja rasisti. Sun varmaan kannattaisi katsoa jonkun muun maan BB:tä.

Oon seurannut kin jo ennen kuin Suomessa pyöri BB.En tiedä vaan mistä nykyään löydän muunmaitten BB:t

Vierailija
38500/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

että toi miikka on rasittava jeesustelija, reeon kanssa ulos sunnuntaina

Miikka tuskin on häädössä.

Ketju on lukittu.