Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38421/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaivaannuttavaa katsella noitten tanssimista, jos musiikki alkaa soida. Viime viikolla Lauran valitsemalla sisäporukalla oli bileet. Aleksi ja Nabaz osasivat tanssia joten oli kiva katsella. Muitten heiluminen oli lähinnä kiusallista. Merveä ja Miikkaa nolotti itseäkin.

Aina voi sulkea television.

Nämä on niin väsyneitä kommentteja. On olemassa sellainen nappula jne.

Tuohan oli vain kommentoijan oma havainto. Ei se tarkoita sitä, että hän ei haluaisi seurata kyseistä formaattia.

Niin ja monet eivät katso tätä televisiosta. :D

Vierailija
38422/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ferritiin.🤢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38423/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffe antoi muuten häijyä katsetta Heidille, joka tuli tuohon pöydän viereen pelkissä bikineissä. Heidin kävi sitten hakemassa pyyhkeen suojakseen. 

Heh. Kyllä tulee niin flashbackit kaudesta 2020 ja Ella vs Kristiina.

Miksi ihmeessä? Itse näyttelee silikonejaan ja pakaroitaan koko ajan.

Vierailija
38424/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Vierailija
38425/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joskus Heidi laittanut omenan kaappiin, siitä nämä mestariläyhääjät nostivat jutun. Entä herkkujen, kahvien ym laittaminen muiden toimesta kaappiin? Niitä ei tietenkään lasketa, ainoastaan Heidin tekemiset on rötöksiä? Pari päivää talossa, eka kisa, ei kukaan tiedä/tajua onko hyvä voittaa vai hävitä ja kuka voittaa, ei aina voi itse päättää, läyhääjäsisarukset sanoo että Heidi olisi voittanut varmasti!!! Hoh, hoijaa. Hankkisivat elämän!

Napas jemmasi 2 kaljaa vaatekaappiin heti kun ekat juotavat tulivat. Sofia oli vaatekaapilla ja varmasti näki mitä Napas teki.

Vierailija
38426/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi alkanut ärsyttää. Ihmeellinen yli-innokas ja teennäinen puhetyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38427/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabbe ei osaa edes perusruotsia.😳

Vierailija
38428/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeolla hyvä tilannetaju, ku Nabbe ym. alko Miikkalta kyselee et onko En seurustelua ollut minkälainen pleijeri jne. Miikka sano et ei halua puhua sellaista asioista talossa, ku on kuitenki nyt parisuhteessa.

Reeo heti koitti sano et kunnioitetaan hänen vastausta, ku porukka yritti vielä jatkaa.

Vaikka Reeokin on kova roastaamaan ja vääntämään vitsiä joka asiasta, osaa silti kunnioittaa toista jos toinen vetää rajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38429/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaannuttavaa katsella noitten tanssimista, jos musiikki alkaa soida. Viime viikolla Lauran valitsemalla sisäporukalla oli bileet. Aleksi ja Nabaz osasivat tanssia joten oli kiva katsella. Muitten heiluminen oli lähinnä kiusallista. Merveä ja Miikkaa nolotti itseäkin.

Viime vuoden tanssitehtävä oli siitäkin hauska, että talossa oli niin monta hyvää tanssijaa. Ja jotkut Aki ja Pekka vetivät ihan omissa sfääreissään, ja tykkään tällaisesta, että vedetään tehtävät täysillä, eikä mietitä, että voi hyvänen aika miltä mä näytän. Mutta ykkönen oli tietysti Sanna K., jolla on todella hyvä rytmitaju. Hänen moovsejaan oli kiva katsoa. Jossain netin syövereissä on koostekin kaikista Sannan tansseista talossa, ja se on kivaa katsottavaa. Mukana on myös pari kuperkeikka mukkelismakkelis selvänä ja humalapäissään.

Vierailija
38430/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustamaalaavat Heidiä, kysyisivät asioista kasvotusten eivätkä arvailisi selän takana miten kuukauden takaiset asiat ovat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38431/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milenahan puhuu kaikesta vähän jotain paskaa eteenpäin. Pelitaktiikka mustamaalata muita.

Salatehtävä?

Tuolle ei juoruamisesta, juonittelusta, muunnetun totuuden puhumisesta tarvitse antaa salatehtävä, tulee sujuvasti luonnostaan.

Laura toinen. Naama vakavana ja silmät viiruina puhuu pahaa aina kun suunsa aukaisee. Muuta ei osaa.

Merve kolmas. Edessäpäin niin mielinkielin, selän takana heti läyhäämässä.

Vierailija
38432/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeolla hyvä tilannetaju, ku Nabbe ym. alko Miikkalta kyselee et onko En seurustelua ollut minkälainen pleijeri jne. Miikka sano et ei halua puhua sellaista asioista talossa, ku on kuitenki nyt parisuhteessa.

Reeo heti koitti sano et kunnioitetaan hänen vastausta, ku porukka yritti vielä jatkaa.

Vaikka Reeokin on kova roastaamaan ja vääntämään vitsiä joka asiasta, osaa silti kunnioittaa toista jos toinen vetää rajan.

Siis tarkoitat varmaan että kun Nabaz yritti jatkaa? Laura pyysi tarkennusta mitä Nabaz tarkoittaa playerilla ja sen jälkeen keskustelivat porukassa siitä ettei oo mitään väliä mitä kukakin on menneisyydessään tehnyt, eikä sitä tarvitse talossa kertoa. Nabaz jäi jankuttamaan vastausta Miikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38433/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa splääshejä!

Vierailija
38434/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, että oikein lettukestit näistä tulikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38435/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz ja Salla tuolla puhuu pitkät pätkät ruotsia. Onkohan ihan sääntöjen mukaista, vai eikö vain isoveli ojenna kun sääntöjä ei rikokaan Millu ja Aleksi??

Vierailija
38436/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.

Lopetin 24/7 -tilaukset kun huomasin, että alkoholiin on alettu suhtautua samoin kuin körttien raittiusseurassa.  Kunnon bileet ja reilu alkoholitarjoilu edes pari kertaa kuussa antaisivat sisältöä ja draamaa ihan eri tavalla kuin nykyinen  tiukkapipomeininki.

Oliskohan siinä vaikka turvallisuustekijät kyseessä. Yksi oli tukehtua omaan oksennukseen ja se liukas terassi humalapäissään oli myös aikamoista kateltavaa kun olivat heittää lipat humalassa örveltäessään

Vierailija
38437/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.

Vierailija
38438/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava lääppijä tuo Aleksi. Koko ajan pitää kosketella Millua.

Vierailija
38439/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Vierailija
38440/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, että oikein lettukestit näistä tulikin

Letut ihan levällään.

Ketju on lukittu.