Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Soffe antoi muuten häijyä katsetta Heidille, joka tuli tuohon pöydän viereen pelkissä bikineissä. Heidin kävi sitten hakemassa pyyhkeen suojakseen.
Heh. Kyllä tulee niin flashbackit kaudesta 2020 ja Ella vs Kristiina.
Miksi ihmeessä? Itse näyttelee silikonejaan ja pakaroitaan koko ajan.
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joskus Heidi laittanut omenan kaappiin, siitä nämä mestariläyhääjät nostivat jutun. Entä herkkujen, kahvien ym laittaminen muiden toimesta kaappiin? Niitä ei tietenkään lasketa, ainoastaan Heidin tekemiset on rötöksiä? Pari päivää talossa, eka kisa, ei kukaan tiedä/tajua onko hyvä voittaa vai hävitä ja kuka voittaa, ei aina voi itse päättää, läyhääjäsisarukset sanoo että Heidi olisi voittanut varmasti!!! Hoh, hoijaa. Hankkisivat elämän!
Napas jemmasi 2 kaljaa vaatekaappiin heti kun ekat juotavat tulivat. Sofia oli vaatekaapilla ja varmasti näki mitä Napas teki.
Heidi alkanut ärsyttää. Ihmeellinen yli-innokas ja teennäinen puhetyyli.
Nabbe ei osaa edes perusruotsia.😳
Reeolla hyvä tilannetaju, ku Nabbe ym. alko Miikkalta kyselee et onko En seurustelua ollut minkälainen pleijeri jne. Miikka sano et ei halua puhua sellaista asioista talossa, ku on kuitenki nyt parisuhteessa.
Reeo heti koitti sano et kunnioitetaan hänen vastausta, ku porukka yritti vielä jatkaa.
Vaikka Reeokin on kova roastaamaan ja vääntämään vitsiä joka asiasta, osaa silti kunnioittaa toista jos toinen vetää rajan.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannuttavaa katsella noitten tanssimista, jos musiikki alkaa soida. Viime viikolla Lauran valitsemalla sisäporukalla oli bileet. Aleksi ja Nabaz osasivat tanssia joten oli kiva katsella. Muitten heiluminen oli lähinnä kiusallista. Merveä ja Miikkaa nolotti itseäkin.
Viime vuoden tanssitehtävä oli siitäkin hauska, että talossa oli niin monta hyvää tanssijaa. Ja jotkut Aki ja Pekka vetivät ihan omissa sfääreissään, ja tykkään tällaisesta, että vedetään tehtävät täysillä, eikä mietitä, että voi hyvänen aika miltä mä näytän. Mutta ykkönen oli tietysti Sanna K., jolla on todella hyvä rytmitaju. Hänen moovsejaan oli kiva katsoa. Jossain netin syövereissä on koostekin kaikista Sannan tansseista talossa, ja se on kivaa katsottavaa. Mukana on myös pari kuperkeikka mukkelismakkelis selvänä ja humalapäissään.
Mustamaalaavat Heidiä, kysyisivät asioista kasvotusten eivätkä arvailisi selän takana miten kuukauden takaiset asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milenahan puhuu kaikesta vähän jotain paskaa eteenpäin. Pelitaktiikka mustamaalata muita.
Salatehtävä?
Tuolle ei juoruamisesta, juonittelusta, muunnetun totuuden puhumisesta tarvitse antaa salatehtävä, tulee sujuvasti luonnostaan.
Laura toinen. Naama vakavana ja silmät viiruina puhuu pahaa aina kun suunsa aukaisee. Muuta ei osaa.
Merve kolmas. Edessäpäin niin mielinkielin, selän takana heti läyhäämässä.
Vierailija kirjoitti:
Reeolla hyvä tilannetaju, ku Nabbe ym. alko Miikkalta kyselee et onko En seurustelua ollut minkälainen pleijeri jne. Miikka sano et ei halua puhua sellaista asioista talossa, ku on kuitenki nyt parisuhteessa.
Reeo heti koitti sano et kunnioitetaan hänen vastausta, ku porukka yritti vielä jatkaa.Vaikka Reeokin on kova roastaamaan ja vääntämään vitsiä joka asiasta, osaa silti kunnioittaa toista jos toinen vetää rajan.
Siis tarkoitat varmaan että kun Nabaz yritti jatkaa? Laura pyysi tarkennusta mitä Nabaz tarkoittaa playerilla ja sen jälkeen keskustelivat porukassa siitä ettei oo mitään väliä mitä kukakin on menneisyydessään tehnyt, eikä sitä tarvitse talossa kertoa. Nabaz jäi jankuttamaan vastausta Miikalta.
Jaahas, että oikein lettukestit näistä tulikin
Nabaz ja Salla tuolla puhuu pitkät pätkät ruotsia. Onkohan ihan sääntöjen mukaista, vai eikö vain isoveli ojenna kun sääntöjä ei rikokaan Millu ja Aleksi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.
Lopetin 24/7 -tilaukset kun huomasin, että alkoholiin on alettu suhtautua samoin kuin körttien raittiusseurassa. Kunnon bileet ja reilu alkoholitarjoilu edes pari kertaa kuussa antaisivat sisältöä ja draamaa ihan eri tavalla kuin nykyinen tiukkapipomeininki.
Oliskohan siinä vaikka turvallisuustekijät kyseessä. Yksi oli tukehtua omaan oksennukseen ja se liukas terassi humalapäissään oli myös aikamoista kateltavaa kun olivat heittää lipat humalassa örveltäessään
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Inhottava lääppijä tuo Aleksi. Koko ajan pitää kosketella Millua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, että oikein lettukestit näistä tulikin
Letut ihan levällään.
Nämä on niin väsyneitä kommentteja. On olemassa sellainen nappula jne.
Tuohan oli vain kommentoijan oma havainto. Ei se tarkoita sitä, että hän ei haluaisi seurata kyseistä formaattia.
Niin ja monet eivät katso tätä televisiosta. :D