Alkoholia voi tilata puistoon jos olet pussikaljalla siellä ja kaljat loppuu.
Ei tarvii lähteä hakemaan kaupasta kaljaa niin wolt kuski tuo puistoon sulle alkoholia. Kyllä on typerä alkoholilaki ei voi muuta sanoa.
Kommentit (31)
Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.
Hieno homma, on aina vaivalloista lähteä kauppaan ja nyt alaikäisenäkin voin tenuttaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.
Minä kaadan poliisin .aahan jos alkaa mokoma kukkoilla.
Pedo-persut halusivatkin lain voimaan vain päästäkseen juottamaan ja seksuaalisesti hyväksikäyttämään lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Ja edelleen on järjestyslaki voimassa, eli poliisi puuttuu häiritsevään juomiseen ja käytökseen ja kaataa sun viinat maahan.
Missä kaupungissa poliisi ehtii tehdä tuollaisia hommia. Oikeita rikoksiakaan ei tutkita koska resurssippula.
Vierailija kirjoitti:
Pedo-persut halusivatkin lain voimaan vain päästäkseen juottamaan ja seksuaalisesti hyväksikäyttämään lapsia.
Etkö sinä ole saanut nuorta lihaa?
Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.
Näitä poloisia wolt kuskeja ei voisi vähempää kiinnostaa, onko siellä kurat housuissa oleva puliremmi vai 12-vuotiaista jonneista koostuva lauma vastassa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo.
Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin.
Naapurissa oli alkoholistien asunto jossa asunnon vuokrannut ja sen kaverit ryyppäsi aina siellä. Sitten joku puukotti toisen kuoliaaksi ja aasunto hiljeni.
Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.
Miksi siellä puistossa pitää kännätä? Ja jos tarkoitus on sivistyneesti ottaa lasi viiniä piknikaterialla, niin eiköhän se mukaan otettu pullo tai kaksi silloin riitä?
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.
Miten se sen helpompaa on kuin kaupasta hakeminen? V ittu te vanhat juopot olette tyhmiä.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo.
Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin.
No voi prkl. Huono homma monen perheen kannalta, jos päihderiippuvainen vanhempi voi tilata krapulajuomat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.
Miksi siellä puistossa pitää kännätä? Ja jos tarkoitus on sivistyneesti ottaa lasi viiniä piknikaterialla, niin eiköhän se mukaan otettu pullo tai kaksi silloin riitä?
VIttuako se sulle kuuluu mitä muut siellä tekee jos eivät aiheuta häiriötä ja sotke paikkoja? Jos sulla on paska elämä, niin laita se kuntoon äläkä kiusaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo.
Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin.
No voi prkl. Huono homma monen perheen kannalta, jos päihderiippuvainen vanhempi voi tilata krapulajuomat kotiin.
Se on sen perheen asia laittaa elämänsä kuntoon, ei siitä muita pidä rankaista. Itse käytän harvoin alkoholia, mutta nyt nekin voi tarvittaessa laittaa ostoskoriin mukaan kun tilaa ruokaa kotiin. Tämä on iso askel kohti autotonta elämää.. Suoraan sanoen vituttaa, että jotkut entiset alkoholistit yrittävät kontrolloida muiden elämää, kun oma juominen ei aikoinaan pysynyt hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on ketjun aloittajan mielestä huono asia? Miksi asiat pitäisi tehdä vaikeaksi? Olen sitä mieltä, että häiriökäyttäytymiseen täytyy puuttua muuten kuin rajoittamalla kaikkien elämää.
Miksi siellä puistossa pitää kännätä? Ja jos tarkoitus on sivistyneesti ottaa lasi viiniä piknikaterialla, niin eiköhän se mukaan otettu pullo tai kaksi silloin riitä?
VIttuako se sulle kuuluu mitä muut siellä tekee jos eivät aiheuta häiriötä ja sotke paikkoja? Jos sulla on paska elämä, niin laita se kuntoon äläkä kiusaa muita.
Nyt tuli kyllä nolo kommentti sinulta...
Kännätessä yleensä melutaso nousee ja paikkoja sotketaan. Tämä on helposti havaittavissa aina vapun jälkeen puistoissa. Se ei auta mitään, jos SINÄ osaat mielestäsi käyttäytyä, kaikki eivät osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on vain se, että tilauksen ja kuljetuksen välillä täytyy olla vähintään 24 tuntia. Tietty jos aiot yli vuorokauden siellä puistossa hengailla niin sitten joo.
Eihän se tainnut mennä läpi, sitä ehdottettiin kylläkin.
No voi prkl. Huono homma monen perheen kannalta, jos päihderiippuvainen vanhempi voi tilata krapulajuomat kotiin.
Se on sen perheen asia laittaa elämänsä kuntoon, ei siitä muita pidä rankaista. Itse käytän harvoin alkoholia, mutta nyt nekin voi tarvittaessa laittaa ostoskoriin mukaan kun tilaa ruokaa kotiin. Tämä on iso askel kohti autotonta elämää.. Suoraan sanoen vituttaa, että jotkut entiset alkoholistit yrittävät kontrolloida muiden elämää, kun oma juominen ei aikoinaan pysynyt hallinnassa.
Sulla ei pitäisi olla äänioikeutta. Olet niin tyhmä. Enkä tarkoita tätä loukkauksena, vaan olen oikeasti sitä mieltä.
Aion hakea oluet itse jatkossakin. Miksi maksasin kotiinkuljetuksesta. Lähden syyskuussa viroon. Käyn Samalla Latviassa ja tuon sieltä lonkeroa 20 laatikkoa ja säästän rahaa.
Lisäksi alaikäisille on nyt helppo välittää ja myydä alkoholia kun tilaa ensin sitä kotiin.