Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38401/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ei puhu mitään kun kukaan ei halua jutella karkeista ja äidistä.

Vierailija
38402/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavaa katsella noitten tanssimista, jos musiikki alkaa soida. Viime viikolla Lauran valitsemalla sisäporukalla oli bileet. Aleksi ja Nabaz osasivat tanssia joten oli kiva katsella. Muitten heiluminen oli lähinnä kiusallista. Merveä ja Miikkaa nolotti itseäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38403/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei malttanut olla läyhäämättä Merve, Milena ja Laura. Kohteena Heidi ja jotkut hedelmien piilottelijat. Lisäksi Laura mussutti, että huomenna nähdään pitikö ihmiset sanansa Reeon äänestämisestä.

Hirveitä käärmeitä nuo muijat, eivät yhtä iltaa osanneet olla läyhäämättä. Tiedoksi vaan niille, et Reeo ei ole mihinkään lähdössä.

Laura, Merve ja Milena ovat tyyppiesimerkkejä ihmisistä, jotka kierrän kaukaa. Vastenmielisiä negatiivisia paskanpuhujia.

Ei minkäänlaista positiivisuutta tai pyrkimystä hyvään.

Mitä nuo ihmiset saa tuosta paskanpuhumisesta?

Ei näy hymyä, ei naurua eikä iloa milloinkaan.

Eikö tuo ole melko selvää?

a) heillä ei ole oikeasti muuta puhuttavaa

b) mikään ei liimaa erilaisia ihmisiä niin hyvin  yhteen kuin yhteinen vihollinen

Vierailija
38404/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla 24/7. Aleksi puhuu kyllä tuolla. Nyt on iloisempia asukkaita mitä viime vuonna . 

Vierailija
38405/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ja Merve sanovat Heidiä sinisilmäiseksi tämän luottaessa Reeoon. Kuitenkin itse todelliset kaksinaamaiset käärmeet jauhamassa ja haukkumassa selän takana. Tietäisipä Heidi totuuden Laurasta 😡

  Heidi sano faijalleen että ei luota Lauraan ja Merveen muutamia päiviä sitten. 

Vierailija
38406/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi ei puhu mitään kun kukaan ei halua jutella karkeista ja äidistä.

Mä on ensin siis näin. Ja sit mä olin siillee niinku näin.

Aleksin kontribuutio keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38407/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena on kyllä talon vastenmielisin hahmo. Lähti heti Kirsin kelkkaan ja nyt kumartelee ja supattelee kaikille ja luo eripuraa. Olisipa hän äänestyksessä.

  äänestyksessä Todennäköisesti on Milena, Aleksi, Reeo, ja Tuula tai Nabbe, Heidi oli ja poisti itsensä. 

Vierailija
38408/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaannuttavaa katsella noitten tanssimista, jos musiikki alkaa soida. Viime viikolla Lauran valitsemalla sisäporukalla oli bileet. Aleksi ja Nabaz osasivat tanssia joten oli kiva katsella. Muitten heiluminen oli lähinnä kiusallista. Merveä ja Miikkaa nolotti itseäkin.

Merveä nolostutti heilua kun ei ollu rintsikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38409/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä oli kaikki Kurosen jännittävyydet ni en voi ku ihmetellä

Vierailija
38410/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon peli jossa juonitellaan ja läyhätään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38411/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sofian persoonasta, mutta en pääse sen munista yli.

Mulla ihan sama

Vierailija
38412/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaannuttavaa katsella noitten tanssimista, jos musiikki alkaa soida. Viime viikolla Lauran valitsemalla sisäporukalla oli bileet. Aleksi ja Nabaz osasivat tanssia joten oli kiva katsella. Muitten heiluminen oli lähinnä kiusallista. Merveä ja Miikkaa nolotti itseäkin.

Aina voi sulkea television.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38413/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milenahan puhuu kaikesta vähän jotain paskaa eteenpäin. Pelitaktiikka mustamaalata muita.

Salatehtävä?

Tuolle ei juoruamisesta, juonittelusta, muunnetun totuuden puhumisesta tarvitse antaa salatehtävä, tulee sujuvasti luonnostaan.

Laura toinen. Naama vakavana ja silmät viiruina puhuu pahaa aina kun suunsa aukaisee. Muuta ei osaa.

Vierailija
38414/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää juomaa tuli mm. maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38415/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena on kyllä talon vastenmielisin hahmo. Lähti heti Kirsin kelkkaan ja nyt kumartelee ja supattelee kaikille ja luo eripuraa. Olisipa hän äänestyksessä.

  äänestyksessä Todennäköisesti on Milena, Aleksi, Reeo, ja Tuula tai Nabbe, Heidi oli ja poisti itsensä. 

Tuula ja Nabaz ei kyllä taida olla. Millulle oltiin antamassa paljon pisteitä et oisko se ollut siellä kans. Olisko sit päättänyt et Heidi saa ottaa itsensä pois ja he menee molemmat Aleksin kanssa häätöön. Tai sit Heidi ei ollut itse, mut Millu oli ja otti itsensä pois. Aleksi ja Reeo jäi.

Vierailija
38416/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffe antoi muuten häijyä katsetta Heidille, joka tuli tuohon pöydän viereen pelkissä bikineissä. Heidin kävi sitten hakemassa pyyhkeen suojakseen. 

Heh. Kyllä tulee niin flashbackit kaudesta 2020 ja Ella vs Kristiina.

Vierailija
38417/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee vohvelikekkerit. Tuliko hilloa.

Vierailija
38418/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena on kyllä talon vastenmielisin hahmo. Lähti heti Kirsin kelkkaan ja nyt kumartelee ja supattelee kaikille ja luo eripuraa. Olisipa hän äänestyksessä.

  äänestyksessä Todennäköisesti on Milena, Aleksi, Reeo, ja Tuula tai Nabbe, Heidi oli ja poisti itsensä. 

Tuula ja Nabaz ei kyllä taida olla. Millulle oltiin antamassa paljon pisteitä et oisko se ollut siellä kans. Olisko sit päättänyt et Heidi saa ottaa itsensä pois ja he menee molemmat Aleksin kanssa häätöön. Tai sit Heidi ei ollut itse, mut Millu oli ja otti itsensä pois. Aleksi ja Reeo jäi.

Millu oli ja otti itsensä pois. Aleksi ja Reeo jäi.

Tätä arvelen tapahtuneen. Itku koska A ja R jäi.

Vierailija
38419/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena on kyllä talon vastenmielisin hahmo. Lähti heti Kirsin kelkkaan ja nyt kumartelee ja supattelee kaikille ja luo eripuraa. Olisipa hän äänestyksessä.

  äänestyksessä Todennäköisesti on Milena, Aleksi, Reeo, ja Tuula tai Nabbe, Heidi oli ja poisti itsensä. 

Tuula ja Nabaz ei kyllä taida olla. Millulle oltiin antamassa paljon pisteitä et oisko se ollut siellä kans. Olisko sit päättänyt et Heidi saa ottaa itsensä pois ja he menee molemmat Aleksin kanssa häätöön. Tai sit Heidi ei ollut itse, mut Millu oli ja otti itsensä pois. Aleksi ja Reeo jäi.

Ottaen huomioon sen, että Heidi itki kun tuli huoneesta ja Millu tekoitki ja kuinka hyvä Millu on vedättämään, niin siitä voi päätellä Millun saaneen tahtonsa läpi. Eli pelasti joko itsensä tai jos ei ollut itse häädössä, niin Aleksin. Kettu sentään. Itse haluaisin niin Aleksin ulos, tuota kaksikkoa ei jaksa katsoa. Millua ehkä yksinään kyllä, kova pelaaja, mutta Aleksin kanssa - yököttävää. Ihan kuin joku vanhempi nainen pelailisi lievästi keharin kanssa. Jotain häiritsevää tuossa on.

Vierailija
38420/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee vohvelikekkerit. Tuliko hilloa.

Kurosen lupaama suuri twisti.

Ketju on lukittu.