Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Big brotheria seuranneena aina siitä asti kun suomen tvstä tuli britti bb, en vain ole koskaan ollu kiinnostunut asukkaiden juhlimisesta jos saavat alkoholia saati sitten katsoa 24/7 kun juovat. Kauheaa älämölöä ja huutamista.
Mutta tänään voinkin kaikesssa rauhassa kattoa nimeämislähetyksen ja laittaa nukkumaan heräten huomiseen virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.
Lopetin 24/7 -tilaukset kun huomasin, että alkoholiin on alettu suhtautua samoin kuin körttien raittiusseurassa. Kunnon bileet ja reilu alkoholitarjoilu edes pari kertaa kuussa antaisivat sisältöä ja draamaa ihan eri tavalla kuin nykyinen tiukkapipomeininki.
Oliskohan siinä vaikka turvallisuustekijät kyseessä. Yksi oli tukehtua omaan oksennukseen ja se liukas terassi humalapäissään oli myös aikamoista kateltavaa kun olivat heittää lipat humalassa örveltäessään
Höpö höpö, aikuisia ihmisiä valvovan silmän alla. Ovatko peräti neljä annosta saaneet..Yhtä j as kaa koko kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Jep. Ja sitten yksi onkin vain tylsä honottava henkari ja toinen taas täysin mitäänsanomaton lettuhokemineen.
Sen lisäksi mina tulla hullu, mikreeni ja kakkahätä, minä tulla hullu, mikreeni jne.
Todella mielenkiintoista.
Eihän nää osaa ees yhtä iltaa olla juonimatta. Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas
Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
Onkohan valitsija hetero mies?
No ei kyllä 🙂
No tulipa paljon varastohuoneeseen alkoholijuomia. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.
Daiyana oli ärsyttävä ja rasisti. Sun varmaan kannattaisi katsoa jonkun muun maan BB:tä.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ei niin, mikä tuossa nuoressa ihmisessa mättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.
Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.
Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.
Mutta Krisu ja Jassu sentään voittivat kautensa. Olivat räväköitä ja hauskoja persoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas
Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.
Siis kattooko joku tosissaan bb:tä tissien/pyllyjen takia? Eikö silloin kannattaisi katsoa ihan jotain muuta... :)
Tuolla yhdellä on taas naama resting bitch facella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soffe antoi muuten häijyä katsetta Heidille, joka tuli tuohon pöydän viereen pelkissä bikineissä. Heidin kävi sitten hakemassa pyyhkeen suojakseen.
Heh. Kyllä tulee niin flashbackit kaudesta 2020 ja Ella vs Kristiina.
Miksi ihmeessä? Itse näyttelee silikonejaan ja pakaroitaan koko ajan.
Aivan Heidi ilo silmälle.
Sofia on kateellinen.
Heidillä pimpsa.
Sofia joutuu pippelinsä piilottamaan,
Alushousujen taskuun.....
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Allulla vaan 1 kaveri ja sekin hänen äitinsä.🤔
Jotenkin jo säälittää tämä kaveri. Mutta oli sillä niissä videoissa ainakin kolme kaveria. Mut jotenkin on alkanut tuntua siltä, että ehkä tällä ei niitä kavereita ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD
Tämä ei ole enää normaalia
Ja äitinsä tatskoista
Vierailija kirjoitti:
Aleksi puhuu vaan äidistään.
Siis sehän ei ole käyny missään, ihan komee mut ei persoonaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.
Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.
naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas
Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.
Siis kattooko joku tosissaan bb:tä tissien/pyllyjen takia? Eikö silloin kannattaisi katsoa ihan jotain muuta... :)
Kyllä minunkin silmä lepäsi viime vuonna Taavissa, joten ymmärrän kyllä miehisenkin näkökulman.
Antas Nabazille ny kunnolla viinaa. Tulisko samanlainen pimpelipompelishow ku viime kauden pölhökustaa-Akilla.
Huomenna aikanen herätys. Olis hauskaa seurata Nassen valitusta.
Oksettavaa toimintaa