Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38461/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö Millulla pitänyt olla joku ulkomaailmassa odottamassa.

Varmaan kiva katsella tuota sisarellista höpsöttelyä Aleksin kanssa.

Oksettavaa toimintaa

Vierailija
38462/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big brotheria seuranneena aina siitä asti kun suomen tvstä tuli britti bb, en vain ole koskaan ollu kiinnostunut asukkaiden juhlimisesta jos saavat alkoholia saati sitten katsoa 24/7 kun juovat. Kauheaa älämölöä ja huutamista.

Mutta tänään voinkin kaikesssa rauhassa kattoa nimeämislähetyksen ja laittaa nukkumaan heräten huomiseen virkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38463/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.

Lopetin 24/7 -tilaukset kun huomasin, että alkoholiin on alettu suhtautua samoin kuin körttien raittiusseurassa.  Kunnon bileet ja reilu alkoholitarjoilu edes pari kertaa kuussa antaisivat sisältöä ja draamaa ihan eri tavalla kuin nykyinen  tiukkapipomeininki.

Oliskohan siinä vaikka turvallisuustekijät kyseessä. Yksi oli tukehtua omaan oksennukseen ja se liukas terassi humalapäissään oli myös aikamoista kateltavaa kun olivat heittää lipat humalassa örveltäessään

Höpö höpö, aikuisia ihmisiä valvovan silmän alla. Ovatko peräti neljä annosta saaneet..Yhtä j as kaa koko kausi.

Vierailija
38464/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Vierailija
38465/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Jep. Ja sitten yksi onkin vain tylsä honottava henkari ja toinen taas täysin mitäänsanomaton lettuhokemineen.

Sen lisäksi mina tulla hullu, mikreeni ja kakkahätä, minä tulla hullu, mikreeni jne.

Todella mielenkiintoista.

Vierailija
38466/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nää osaa ees yhtä iltaa olla juonimatta. Huoh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38467/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.

Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.

naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas

Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.

Vierailija
38468/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.

Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.

Onkohan valitsija hetero mies?

No ei kyllä 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38469/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipa paljon varastohuoneeseen alkoholijuomia. Huoh!

Vierailija
38470/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Daiyana oli ärsyttävä ja rasisti. Sun varmaan kannattaisi katsoa jonkun muun maan BB:tä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38471/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD

Tämä ei ole enää normaalia

Ei niin, mikä tuossa nuoressa ihmisessa  mättää.

Vierailija
38472/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tylsä porukka. Noi ei oikein hitsaudu yhteen. Mutta ennen kaikkea tylsiä tyyppejä. Kuka nuo on valinnut mukamas tuhansien joukosta.

Huono on casting. Ei ole otettu huomioon persoonaa, vaan menty alta riman valitsemalla ns erikoisia tyyppejä.

Peruspullaa koko sakki. Harmaata massaa. Nabbe ainut joka tuo draamaa. Tuulalka voimakkaat mielipiteet ja varma omassa persoonassaan. Dayana oli myös tuonut tilanteita. Mutta hänet haluttiin ulos kun ei ollut tapetti. Suomalaiset on oikeesti aika persoonattomia joojoo yleisjantusia. Siirtyy sukupolvelta toiselle näköjään. Valitettavasti.

Mutta Krisu ja Jassu sentään voittivat kautensa. Olivat räväköitä ja hauskoja persoonia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38473/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.

Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.

naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas

Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.

Siis kattooko joku tosissaan bb:tä tissien/pyllyjen takia? Eikö silloin kannattaisi katsoa ihan jotain muuta... :)

Vierailija
38474/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla yhdellä on taas naama resting bitch facella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38475/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soffe antoi muuten häijyä katsetta Heidille, joka tuli tuohon pöydän viereen pelkissä bikineissä. Heidin kävi sitten hakemassa pyyhkeen suojakseen. 

Heh. Kyllä tulee niin flashbackit kaudesta 2020 ja Ella vs Kristiina.

Miksi ihmeessä? Itse näyttelee silikonejaan ja pakaroitaan koko ajan.

Aivan Heidi ilo silmälle.

Sofia on kateellinen.

Heidillä pimpsa.

Sofia joutuu pippelinsä piilottamaan,

Alushousujen taskuun.....

Vierailija
38476/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Allulla vaan 1 kaveri ja sekin hänen äitinsä.🤔

Jotenkin jo säälittää tämä kaveri.  Mutta oli sillä niissä videoissa ainakin kolme kaveria. Mut jotenkin on alkanut tuntua siltä, että ehkä tällä ei niitä kavereita ole ollut.

Vierailija
38477/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi puhuu bileissäkin vain äidistään, äsken kysyi Millulta että haluutko tietää mikä mun äidin lempijuoma on :DD

Tämä ei ole enää normaalia

Ja äitinsä tatskoista

Vierailija
38478/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aleksi puhuu vaan äidistään.

Siis sehän ei ole käyny missään, ihan komee mut ei persoonaa

Vierailija
38479/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miassa ei ole mitään naisellista. Ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Tekoripset, rusketusvoide, kiharat, meikit kun pois on miehisempi kuin kukaan talon naisista. Voisin kuvitella Mian joka vkl räkälässä sätkä suussa kännissä huudellen äijille rivouksia.

Tuolla on jostain syystä kaikki naiset aika miehisiä.

naisellisia naisia, pyllyissä löytyy terv. Niklas

Pyllymiehille vain silmänruokaa. Itse oon tissimiehiä niin vain Merven munkit kelpaa.

Siis kattooko joku tosissaan bb:tä tissien/pyllyjen takia? Eikö silloin kannattaisi katsoa ihan jotain muuta... :)

Kyllä minunkin silmä lepäsi viime vuonna Taavissa, joten ymmärrän kyllä miehisenkin näkökulman.

Vierailija
38480/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antas Nabazille ny kunnolla viinaa. Tulisko samanlainen pimpelipompelishow ku viime kauden pölhökustaa-Akilla.

Huomenna aikanen herätys. Olis hauskaa seurata Nassen valitusta.

Ketju on lukittu.