Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
38381/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko niille siis juhlat täksi illaksi? Vai mikä se jännittävä juttu oli, josta Kuronen vihjasi? Ei kai tarkoittanut tontun salatehtäviä...

Vierailija
38382/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo tippuu ekana. Menee nukkumaan. Tai sitten alkaa läyhäys ja suuttuu.

Ei tipu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38383/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repalla vilahti pipelo suihkussa Kam 2! Saa olla tyytyväinen rouva kotona.

Miksi joku kyttää näitä pesulla käyviä miehiä, minulle riittää lutkaletkun kuvat, aina kun näen Sofian näen letkun ja sen ssyöksyn.

"Aina kun näen..." siis käyt vapaaehtoisesti epämääräisillä sivustoilla sitä katsomassa uudestaan ja uudestaan mutta ihmettelet miksi joku muu kyttää alastomia ihmisiä. Kaikilla on omat mieltymyksensä.

Vierailija
38384/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta kooste?

Vierailija
38385/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tänään sanota ketkä häädössä koska nyt juhlitaan. 22.10 tiedämme kun tulee koosteet. Sais meille 24 seiskan katsojille näyttää. 

Vierailija
38386/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tänään sanota ketkä häädössä koska nyt juhlitaan. 22.10 tiedämme kun tulee koosteet. Sais meille 24 seiskan katsojille näyttää. 

tottakai sanotaan. Mutta vasta joskus sit kun päälähetys on loppumassa 22.30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38387/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas alkaa ja jatkuu se lisäjuomien vinkuminen. Miksei niille voisi antaa juomaa oikein kunnolla ja katsoa miten käy.

Lopetin 24/7 -tilaukset kun huomasin, että alkoholiin on alettu suhtautua samoin kuin körttien raittiusseurassa.  Kunnon bileet ja reilu alkoholitarjoilu edes pari kertaa kuussa antaisivat sisältöä ja draamaa ihan eri tavalla kuin nykyinen  tiukkapipomeininki.

Vierailija
38388/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenan syömiset tänään: sämpylää ja lisää sämpylää juustolla ja kananmunalla ja viikunahillolla ja jotain suolakeksejä viikunahillolla ja juustoa. Spagettia iso kasa jauhelihakastikkeella, suolakeksejä tms näkkäriä, lisää spagua. Ranskankermapurkkien jämät ja dippien jämät lusikalla suoraan purkista, sipsiä ja naposteltavia, viiniä, siideriä ja pyytelee mummolta proteiinijuomaa näiden lisäksi. Ja yöllä varmaan taas vähän dippiä lusikalla ja viikunahilloa ja sämpylää, suolakeksejä, kananmunaa. Ellei taloon tuu foodoralähetys

Oletko itse joku syömushäiriöinen kun kyttäät yhden ihmisen syömisiä noin tarkkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38389/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä tuota olkkarin läyhäysjengiä, miksi ihmeessä nämä mustamaalaa Heidiä? o.O

Oon tullut siihen tulokseen, että oikeasti ovat aan katkeria Heidille, kun Heidi on päässyt tuohon poikien liittoon mukaan. Sen lisäksi Heidi on lojaalimpi Reeolle, kuin noille kärmeksille. Kyllähän se vähän saattaa ottaa päähän.

Kumman mielellään se Milenakin yrittää Reeon seuraan päästä, jos oikeasti haluais hänet vaan pelkästään ulos.

Et ole ainoa joka näin ajattelee.

Lauralla ja Mervella kolahti todella itsetuntoon, että he eivät olleetkaan talon cooleimmat mimmit, jotka olisi heti otettu karismaattisimpien asukkaiden jengiin ilman muuta. Mutta sitten joku Heidi sinne pääsi. Nyt he joutuivat sinne altavastaajien porukkaan (omasta mielestään siis) ja loukatun naisen viha on pitkää ja katkeraa. Heidiä mukasympataan ja surkutellaan (ole vain reoon pelinappula), mikä on todella häijyä ja myrkyllistä. Soffella vähän sama juttu. Ja kaikki he kuitenkin viihtyvät mieluusti Reeon ja Miikan seurassa, koska saavat silloin nauraa ja joskus jopa huomiota. Muuten kun se elämä on sitten vain sitä sängyllä makoilua ja läyhäämistä.

Vierailija
38390/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei malttanut olla läyhäämättä Merve, Milena ja Laura. Kohteena Heidi ja jotkut hedelmien piilottelijat. Lisäksi Laura mussutti, että huomenna nähdään pitikö ihmiset sanansa Reeon äänestämisestä.

Hirveitä käärmeitä nuo muijat, eivät yhtä iltaa osanneet olla läyhäämättä. Tiedoksi vaan niille, et Reeo ei ole mihinkään lähdössä.

Laura, Merve ja Milena ovat tyyppiesimerkkejä ihmisistä, jotka kierrän kaukaa. Vastenmielisiä negatiivisia paskanpuhujia.

Ei minkäänlaista positiivisuutta tai pyrkimystä hyvään.

Mitä nuo ihmiset saa tuosta paskanpuhumisesta?

Ei näy hymyä, ei naurua eikä iloa milloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38391/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sofian persoonasta, mutta en pääse sen munista yli.

Vierailija
38392/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joskus Heidi laittanut omenan kaappiin, siitä nämä mestariläyhääjät nostivat jutun. Entä herkkujen, kahvien ym laittaminen muiden toimesta kaappiin? Niitä ei tietenkään lasketa, ainoastaan Heidin tekemiset on rötöksiä? Pari päivää talossa, eka kisa, ei kukaan tiedä/tajua onko hyvä voittaa vai hävitä ja kuka voittaa, ei aina voi itse päättää, läyhääjäsisarukset sanoo että Heidi olisi voittanut varmasti!!! Hoh, hoijaa. Hankkisivat elämän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38393/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt musiikkia bb taloon!!

Vierailija
38394/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milenahan puhuu kaikesta vähän jotain paskaa eteenpäin. Pelitaktiikka mustamaalata muita.

Salatehtävä?

Tuolle ei juoruamisesta, juonittelusta, muunnetun totuuden puhumisesta tarvitse antaa salatehtävä, tulee sujuvasti luonnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38395/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummo tippuu ekana. Menee nukkumaan. Tai sitten alkaa läyhäys ja suuttuu.

Siis Tuula ei väsy. Jaksaa pidempään ku nuoremmat.

Haha, mun kaveri/työporuissa kun lähdetään bailaamaan niin me 50-60 v:t ollaan radallaa tsppiin asti ka nuoremmat lähtee yleensä aikaisemmin nukkumaan, et uskon Tuulaan.

Vierailija
38396/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on aina joku fitnessteema bb-talossa, alkoholia annetaan säännöstellen.

Vierailija
38397/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijien känniavautumiset on säälittäviä.

Vierailija
38398/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli BB:ssa bileetkin niin paljon parempia: alkoholia ja rehellistä örvellystä. Mielenkiintoisia käänteitä ja katsojille katsottavaa!

Nykyisin juodaan alkoholittomia ja mennään jo kympin maissa nukkumaan.

Surkeaa touhua tuotannolta. Tästä on viihde kaukana.

Vierailija
38399/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Merve sanovat Heidiä sinisilmäiseksi tämän luottaessa Reeoon. Kuitenkin itse todelliset kaksinaamaiset käärmeet jauhamassa ja haukkumassa selän takana. Tietäisipä Heidi totuuden Laurasta 😡

Vierailija
38400/100630 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joskus Heidi laittanut omenan kaappiin, siitä nämä mestariläyhääjät nostivat jutun. Entä herkkujen, kahvien ym laittaminen muiden toimesta kaappiin? Niitä ei tietenkään lasketa, ainoastaan Heidin tekemiset on rötöksiä? Pari päivää talossa, eka kisa, ei kukaan tiedä/tajua onko hyvä voittaa vai hävitä ja kuka voittaa, ei aina voi itse päättää, läyhääjäsisarukset sanoo että Heidi olisi voittanut varmasti!!! Hoh, hoijaa. Hankkisivat elämän!

Laura, Kirsin pikku puudeli, itse piilotti kahvipaketin jonnekin tämän käskystä silmää räpäyttämättä. Paraskin puhuja.

Ketju on lukittu.