Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37601/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somelauraojen mielipiteet on ihan pylzyst. Kannatan vielä enemmän Reeo ja Miikkaa, kun näistä kaikki Reeolle tapahtuva huono on vaan parasta.

Vierailija
37602/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Laurat! Totuutta lisää!

"Oikea totuus" tulee vain sateenkaariväen suusta 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37603/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä tuleekin kommentoitua Mutta koska ensisijaisesti haluaisin Sofian ulos, ärsyttää, miksi tuo hemmetin tonttu kertoi nimenomaan Sofialle Lauran budjetin käytöstä ja vielä ilman sitä, että budjetin pelastamiseksi yli 20 euron oli pakko samalla poistaa kaksi nimeämiskisasta? Eli Laura saatettu huonoon valoon ja vielä ennen nimeämisiä.

Vierailija
37604/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on niin kova pelaaja. Ihme kun sitä ei arvosteta studiossa vaikka Kirsin arvostettiin.

Vierailija
37605/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisiko nämä Laurat kantaa pihalle studiosta. Joka kerta sama virsi,Miikka ja Reeo on kaiken pahan alku ja juuri. Eiköhän pahimmat juonittelijat oo Merve ja Laura. Mutta nehän on puhtaat pulmuset ainakin studioviertaiden mielestä.

Vierailija
37606/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytetty Sofian kommenttia Karvanista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37607/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Karvan. Miksi vain Aleksi ja Mia olivat hänen seurassaan? Miksi muut eivät auttaneet ja tukeneet? Miksi?

Vierailija
37608/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurat antaa tulla kunnolla! Ihan mahtavaa!

Jep, Aleksi ja Millu ärsyttäviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37609/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.

Vierailija
37610/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Laurat! Totuutta lisää!

"Oikea totuus" tulee vain sateenkaariväen suusta 😂😂

Tältä se vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37611/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa heidi häädössä

Vierailija
37612/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis voisiko nämä Laurat kantaa pihalle studiosta. Joka kerta sama virsi,Miikka ja Reeo on kaiken pahan alku ja juuri. Eiköhän pahimmat juonittelijat oo Merve ja Laura. Mutta nehän on puhtaat pulmuset ainakin studioviertaiden mielestä.

Joo. En tykkää Lauroista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37613/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo pelaa hyvin. Oli hymyssä suin tuossakin kun Karvan ilmoitti lähtevänsä talosta. Tuo tarkoittaa vaan entistäkin helpompaa tietä finaaliin Reoolle ja varma-miikkalle! Kiitos 2022! Lisää tätä!

Vierailija
37614/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä potkiva Pelle? Eikö sinne taloon pitäisi saada sitä vipinää ja potkuja persuuksiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37615/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!

Vierailija
37616/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä häädössä?? Reeo ainakin?

Vierailija
37617/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän seuraavaksi tulee vieraaksi Reeon ja kaikkitietävän Miikkan big brother taloon?

Vierailija
37618/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miian ja Aleksin pitäisi kuulemma oppia pelaamaan, ei voi olla totta tällainen kommentti vierailta. Noloa. Myös tuo sama jankutus Reeon ja Miikan hallinnoiminen talossa. Ei mitään mainintaa Merve, Laura jengin juonitteluista.

Vierailija
37619/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!

Sama täällä :)

Vierailija
37620/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.

Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.

Ketju on lukittu.