Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Laurat! Totuutta lisää!
"Oikea totuus" tulee vain sateenkaariväen suusta 😂😂
Kaikkea sitä tuleekin kommentoitua Mutta koska ensisijaisesti haluaisin Sofian ulos, ärsyttää, miksi tuo hemmetin tonttu kertoi nimenomaan Sofialle Lauran budjetin käytöstä ja vielä ilman sitä, että budjetin pelastamiseksi yli 20 euron oli pakko samalla poistaa kaksi nimeämiskisasta? Eli Laura saatettu huonoon valoon ja vielä ennen nimeämisiä.
Reeo on niin kova pelaaja. Ihme kun sitä ei arvosteta studiossa vaikka Kirsin arvostettiin.
Siis voisiko nämä Laurat kantaa pihalle studiosta. Joka kerta sama virsi,Miikka ja Reeo on kaiken pahan alku ja juuri. Eiköhän pahimmat juonittelijat oo Merve ja Laura. Mutta nehän on puhtaat pulmuset ainakin studioviertaiden mielestä.
Ei näytetty Sofian kommenttia Karvanista.
Voi Karvan. Miksi vain Aleksi ja Mia olivat hänen seurassaan? Miksi muut eivät auttaneet ja tukeneet? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Laurat antaa tulla kunnolla! Ihan mahtavaa!
Jep, Aleksi ja Millu ärsyttäviä!
Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Laurat! Totuutta lisää!
"Oikea totuus" tulee vain sateenkaariväen suusta 😂😂
Tältä se vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis voisiko nämä Laurat kantaa pihalle studiosta. Joka kerta sama virsi,Miikka ja Reeo on kaiken pahan alku ja juuri. Eiköhän pahimmat juonittelijat oo Merve ja Laura. Mutta nehän on puhtaat pulmuset ainakin studioviertaiden mielestä.
Joo. En tykkää Lauroista.
Reeo pelaa hyvin. Oli hymyssä suin tuossakin kun Karvan ilmoitti lähtevänsä talosta. Tuo tarkoittaa vaan entistäkin helpompaa tietä finaaliin Reoolle ja varma-miikkalle! Kiitos 2022! Lisää tätä!
Missä potkiva Pelle? Eikö sinne taloon pitäisi saada sitä vipinää ja potkuja persuuksiin?
Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!
Ketkä häädössä?? Reeo ainakin?
Ketähän seuraavaksi tulee vieraaksi Reeon ja kaikkitietävän Miikkan big brother taloon?
Miian ja Aleksin pitäisi kuulemma oppia pelaamaan, ei voi olla totta tällainen kommentti vierailta. Noloa. Myös tuo sama jankutus Reeon ja Miikan hallinnoiminen talossa. Ei mitään mainintaa Merve, Laura jengin juonitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!
Sama täällä :)
Vierailija kirjoitti:
Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.
Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.
Somelauraojen mielipiteet on ihan pylzyst. Kannatan vielä enemmän Reeo ja Miikkaa, kun näistä kaikki Reeolle tapahtuva huono on vaan parasta.