Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ymmärrän Aleksifania. Vertaan hänen tunteitaan niihin mitä tunsin Jerryä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Jokainen on vastuussa omista teoistaan.
Kaikki kuiskaajat saaneet rangaistuksia siis?
Ei.
Silloin kaikki eivät ole olleet vastuussa teoistaan.
Myös katsojat tuomitsevat.
Noilla on ollut kiva meininki nyt tuolla , kun ovat höpötelleet ja laittaneet ruokaa, pelailleet shakkia ja kertoneet sohvalla mm. krapuloistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Eiköhän Aleksi ole tehnyt sen ihan itse.
kesällä ja talvella kakattaa, lomalla ja arkena kakattaa, junassa ja autossa kakattaa. lentokoneessakin kakattaa. välillä on kurjaa kun kakkattaa, eivoi tehä mittää ku kakattaa, kun lähen ulos heti kakkattaa. just kakkasin, silti, kakattaa
Ai jos Tuula ja Reeo ovat häädössä niin Tuulalla suuremmat mahikset selviytyä?🤯
Heidi, Salla ja Milla💕 Mun lempparikolmikko. Höpisköön tuotanto mitä lystää, muhun eivät vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santeria inhoan ihan hirveästi ja olenkin ihan joka viikko toivonut, että se olisi nimettynä ja se saataisiin talosta ulos.
Jos olis niin kuin vanhaan hyvään aikaan, että sais äänestää inhokkia pois, niin Santerihan pomppisi kumipalloineen uittiin talosta hyvin nopeasti kun joutuisi äänestykseen.
Ylimielisen ja teennäisen käytöksensä takia. Toivottavasti tulee häätöäänestys, jossa kaikki asukkaat ja jossa katsojat äänestävät häädettävää. Lähtisi isolla summalla ääniä Sofialle, koska joutaisi ulos.
Aleksilla ällöttävä pullotus🤮
Miksi Miikka suostuu äänestämään kaveriaan Aleksia?
Dodii, ketkäs siellä häädössä nyt on Reeon lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Aleksilla ällöttävä pullotus🤮
Ällöttävä? Ei vaan ihana.
Ihanaa, kohta SomeLaurojen osuus.
Aleksin jäynät on niin parasta. Aina hauskaa katsoa kun Aleksi ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta SomeLaurojen osuus.
Tätä on taas odotettu. Voi kun ehtisivät puhumaan paljon.
Ei oo Millu häädössä, vaikka käveli ilman omaa mikrofonia, 26 vee ja villitsee tuon Aleksin joka on vasta 22 vee. 16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta SomeLaurojen osuus.
Tätä on taas odotettu. Voi kun ehtisivät puhumaan paljon.
Tyhjäpäiden pölinää :--D ei jaksa edes kuunnella. Onneksi voi kelata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta SomeLaurojen osuus.
Tätä on taas odotettu. Voi kun ehtisivät puhumaan paljon.
Niinpä. Toivottavasti kertovat Reeon pahoista teoista ja Sofian hyvistä puolista. Kamalaa miten sairasta ihmistä kiusataan.
Silloin kaikki eivät ole olleet vastuussa teoistaan.