Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37641/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Karvania. Ei noin erilainen ihminen kestä tuolla myrkynkeittäjien joukossa.

Vierailija
37642/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä tuleekin kommentoitua Mutta koska ensisijaisesti haluaisin Sofian ulos, ärsyttää, miksi tuo hemmetin tonttu kertoi nimenomaan Sofialle Lauran budjetin käytöstä ja vielä ilman sitä, että budjetin pelastamiseksi yli 20 euron oli pakko samalla poistaa kaksi nimeämiskisasta? Eli Laura saatettu huonoon valoon ja vielä ennen nimeämisiä.

Ihan oikein teki, hyvä tonttu. Laura on saattanut ihan itse itsensä huonoon valoon, raukkapaskis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37643/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisikohan Sofia tai Nabaz jos tulis joku kahden viikon slummi ja paratiisi jako?

Vierailija
37644/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan puhuu ihan mitä sattuu. Mä tiesin että mä pärjään. Juu, siltä näytti.

Vierailija
37645/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kun Karvan ei olisi tiennyt mitä BB-taloon meneminen tarkoittaa. Outoja selityksiä. Luuliko, että pääsee tekemään kaikkea mitä omalla vapaa-ajallaan ja voittaa sillä 30t€? Haloja valojaa.

Jos kuuntelit tarkkaan, niin hänhän sanoi, että se yllätti, miten vaikeaa oli muuttaa vuosien rutiinit yks kaks. Oli varmasti hakiessaan uskonut pärjäävänsä talossa, mutta ei sitten ollutkaan henkisesti niin kivaa.

Vierailija
37646/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Miten ihmeessä nuo ärsyttävät nobodyt ovat viikosta toiseen länkyttämässä turhia mielipiteitään ja viemässä aikaa koosteista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37647/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SomeLaurat oikein hakee tukea kommenteista mielipiteilleen toisin kuin vaikka Jassu, joka puhuu vain omasta puolestaan.

Vierailija
37648/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan taitaa puhua ohi suun. Ei kovin välkky.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37649/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan ei ollut aito, siksi hänestä eivät ainakaan kaikki pitäneet ja Karvan ei ylimielisenä ja epävarmana kestänyt ja lähti pois

Vierailija
37650/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Karvan!😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37651/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvan ei ollut aito, siksi hänestä eivät ainakaan kaikki pitäneet ja Karvan ei ylimielisenä ja epävarmana kestänyt ja lähti pois

Karvan oli koko ajan aito oma itsensä, myös äsken sohvalla.

Vierailija
37652/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SomeLaurat oikein hakee tukea kommenteista mielipiteilleen toisin kuin vaikka Jassu, joka puhuu vain omasta puolestaan.

Jassu ei olekaan tuota sateenkaariväkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37653/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvan ei ollut aito, siksi hänestä eivät ainakaan kaikki pitäneet ja Karvan ei ylimielisenä ja epävarmana kestänyt ja lähti pois

Nimenomaan oli aito ja siksi ei varmaan tullut toimeen noitten muitten 2-naamaisten kieroilijoiden kanssa.

Vierailija
37654/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti Karvan-fani, nyt vielä enemmän. Oli rehellinen ja lähti, koska ei jaksanut maata sohvalla kuuntelemassa muiden juonittelua ja olla tekemättä mitään 23 h vuorokaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37655/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin nähdään, miten muualta tulleet kulttuurin rikastuttajat Suomea auttavat: eivät mitenkään. Erittäin huono on sietokyky millekään epämukavuusalueelle. Raukkamaista selittelyä sille, että ei vaan pysty. Suomalaisen kestokyky sen sijaan pitää.

Vierailija
37656/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura pelasi kovaa ja hienosti.

Laura sokaistui Reeovihassaan.

Vierailija
37657/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla talossa kiltit ihmiset pärjää.

Vierailija
37658/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!

Sama täällä :)

Mukana ollaan.

Vierailija
37659/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo pelaa hyvin. Oli hymyssä suin tuossakin kun Karvan ilmoitti lähtevänsä talosta. Tuo tarkoittaa vaan entistäkin helpompaa tietä finaaliin Reoolle ja varma-miikkalle! Kiitos 2022! Lisää tätä!

Ai, nytkö se olikin jo Reeon vika kun Karvan lähti. Voi tziiiiisus!

Ei, vaan pääasia että Reeo on iloinen pelistä, vaikka Karvan lähti, piste.

Reeo ja kaikkitietävä Miikka mustamaalaavat ihan itse itsensä. Ei mitään mahdollisuuksia voittaa kummallakaan suomen maassa.

Vierailija
37660/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan 22 v stondaa alinomaa, muistelee nuoruuden rakkautta

Kyllä. Komea mies varmasti kaipaa naisen läheisyyttä, stondaa varmaan koko ajan.

Millu vaan ei tahdo niin pitkälle mennä. Ulkomaailmassa odottaa kuulemma joku toinen.

kyllä se Miaa hilaa itsensä Aleksin lähelle, ei oo käynyt kettu....

Ketju on lukittu.