Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea sitä tuleekin kommentoitua Mutta koska ensisijaisesti haluaisin Sofian ulos, ärsyttää, miksi tuo hemmetin tonttu kertoi nimenomaan Sofialle Lauran budjetin käytöstä ja vielä ilman sitä, että budjetin pelastamiseksi yli 20 euron oli pakko samalla poistaa kaksi nimeämiskisasta? Eli Laura saatettu huonoon valoon ja vielä ennen nimeämisiä.
Ihan oikein teki, hyvä tonttu. Laura on saattanut ihan itse itsensä huonoon valoon, raukkapaskis.
Luovuttaisikohan Sofia tai Nabaz jos tulis joku kahden viikon slummi ja paratiisi jako?
Karvan puhuu ihan mitä sattuu. Mä tiesin että mä pärjään. Juu, siltä näytti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun Karvan ei olisi tiennyt mitä BB-taloon meneminen tarkoittaa. Outoja selityksiä. Luuliko, että pääsee tekemään kaikkea mitä omalla vapaa-ajallaan ja voittaa sillä 30t€? Haloja valojaa.
Jos kuuntelit tarkkaan, niin hänhän sanoi, että se yllätti, miten vaikeaa oli muuttaa vuosien rutiinit yks kaks. Oli varmasti hakiessaan uskonut pärjäävänsä talossa, mutta ei sitten ollutkaan henkisesti niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin.
Miten ihmeessä nuo ärsyttävät nobodyt ovat viikosta toiseen länkyttämässä turhia mielipiteitään ja viemässä aikaa koosteista?
SomeLaurat oikein hakee tukea kommenteista mielipiteilleen toisin kuin vaikka Jassu, joka puhuu vain omasta puolestaan.
Karvan taitaa puhua ohi suun. Ei kovin välkky.
Karvan ei ollut aito, siksi hänestä eivät ainakaan kaikki pitäneet ja Karvan ei ylimielisenä ja epävarmana kestänyt ja lähti pois
Vierailija kirjoitti:
Karvan ei ollut aito, siksi hänestä eivät ainakaan kaikki pitäneet ja Karvan ei ylimielisenä ja epävarmana kestänyt ja lähti pois
Karvan oli koko ajan aito oma itsensä, myös äsken sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
SomeLaurat oikein hakee tukea kommenteista mielipiteilleen toisin kuin vaikka Jassu, joka puhuu vain omasta puolestaan.
Jassu ei olekaan tuota sateenkaariväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Karvan ei ollut aito, siksi hänestä eivät ainakaan kaikki pitäneet ja Karvan ei ylimielisenä ja epävarmana kestänyt ja lähti pois
Nimenomaan oli aito ja siksi ei varmaan tullut toimeen noitten muitten 2-naamaisten kieroilijoiden kanssa.
Alusta asti Karvan-fani, nyt vielä enemmän. Oli rehellinen ja lähti, koska ei jaksanut maata sohvalla kuuntelemassa muiden juonittelua ja olla tekemättä mitään 23 h vuorokaudessa.
Tässäkin nähdään, miten muualta tulleet kulttuurin rikastuttajat Suomea auttavat: eivät mitenkään. Erittäin huono on sietokyky millekään epämukavuusalueelle. Raukkamaista selittelyä sille, että ei vaan pysty. Suomalaisen kestokyky sen sijaan pitää.
Vierailija kirjoitti:
Laura pelasi kovaa ja hienosti.
Laura sokaistui Reeovihassaan.
Ei tuolla talossa kiltit ihmiset pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!
Sama täällä :)
Mukana ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo pelaa hyvin. Oli hymyssä suin tuossakin kun Karvan ilmoitti lähtevänsä talosta. Tuo tarkoittaa vaan entistäkin helpompaa tietä finaaliin Reoolle ja varma-miikkalle! Kiitos 2022! Lisää tätä!
Ai, nytkö se olikin jo Reeon vika kun Karvan lähti. Voi tziiiiisus!
Ei, vaan pääasia että Reeo on iloinen pelistä, vaikka Karvan lähti, piste.
Reeo ja kaikkitietävä Miikka mustamaalaavat ihan itse itsensä. Ei mitään mahdollisuuksia voittaa kummallakaan suomen maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan 22 v stondaa alinomaa, muistelee nuoruuden rakkautta
Kyllä. Komea mies varmasti kaipaa naisen läheisyyttä, stondaa varmaan koko ajan.
Millu vaan ei tahdo niin pitkälle mennä. Ulkomaailmassa odottaa kuulemma joku toinen.
kyllä se Miaa hilaa itsensä Aleksin lähelle, ei oo käynyt kettu....
Ymmärrän Karvania. Ei noin erilainen ihminen kestä tuolla myrkynkeittäjien joukossa.