Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Noi Laurat on ihan hölmöjä, Friman ei osaa edes istua, lötköttää vetelästi sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Eiköhän Aleksi ole tehnyt sen ihan itse.
Ei ole. Tuotanto suosii esim. Reeoa ja Miikkaa.
Kerro omin sanoin esimerkki tästä suosimisesta. Heitähän mustamaalataan ja parjataan aivan systemaattisesti koosteissa sekä tuotannon että vieraiden taholta eikä eriäviä mielipiteitä sallita.
Joo ei kiinnosta Sofian, Nabazin, Merven tai Lauran voitto. Minun suosikit ovat Milla, Salla sekä Heidi!!!💕
Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Reeo pelaa hyvin. Oli hymyssä suin tuossakin kun Karvan ilmoitti lähtevänsä talosta. Tuo tarkoittaa vaan entistäkin helpompaa tietä finaaliin Reoolle ja varma-miikkalle! Kiitos 2022! Lisää tätä!
Ai, nytkö se olikin jo Reeon vika kun Karvan lähti. Voi tziiiiisus!
Karvan on niin ihana kiltti ja kultainen. Suuri menetys kun poistui.
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.
Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.
Tuollaiset tavalliset valkoiset heteromiehet ovat Laurojen kaltaisen feministi sateenkaari ihmisten pahin painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Miksi tuo on edes mennyt taloon?
Vierailija kirjoitti:
Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?
Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.
Ihan kun Karvan ei olisi tiennyt mitä BB-taloon meneminen tarkoittaa. Outoja selityksiä. Luuliko, että pääsee tekemään kaikkea mitä omalla vapaa-ajallaan ja voittaa sillä 30t€? Haloja valojaa.
Luovuttaja mikä luovuttaja. Pitääkö tätä edes selitellä mitenkään?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!
Sama täällä :)
Yhdessä meissä on voimaa :)
Mun äässi kaipaa jugurtti spläässiä.
Kohta aletaan hiillostamaan Karvania, että kuinka kamala se Reeo on? Halmila siellä yrittää jo johdatella.
Seli seli, tekosyitä Karvan! Se vei joltain toiselta mahdollisuuden, voi voi mitä tuhlausta! Ei taifa oikeen tulla ihmisten kanssa toimeen!
Lauroille tulisi vielä parempi meemi ilme kun Kirsille jos Reeo tai Miikka voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.
Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.
Tuollaiset tavalliset valkoiset heteromiehet ovat Laurojen kaltaisen feministi sateenkaari ihmisten pahin painajainen.
Jep, nämä itse haukkuvat valkoisia kantasuomalaisia setämiehiksi ja sateenkaarikansa pitäisi aina hyväksyä sellaisina kun on. Mutta eivät itse selvästikään hyväksy muita sellaisina kun ovat. Tekopyhää kaksinaismoralismipaskaa suorastaan.
Mitä väliä huonoon valoon saattamisella kun Lauralla on immuniteetti?