Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
37621/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä tuleekin kommentoitua Mutta koska ensisijaisesti haluaisin Sofian ulos, ärsyttää, miksi tuo hemmetin tonttu kertoi nimenomaan Sofialle Lauran budjetin käytöstä ja vielä ilman sitä, että budjetin pelastamiseksi yli 20 euron oli pakko samalla poistaa kaksi nimeämiskisasta? Eli Laura saatettu huonoon valoon ja vielä ennen nimeämisiä.

Mitä väliä huonoon valoon saattamisella kun Lauralla on immuniteetti?

Vierailija
37622/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Laurat on ihan hölmöjä, Friman ei osaa edes istua, lötköttää vetelästi sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37623/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.

Eiköhän Aleksi ole tehnyt sen ihan itse.

Ei ole. Tuotanto suosii esim. Reeoa ja Miikkaa.

Kerro omin sanoin esimerkki tästä suosimisesta. Heitähän mustamaalataan ja parjataan aivan systemaattisesti koosteissa sekä tuotannon että vieraiden taholta eikä eriäviä mielipiteitä sallita.

Vierailija
37624/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta Sofian, Nabazin, Merven tai Lauran voitto. Minun suosikit ovat Milla, Salla sekä Heidi!!!💕

Vierailija
37625/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v miten on mahdollista tuollainen käytös noilta muijilta studiossa ? Ne ihmiset jotka vaan katsoo tuota koostetta niin unohtako noiden muijien sanomiset. Talossa on muitakin. 

Vierailija
37626/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo pelaa hyvin. Oli hymyssä suin tuossakin kun Karvan ilmoitti lähtevänsä talosta. Tuo tarkoittaa vaan entistäkin helpompaa tietä finaaliin Reoolle ja varma-miikkalle! Kiitos 2022! Lisää tätä!

Ai, nytkö se olikin jo Reeon vika kun Karvan lähti. Voi tziiiiisus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37627/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan on niin ihana kiltti ja kultainen. Suuri menetys kun poistui.

Vierailija
37628/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37629/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.

Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.

Tuollaiset tavalliset valkoiset heteromiehet ovat Laurojen kaltaisen feministi sateenkaari ihmisten pahin painajainen.

Vierailija
37630/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?

Miksi tuo on edes mennyt taloon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37631/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuliko Karvan, että BB on nautintoa ja vapaaottelua?

Sofia ainakin luulee, kun koko ajan hakee vapautuksia.

Vierailija
37632/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun Karvan ei olisi tiennyt mitä BB-taloon meneminen tarkoittaa. Outoja selityksiä. Luuliko, että pääsee tekemään kaikkea mitä omalla vapaa-ajallaan ja voittaa sillä 30t€? Haloja valojaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37633/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaja mikä luovuttaja. Pitääkö tätä edes selitellä mitenkään?!

Vierailija
37634/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos SomeLaurat puheistanne. Nyt oikein toivon Reeon tai Miikan voittoa!

Sama täällä :)

Yhdessä meissä on voimaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37635/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äässi kaipaa jugurtti spläässiä.

Vierailija
37636/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta aletaan hiillostamaan Karvania, että kuinka kamala se Reeo on? Halmila siellä yrittää jo johdatella.

Vierailija
37637/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seli seli, tekosyitä Karvan! Se vei joltain toiselta mahdollisuuden, voi voi mitä tuhlausta! Ei taifa oikeen tulla ihmisten kanssa toimeen!

Vierailija
37638/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi ja Karvan

Vierailija
37639/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauroille tulisi vielä parempi meemi ilme kun Kirsille jos Reeo tai Miikka voittaisi.

Vierailija
37640/100630 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Laurat puhuvat todella rumasti Miikasta ja Reeosta. Hyi miten ilkeitä ja vahingoniloisia tyyppejä. Ei tuollaista käytöstä pitäisi studiossa sallia. Ihan hurmoksessa molemmat.

Kamalia tyyppejä. Toivovat huonoa asukkaalle ja innoissaan mehustelevat ajatuksella.

Tuollaiset tavalliset valkoiset heteromiehet ovat Laurojen kaltaisen feministi sateenkaari ihmisten pahin painajainen.

Jep, nämä itse haukkuvat valkoisia kantasuomalaisia setämiehiksi ja sateenkaarikansa pitäisi aina hyväksyä sellaisina kun on. Mutta eivät itse selvästikään hyväksy muita sellaisina kun ovat. Tekopyhää kaksinaismoralismipaskaa suorastaan.

Ketju on lukittu.