Suostutteko viettämään aikaa kenen kanssa tahansa?
Jos uusi puoliso sanoo että haluaa viettää aikaa hänelle tärkeiden ihmisten kanssa, niin suostutteko muitta mutkitta? Entä jos ne ihmiset täysin eri tyylisiä tai sinulla tulee epämukava olo siinä seurassa?
Kommentit (17)
En suostu, en vain kestä kusipäitä.
No en ihan kenenkä tahansa, mutta tottakai puolisolle tärkeiden ihmisten kanssa. Tosin jos puoliso viihtyy sellaisten ihmisten kanssa, joita itse en voi sietää niin silloin kyllä alkaisi tulla tunne, että emme ole kumppanin kanssa muutenkaan yhteensopivia.
Mulla tulee mieleen, että ette sovi toisillenne. Tai sitten hyväksyt, että hän viettää aikaansa ihmisten, jotka oli hänen elämässään jo ennen sua, kanssa, mutta sä et osallistu. Jos tää on molemmille ok, niin miksei.
Mulle on ok, että en välttis syystä x tykkää kumppanin jostain yksittäisestä kaverista, mutta senkus käyvät joskus yhdessä kaljalla, jos kumppanin tuttavapiiri on muuten ok ja viihdyn heidän seurassaan.
Miksi ap haluaisi kieltää kumppaniaan viettämästä aikaa tälle tärkeiden ihmisten kanssa? Ne oli jo ennen apta.
(Ja tod näk on myös apn jälkeen)
Jos puolisolla on kauhean typeriä kavereita, niin arvaa mitä: hän on itsekin sellainen. Terälehdet kannattaa pudottaa silmiltä siinä vaiheessa.
Sit taas jos puolison perhe on höntti, vähän eri asia koska perhettä ei ole puoliso itse valinnut. Silloinkin kuitenkin reality check, että ne kaikki vastenmieliset puolet tulevat myös suhteessa vastaan.
Mutta loppukaneettina, suhteessa pitää tehdä kompromisseja, mutta myös harrastaa omia juttuja. Eli ei, en lähde esimerkiksi miehen harrastuksiin tai muuhun mukaan, koska ei kiinnosta yhtään. Jos puolisolle on tärkeää että tulen mukaan, silloin menen.
En, hädin tuskin jaksan ketään. En valitsisi puolisoa, joka vaatisi minut mukaan kissanristiäisiin.
En. Tuollainen nöyristely on nuoruuteen taaksejäänyttä elämää minulla. Nykyään kunnioitan itseäni, ja olen mieluummin yksin jossain muualla sen ajan, kun toinen tapaa ihmisiä, joita en itse siedä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluaisi kieltää kumppaniaan viettämästä aikaa tälle tärkeiden ihmisten kanssa? Ne oli jo ennen apta.
(Ja tod näk on myös apn jälkeen)
En kielläkään, mutta mihinkään yhteiseen mökkeilyyn en halua osallistua. En tiedä mitään niin ikävää kuin mökkeily seurassa jossa ei viihdy.
En haluaisi viettää aikaa epäakateemisessa seurassa, mutta puolisoni toki voi valita itse oman seuransa.
Ainoastaan erottisen tyttöystävän kanssa
En persujen tai muiden fasistien ja rikollisten kanssa.
Jonkin aikaa voisin purra hammasta yhteen hänen takiaan. En loputtomiin.
Nyt en ymmärrä. Jos puolisosi haluaa viettää aikaa joidenkin ihmisten kanssa, niin miksi SINUN pitäisi viettää aikaa niiden samojen ihmisten kanssa??
Puoliso saa viettää aikaa kavereidensa kanssa ihan autonomisesti, kuten minäkin teen. Meillä on onneksi yhteinen ystäväpiiri. Hänen sukulaistensa kanssa kyllä suostun viettämään aikaa, vaikka he ovat välillä raskaita tyyppejä.
En vietä aikaa rikollisten parissa. Jos puoliso paljastuisi sellaiseksi, että hän seurustelisi rikollisten kanssa, niin potkisin hänet pihalle.