Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta SomeLaurojen osuus.
Tätä on taas odotettu. Voi kun ehtisivät puhumaan paljon.
Tyhjäpäiden pölinää :--D ei jaksa edes kuunnella. Onneksi voi kelata <3
Totta kai sä oot tota mieltä, kun et kestä eriävää mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto tekee kovasti töitä saadakseen Aleksin huonoon valoon. Puolueellista.
Eiköhän Aleksi ole tehnyt sen ihan itse.
Ei ole. Tuotanto suosii esim. Reeoa ja Miikkaa.
Täällä ihmetellään sitä, ettei 59 vuotias osaa tehdä ruokaa, ei edes kuoria sipulia. Noh, Tuulan sapuskat ovat tehneet mummo ja äiti.
Sitten Tuula tekassut 3 lasta ja mies tehnyt ruuat, aamiaisenkin tuonut sänkyyn. Ja tod. näköisesti heillä on ollut yksi tai apulaista, jotka hoitaneet lapset ja siivonneet.
Tuula on matkustellut ja hengaillut lentoasemilla kun se on hänen lempipuuhaansa. Ei lentokoneessa tarvii kokata. Ja Ameriikassa ei kokkailla, mennään aina raflaan syömään aamusta alkaen.
Eivätkä johtajat kokkaa päiväkodissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Johan 22 v stondaa alinomaa, muistelee nuoruuden rakkautta
Niin, on kyllä ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Johan 22 v stondaa alinomaa, muistelee nuoruuden rakkautta
Kyllä. Komea mies varmasti kaipaa naisen läheisyyttä, stondaa varmaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi aina Reeosta puhutaan pahaa?
Jospa se on ansaittua .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kohta SomeLaurojen osuus.
Tätä on taas odotettu. Voi kun ehtisivät puhumaan paljon.
Tyhjäpäiden pölinää :--D ei jaksa edes kuunnella. Onneksi voi kelata <3
Totta kai sä oot tota mieltä, kun et kestä eriävää mielipidettä.
Kestän toki, mutta noita kahta ei vaan jaksa kuunnella. Kaikkia muita vieraita kyllä jakselee :--)
Itse vaan kiihotuin Jerrystä, en muista.
Ulkotehtävä, hienohelman kannattaa olla paremmin pukeutunut ettei tule eturauhastulehdusta?
Kessu studiovieraana. Eiku se onkin Halmilan Laura.
Laura pelasi kovaa ja hienosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan 22 v stondaa alinomaa, muistelee nuoruuden rakkautta
Kyllä. Komea mies varmasti kaipaa naisen läheisyyttä, stondaa varmaan koko ajan.
Millu vaan ei tahdo niin pitkälle mennä. Ulkomaailmassa odottaa kuulemma joku toinen.
Miksei Lauran ja Merven juonitteluista puhuta?
Reeon ja Miikkan Big brother talo jatkaa! Kiitos 2022! Sama helppo ja varma tie finaaliin jatkukoon!
Vierailija kirjoitti:
Laura pelasi kovaa ja hienosti.
Tosiaan joo. Petasi varman häätöpenkin paikan itsellensä, heti kun mahdollista.
Hyvä Laurat! Totuutta lisää!
Opressiivi Reeo ja kaikki tietävä Miikka ovat varmimmat ja helpoimmat asukkaat big brother talossa koskaan! Kiitos kaudesta, helposti!
Jännä miten ihmisille on täällä kova pala että tykkään Jerrystä. Ymmärrän Aleksifanin ahdinkoa.
Laurat antaa tulla kunnolla! Ihan mahtavaa!
Johan 22 v stondaa alinomaa, muistelee nuoruuden rakkautta