Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskenlaskija ruoka&dippi voimakas makaronilaatikossa

Vierailija
09.12.2022 |

Miten tekisit makaronilaatikon ruoka&dipistä. Lähinnä kiinnostaisi,tarvitseeko munamaitoa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sekoittanut ton jauhelihan sekaan ensin pannulla (sekoittuu paremmin, kun notkistuu lämmössä), sen jälkeen makaronien kanssa sekaisin vuokaan. Olen tainnut laittaa myös munamaitoa, tosin ehkä vähän vähemmän kuin muulloin. Tai sitten jos tekee raaoista makaroneista, ei tarvitse lisätä kuin nestettä.

Vierailija
2/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä munamaitoa makaroonilaatikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sekoittanut ton jauhelihan sekaan ensin pannulla (sekoittuu paremmin, kun notkistuu lämmössä), sen jälkeen makaronien kanssa sekaisin vuokaan. Olen tainnut laittaa myös munamaitoa, tosin ehkä vähän vähemmän kuin muulloin. Tai sitten jos tekee raaoista makaroneista, ei tarvitse lisätä kuin nestettä.

Näin oon tehny ite myös. Hyvää tuli

Vierailija
4/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makarooniin voi lämmittä palan voita päälle.

Vierailija
5/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap sitä koskenlaskijaa, joka on laimennettu vedellä ja lisätty hintaa?

Vierailija
6/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan koskenlaskijajuuston mukaan siinä kohtaa kun jauheliha on lähes paistettu. Sulaa hyvin mukaan.

Käytän munamaidon sijasta lihalientä.

Tulee hyvää,

Vierailija
7/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa pala Koskenlaskijaa ja käyttää sitä. Säästyy ylimääräiseltä lisäainekuormalta.

Vierailija
8/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä.

Laitan kyllä nyt tuosta juoksevasta, kun sellainen tuolla jääkaapissa on. Ostan sitten normaaliin tapaan sen palan ensi kerralla. Ei Valiokaan antanut muuta ohjetta kuin tuolle palalle.

Jäi kyllä vielä vähän epäselväksi tartteeko sitä munamaitoa/lihalientä laittaa, jos sekoittaa juoksevan jauhelihan sekaan. Ap

Vierailija
9/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään tomaattikastiketta -  itse tehtyä murskasta ja pureesta paljon sipulia ja valkosipulia ja mausteita.

Vierailija
10/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kalliita Koskenlaskijoita, hyvät mausteet vain jauhelihaan ja ennen uuniin laittoa purkki ruokakermaa. Maistuu juustoiselta ilman juustoa!

Vierailija
11/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kalliita Koskenlaskijoita, hyvät mausteet vain jauhelihaan ja ennen uuniin laittoa purkki ruokakermaa. Maistuu juustoiselta ilman juustoa!

Voi yhden kerran!!

Vierailija
12/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm en osaa sanoa mitään

Vierailija
13/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei maistu.

Vierailija
14/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munamaitoa ei tarvitse. Jos haluaa hyvin kiinteän rakenteen että voi viipaleita leikata niin munamaito toimii kyllä. Mutta maukkaampaa tulee ilman munamaitoa. 

Oon ruvennyt tekemään makaronilaatikon mac n' cheeze reseptillä lisäämällä siihen jauhelihaa. Ai taivas että tulee hyvää tuosta. Paluuta ei ole, mulla.

Vierailija
15/15 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä.

Laitan kyllä nyt tuosta juoksevasta, kun sellainen tuolla jääkaapissa on. Ostan sitten normaaliin tapaan sen palan ensi kerralla. Ei Valiokaan antanut muuta ohjetta kuin tuolle palalle.

Jäi kyllä vielä vähän epäselväksi tartteeko sitä munamaitoa/lihalientä laittaa, jos sekoittaa juoksevan jauhelihan sekaan. Ap

Jos ei mitään nestettä laita, niin kyllä se vähän kuivaksi jää, vaikka siinä olisi se koskenlaskijakin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme