Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
35241/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sofialla kuntoa löytyy, naiset tuolla vahvoja, hyvä että muut perässä pysyvät. 

Santerin kuntoa tässä kai mitataan, ei Sofian.

Mikä sen oikea nimi on?

Vierailija
35242/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heidi ja Laura on pimeässä huoneessa?

  Heidillä kai migreeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35243/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ollut Santeri 19 v asti, 

Vierailija
35244/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sofialla kuntoa löytyy, naiset tuolla vahvoja, hyvä että muut perässä pysyvät. 

Santerin kuntoa tässä kai mitataan, ei Sofian.

Mikä sen oikea nimi on?

Santeri. Sehän on munia myöten mies.

Vierailija
35245/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keskustelua nyt sisällä, ku ei oo niin paljon jengiä niin paremmin pääsee ihmiset ääneen.

Vierailija
35246/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi Lauran puolesta ja M ja R Milenan puolesta. Saiko Heidi "sapiskaa" pojilta?

No miksi ihmeessä olis saanut. Vaikka Heidi onkin Reeon kans liitossa, niin ihan itse hänkin saa tehdä päätökset. Sitä paitsi Heidi ja Laura on muutenkin läheisiä.

Koko hokeminen 'Heidi on Reeon pelinappula' on noiden kateellisten Merven&Lauran (ja osittain Soffen) selittelyä sille, miksi Heidi otettiin roomalaisiin ja heitä ei. Sekä Lauran että Merven itsetunto on tuntunut saaneet syvän kolauksen, kun he eivät olleetkaan niitä suosittuja mimmejä, vaan itse niitä poistettavia pelinappuloita ja/tai loisivia vapaamatkustajia. Nyt kostetaan ja jauhetaan Reeosta päivät pääskytysten silmät ja korvat täyteen. Ja säälitellään ja 'neuvotaan' Heidiä. 'Neuvominen' on tietenkin sitä, että älä kultapieni ole Reeon pelinappula, ole meidän pelinappula.

  kyllä Reijo on moneen kertaan sanonut Miikalle että Heidi luiskaan (jossaijn vaiheessa)

Niin. Ja mitä sitten? Jossain vaiheessa on bb:ssä alettava antaa pointseja myös niille jotka on läheisiä. Luuletko sinä, että liittoutumalla Lauran völjyyn, tämä jotenkin lahjoittaisi Heidille voiton? Tai jos tulisi tilanne, jossa pitäisi valita pelastettavaksi Merve tai Aleksi tai Heidi, niin valinta olisi ilman muuta Heidi? En usko. Kyllä Laura Heidin luiskaan laittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35247/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia ulkona suunnistamassa. Vähän aikaa sitten taas "tää on tylzääää"

Vierailija
35248/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi älykäs Sofia näyttää kiputilansa näin helposti?

Vai älykäs, kyllä siltä älykkyys on jo jäänyt kauas taa. Jos sitä on edes ollut. 

Santeri on teeskentelijä, ja on patalaiska, eikä viitsisi osallistua mihinkään tehtävään.

Se luovutti häkkitehtävän.

Miksi se on talossa, jos noin vaikeaa on.

Laiskan älykäs, tossa sakissa silti jotain

Tuotannon kutsumana talossa ja valittu voittajaksi.

Määkyy  joka tilateessa kuinka tylsaaaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35249/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vttu noi Millu ja Allu on kamalaa katottavaa. Millu kävi paskalla ja Aleksi halusi mennä haistelemaan vessaa Millun jäljiltä. Millu ei halunnut että menee. Ne väitteli siinä jonkun aikaa ja Millu sano että seuraavan kerran saat mennä, et nyt.

Vierailija
35250/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti mua nauratti kun näin jodelissa varmaan jonkun teinitytön viestin että "Onko tietoa että onko Sofialla silarit vai luomut? Onko siis kertonut asiasta talossa?"

Mihin tämä maailma on menossa :D

Oisko nuorisolaisten huumoria? Vai tietääkö ne enää mitä on huumori, mitä on 'laskea leikkiä'?

Vai onko ne kaikki jo ihan gretoja? Tosikkoja, aina niin tosissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35251/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi älykäs Sofia näyttää kiputilansa näin helposti?

Vai älykäs, kyllä siltä älykkyys on jo jäänyt kauas taa. Jos sitä on edes ollut. 

Santeri on teeskentelijä, ja on patalaiska, eikä viitsisi osallistua mihinkään tehtävään.

Se luovutti häkkitehtävän.

Miksi se on talossa, jos noin vaikeaa on.

Laiskan älykäs, tossa sakissa silti jotain

Tuotannon kutsumana talossa ja valittu voittajaksi.

Määkyy  joka tilateessa kuinka tylsaaaa.

Miten ihmisellä voi olla noin ruma ääni?

Vierailija
35252/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meinasi Santerilla letku irrota, paineli ja äkkiä vessaan. Anteeksi, minä en vaan ymmärrä tuota, en sitten millään, kauheaa ja surullista, rumuuden lisäksi. Ja että ihminen myy itseään kaiken tuon lisäksi, MIKSI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35253/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vttu noi Millu ja Allu on kamalaa katottavaa. Millu kävi paskalla ja Aleksi halusi mennä haistelemaan vessaa Millun jäljiltä. Millu ei halunnut että menee. Ne väitteli siinä jonkun aikaa ja Millu sano että seuraavan kerran saat mennä, et nyt.

Kohta varmaan haistelevat toistensa perseitä kuin koirat.

Vierailija
35254/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heidi ja Laura on pimeässä huoneessa?

  Heidillä kai migreeni

On migreeni, niin tää kivikasvo Laura meni sinne kyselemään Heidin vointia ja jutteli Heidi ihan kivoja juttuja, mutta ei voinu Laura olla läyhäämättä Heidille, että pelaa sillei ettei tarvii leijua millään Roomalla. Ärsyttävä ämmä, joutais hyphyyn. Kiva muuten on ollut tänään katsoa kun ei kukaan ole ennättänyt pahemmin läyhäämään. Oli kivat keskustelut keittiössä mm Petra, Reeo, Miikka ja Milena, mut eikös kamera kohta siirtynyt olkkariin jossa tää pariskunta taas siellä selitti pieru-kakka-juttuja. Apua!! Miks niitä pitää kuvata koko ajan, toinen kamara kuvasi pihalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35255/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Olli seuraa tämän lemmenparin jutustelua. Huomaa varmasti missä tämä äidin poikareppane,  Millu vaan lietsoo tätä kahelia. Lapsen asteella.

Vierailija
35256/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti mua nauratti kun näin jodelissa varmaan jonkun teinitytön viestin että "Onko tietoa että onko Sofialla silarit vai luomut? Onko siis kertonut asiasta talossa?"

Mihin tämä maailma on menossa :D

Oisko nuorisolaisten huumoria? Vai tietääkö ne enää mitä on huumori, mitä on 'laskea leikkiä'?

Vai onko ne kaikki jo ihan gretoja? Tosikkoja, aina niin tosissaan. 

Vai onko osa nuorisosta jo menetetty? Luulevat että jokainen voi olla mitä tahansa sukupuolta ja että mieskin voi kasvattaa luomutissit tosta noin vaan :D

Vierailija
35257/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kamala ihminen. Vain Sofia pyörii päässäni.

Mietin hänen trans taustaansa 24/7. Ja älykkyyttä.

Pakkomielteissäni hän on Santeri. Ja mies.

En kestä hänen penistään. En voi nukkua.

Auttakaa. Missä lääkkeet? Hoitaja?

Vierailija
35258/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti mua nauratti kun näin jodelissa varmaan jonkun teinitytön viestin että "Onko tietoa että onko Sofialla silarit vai luomut? Onko siis kertonut asiasta talossa?"

Mihin tämä maailma on menossa :D

Oisko nuorisolaisten huumoria? Vai tietääkö ne enää mitä on huumori, mitä on 'laskea leikkiä'?

Vai onko ne kaikki jo ihan gretoja? Tosikkoja, aina niin tosissaan. 

Vai onko osa nuorisosta jo menetetty? Luulevat että jokainen voi olla mitä tahansa sukupuolta ja että mieskin voi kasvattaa luomutissit tosta noin vaan :D

No en ihmettelisi. Eikös jo päiväkodissa todeta, että voit olla tyttö tai poika. Ihan miten haluat.

Vierailija
35259/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä valitetaan Sofian seksiasioista. Seksihän on luonnollinen, ihana ja mahtava asia. Ja jos siitä saa rahaa niin sehän on tosi hyvä juttu.

Vai onko puutteessa olevat kateellisia?🤔

Vierailija
35260/100630 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma iski takaisin täydellä voimalla. Heidin olisi kannattanut jättää kirjoittamatta se törkeä viesti Milenasta. 

Ketju on lukittu.