Nainen, verisuonet miehen käsivarsissa hot or not?
Olen hoikka mies 183cm/78kg ja kuntosalia harrastanut 20 vuotta. Käsivarteni ovat jäntevät ja verisuonet kuin kastemadot ihon alla. Onko hyvä vai huono juttu?
M39
Kommentit (35)
Verisuonet? Kuntosali? Valitettavasti ne on ihan muut asiat, jotka ratkaisee, onko mies kiinnostava.
Olen nostellut puntteja siitä asti, kun täytin 5 v. Minulla pullottaa suonet hyvin.
T. N 40
Joku pitää ja joku ei. Minkäs sille tekee. Onko se siis liian kuiva lihaksisto vai sopivasti ravintoaineita, jälkiruokaakin.
Mullakin on, varsinkin helteellä. Se on sukuominaisuus. En yleensä kiinnitä muiden suonistoon huomiota.
Ei niin mitään vitullistakaan merkitystä mihinkään suuntaan. Hauskoja välillä nämä kysymykset kyllä. Mites sinä ap, onko soikeat vai ovaalit sieraimet naisella hot or not?
Itsellä kanssa, on myös jaloissa sekä 'meisselissä' erittäin selvästi erottuvat paksut suonet.
Verisuonista puheen ollen omasta mielestä naisella suonikkaat maitotissit ovat hot.
m40
Lisään vielä, että myös kaikki jänteet näkyvät esim. Sormia liikuttaessa. Eihän tälle mitään voi mutta pitääkö joku viehättävänä?
M39
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että myös kaikki jänteet näkyvät esim. Sormia liikuttaessa. Eihän tälle mitään voi mutta pitääkö joku viehättävänä?
M39
No ei todellakaan. Eikä niitä suoniakaan. Mikä tämä suonijuttu ylipäätään on?
Hyi yökkä ja oksa, peitä ne tatuloinneilla ja aheivaa karva tpois. T Aada Livia Adessa 21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Joitain kiinnostaa suonikas.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Ne suonet vaan on seksikkäät, näkyvät monilla miehillä silloin kun lihaksia on treenattu ja rasvaprosentti on pienempi. Itselle ne ovat maskuliininen ominaisuus ja siksi hot. Mulla on muutenkin joku fetissi miesten käsiin 😀 Naisella erottuvat suonet ei ole mielestäni viehättävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M39
Ne suonet vaan on seksikkäät, näkyvät monilla miehillä silloin kun lihaksia on treenattu ja rasvaprosentti on pienempi. Itselle ne ovat maskuliininen ominaisuus ja siksi hot. Mulla on muutenkin joku fetissi miesten käsiin 😀 Naisella erottuvat suonet ei ole mielestäni viehättävät.
Musta ne eivät ole seksikäät, missään kohtaa miehen vartaloa.
On hyvä pistää