Lue keskustelun säännöt.
Aikasi täällä maapallolla vähenee kokoajan.
27.06.2026 |
Ja lopulta päättyy kokonaan, eikö se ahdista teitä?
Kommentit (6)
Välillä havahtuu miettimään sitä että itsekin kuolee jossakin vaiheessa ja vielä se että miten kuolee ja missä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinuako ahdistaa kun kyselet tuollaisia.
Maapallo kestää taatusti pidempään kuin mimun elämäni, joten minulla on todennäköisempiäkin huolenaiheita.
On sen verran paska mesta tää pallo, että kuolema tuntuu jotenkin jopa lohdulliselta. En ole ennenkään ollut olemassa miljardeihin vuosiin, niin ei pelota olla olematta jatkossakaan.
Saa miettimään ja optimoimaan omaa ajankäyttöä. Ts. oppii sanomaan ei kaikelle turhalle.
Luojan kiitos. Ei ahdista.