Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti mua nauratti kun näin jodelissa varmaan jonkun teinitytön viestin että "Onko tietoa että onko Sofialla silarit vai luomut? Onko siis kertonut asiasta talossa?"
Mihin tämä maailma on menossa :D
Oisko nuorisolaisten huumoria? Vai tietääkö ne enää mitä on huumori, mitä on 'laskea leikkiä'?
Vai onko ne kaikki jo ihan gretoja? Tosikkoja, aina niin tosissaan.
Vai onko osa nuorisosta jo menetetty? Luulevat että jokainen voi olla mitä tahansa sukupuolta ja että mieskin voi kasvattaa luomutissit tosta noin vaan :D
ei oo menetetty , kyllä sieltä vielä tulee tyttöjä ja poikia, olisi vaan syntyvyys korkeammalla, lapsia kasvatetaan niin ettei häirikkö lapsia olisi luokassa ja Pisa tulokset madaltuu, mikä on koulussa vikana kun tulokset ei oo niin hyvät kun aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma iski takaisin täydellä voimalla. Heidin olisi kannattanut jättää kirjoittamatta se törkeä viesti Milenasta.
Ei se Heidi sitä kirjoittanut.
Heidi sen kirjoitti. Milena kertoi aamulla BB:n tietävän kirjoittajan ja sai myös itse kuulla kirjoittajan henkilöllisyyden PK huoneessa.
Mistä bb sen tietäisi? Eikös merve tunnustanut lauralle?
Juuri näin. Eli Merve kirjoitti.
Vierailija kirjoitti:
Karma iski takaisin täydellä voimalla. Heidin olisi kannattanut jättää kirjoittamatta se törkeä viesti Milenasta.
ei oo sanottu että oli Heidin kirjoittama, ei tiedä kukaan ja toivottavasti ei tule edes ilmi. Tottahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuulakin lihonnut talossa?
Mitä jos välillä keskittyisit ihan omiin läskeihisi? Tuo naisasukkaiden painon ja syömisen kyylääminen päivästä toiseen alkaa jo kyllästyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu noi Millu ja Allu on kamalaa katottavaa. Millu kävi paskalla ja Aleksi halusi mennä haistelemaan vessaa Millun jäljiltä. Millu ei halunnut että menee. Ne väitteli siinä jonkun aikaa ja Millu sano että seuraavan kerran saat mennä, et nyt.
Kohta varmaan haistelevat toistensa perseitä kuin koirat.
Ovat koko ajan tehneet samaa, kuinka ihmiset talossa sietävät mosta. Noin hullu ihminen voi olla jopa vaarallien noissa tiloissa. Tsiikaa kaikkea, korjaa lippistä hikoilee kauheasti, onko tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se Heidi sitä kirjoittanut.
Heidi sen kirjoitti. Milena kertoi aamulla BB:n tietävän kirjoittajan ja sai myös itse kuulla kirjoittajan henkilöllisyyden PK huoneessa.
Kyllä tuo olisi ollut BB-uutisissa. Sen verran iso juttu.
Merve sen kirjoitti, itse tunnisti Lauralle.
Laura on pelkkää tyhjää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä valitetaan Sofian seksiasioista. Seksihän on luonnollinen, ihana ja mahtava asia. Ja jos siitä saa rahaa niin sehän on tosi hyvä juttu.
Vai onko puutteessa olevat kateellisia?🤔
En minä ainakaan valita, mutta ihmettelen vaan minkälaiset ihmiset maksavat siitä, että yksi vemputtaa vehjettään kameralle? Onko ne naisia, miehiä?
Ne jotka kiihottuvat siitä. Ei sen ihmeellisempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti mua nauratti kun näin jodelissa varmaan jonkun teinitytön viestin että "Onko tietoa että onko Sofialla silarit vai luomut? Onko siis kertonut asiasta talossa?"
Oisko nuorisolaisten huumoria? Vai tietääkö ne enää mitä on huumori, mitä on 'laskea leikkiä'?
Vai onko osa nuorisosta jo menetetty? Luulevat että jokainen voi olla mitä tahansa sukupuolta ja että mieskin voi kasvattaa luomutissit tosta noin vaan :D
ei oo menetetty , kyllä sieltä vielä tulee tyttöjä ja poikia, olisi vaan syntyvyys korkeammalla, lapsia kasvatetaan niin ettei häirikkö lapsia olisi luokassa ja Pisa tulokset madaltuu, mikä on koulussa vikana kun tulokset ei oo niin hyvät kun aiemmin.
mina tieta mita olla vika vika olla me ei osa
Milena otti saavillisen pastaa.
Jalan miff kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mina tieta mita olla vika vika olla me ei osa
Miksi häiriö ihmisiä kiusataan ja haukutaan? Ei taida olla helppo elämä heillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yllättävän vähän ne häkissä valitti. Mä olisin valittanut enemmän." Voi ihana Jassu, mä uskon sen 😄
Jassu olis valittanut niin, että rappaukset olisivat Tikkurilan asemalla tippuneet matkustajien päähän ja Aki olisi myhäillyt vieressä, että onsse tuo meiän Jakku sitte suorapuhheinen immeinen voe mahoton, mie niin tykkeen siitä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Milena otti saavillisen pastaa.
No ei se ite sitä syö. 😂 Laittoi vaan kattilasta toiseen astiaan ja sitten sen jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi vttu noi Millu ja Allu on kamalaa katottavaa. Millu kävi paskalla ja Aleksi halusi mennä haistelemaan vessaa Millun jäljiltä. Millu ei halunnut että menee. Ne väitteli siinä jonkun aikaa ja Millu sano että seuraavan kerran saat mennä, et nyt.
Oikeesti??? Siis ihan oikeesti? Sairasta 🤮
Aleksi on hullu, sääli kaunis mies toki, mutta hullu..
Kävisikö jos perustaisitte oman ketjun Sofialle? Eli Sofiasta ei saisi puhu tässä ketjussa. Mä en kattokaas jaksais lukea Sofiasta enkä ole kiinnostunut aiheesta. Voitteko olla niin kilttejä mulle ku mä näin pyydän ja määrään?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti??? Siis ihan oikeesti? Sairasta 🤮
Aleksi on hullu, sääli kaunis mies toki, mutta hullu..
No enpä tiedä ulkonäöstä. Norman Bateskin on seksikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi toi Aleksi on ällö!🤮
>Tiedän on ällö, mutta mitä nyt tarkoitat. Kerro
Nimenomaan, no hän huusi huutokaupassa oljenkorren, olisi tietyisti joku muukin voinut huutaa ja sai siskonsa antaa vinkkejä ja yksi oli, että "aamujengi uhka" johon siis laskettiin Kirsi, Nappe ja Reeo. Siitähän se kivikasvon Reeopsykoosi alkoi. Jotenkin väärin, et yks saa tuollaisia vinkkejä ja sit vielä kolmeksi viikoksi "vapaamatkustuksen", niin kyllä ärsyttää muakin, en ihmettele että tuolla muitakin kuten Miikkaa.
Nyt vaan näyttämään noille kohteille (mm Reeolle) kun muijat esim viime viikolla läyhäsivät pällikön huoneessa tuntikausia Reeo sitä ja tätä jne. Eli BB please, noita nimeämisiä vois näyttää tuolla niin tulis vähän säpinää taloon, sais valehtelijat pitkän nenän kuten Aleksi.