Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuka keltapipoinen mies tuolla pätkii menemään hurjaa vauhtia.
Sofia neito
Kiitos, reippaan ja terveen näköinen nuori mies, kävisikö niin että BB-talo tervehdyttää ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
bnmj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra Olli oli aivan surkee hankinta ohjelmaan. Ei mitään annettavaa hänellä talon asukkaille.
Oletpa törkeä tai sitten olet järkeä vailla. Petra treenautti asukkaat fyysisiin tehtäviin ja nyt ohjaa tehtävää. Tähän formaattiin kuuluu julkkisvierailija.
Itse olet järkeä vailla. Petra Ollin vierailu on täysin turha. Ei anna mitään, ei tuo mitään kontenttia taloon. Yhtä tyhjän kanssa.
Eri
Ajattelen täysin toisin. Minusta Petra on ollut erinomainen valinta vierailijaksi. Hyvä, Petra!
Urheilijat ovat nykyään tosi- tv ohjelmissa tyrkkyinä ihme kun jäädään riippumaan uran jälkeen julkisuuteen ei vain osata luopua julkisuudesta!
toki on niitä sellaisiakin urheilijoita jotak ei enää kalasta julkisuutta.!
Petra ei todellakaan vaikuta julkisuustyrkyltä!
Ei todellakaan, muutenhan tuonne olisi laitettu Sofia B
mitä se olisi tuolla tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo Merve nimittelee Reeo psykopaatiksi ? Tai Lauran kanssa toteavat , että kaikki pelkää Reeo. Tuollainen nimittely ihan sairasta.
Merve saisi pyytää Reeolta anteeksi. Reeo ei ole haukkunut ketään asukasta.
Merve ulos seuraavana.
kyl maar Merve pijetään, onhan siinä silimänruoko t. Kuopion Hanski
Kyllä Sofialla kuntoa löytyy, naiset tuolla vahvoja, hyvä että muut perässä pysyvät.
Tim.Gallahan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tällä hetkellä pysty miettimään muuta kun että miten Milena voi olla kuntosaliohjaaja? En ala ulkonäköä enempiä arvioimaan, mutta en vain voi ymmärtää että tekee työkseen mitään liikunnan parissa.
Milena on ylipainoinen, Ehkä suomen lihavin kunto-ohjaaja ?! Ei kyllä vakuuta !
Milena syö voita, makkaraa ja viinereitä samalla kun "urheilee" ?? Miten kunto-ohjaaja voi olla noin paksu ja lihava ? # ruokavalio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi Lauran puolesta ja M ja R Milenan puolesta. Saiko Heidi "sapiskaa" pojilta?
No miksi ihmeessä olis saanut. Vaikka Heidi onkin Reeon kans liitossa, niin ihan itse hänkin saa tehdä päätökset. Sitä paitsi Heidi ja Laura on muutenkin läheisiä.
Koko hokeminen 'Heidi on Reeon pelinappula' on noiden kateellisten Merven&Lauran (ja osittain Soffen) selittelyä sille, miksi Heidi otettiin roomalaisiin ja heitä ei. Sekä Lauran että Merven itsetunto on tuntunut saaneet syvän kolauksen, kun he eivät olleetkaan niitä suosittuja mimmejä, vaan itse niitä poistettavia pelinappuloita ja/tai loisivia vapaamatkustajia. Nyt kostetaan ja jauhetaan Reeosta päivät pääskytysten silmät ja korvat täyteen. Ja säälitellään ja 'neuvotaan' Heidiä. 'Neuvominen' on tietenkin sitä, että älä kultapieni ole Reeon pelinappula, ole meidän pelinappula.
kyllä Reijo on moneen kertaan sanonut Miikalle että Heidi luiskaan (jossaijn vaiheessa)
Sehän oli enemmän Miikka joka halusi Heidin luiskaan sen älyttömän neuvotteluhuone keissin jälkeen. Siitä on jo aikaa, onhan nuo saanu sen jo sovittua. Reeohan on pyytäny Miikalta että annetaan Heidille toinen mahdollisuus.
Tuo omahyväinen tyyppi ei anna anteeksi kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Sofialla kuntoa löytyy, naiset tuolla vahvoja, hyvä että muut perässä pysyvät.
Santerin kuntoa tässä kai mitataan, ei Sofian.
Naisen näkö, miehen voimat
MIlena oli vuosi sitten Amerikkalaisen jalkapallon Suomenmestari. On myös käynyt ulkomailla kilpailemassa joukkueensa kanssa.
Jostain syystä en ole yllättynyt että suurimmaksi osaksi ne on noi ämmät jotka vaan jauhaa ilkeästi paskaa tuntitolkulla kun on lupa juonitella. Ihan samanlaista paskaa tapahtuu meiän työympäristössäkin (joo, olen lähihoitaja). Mikä vttu meitä naisia oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkö, miehen voimat
Meikki ja melonit tekee ihmeitä, siinä menee viisaskin vipuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuka keltapipoinen mies tuolla pätkii menemään hurjaa vauhtia.
Sofia neito
No ei todellakaan neito vaan uros puolinen. Mies kaikkine kaluineen.
Vierailija kirjoitti:
Merve"Mua ärsyttää ku mua pidetään tyhmänä"
Vähän ajan kuluttua..
"Ai aurinko laskee aina länteen..ai kaikkialla maailmassa..ai kaikkina vuodenaikoina🤦
Ja varsinkin kun se keissi, jossa Mervea ärsyyyyttti kun mua pidetään ihan tyyhmänä, oli juuri se varastelutehtävä, jossa Merve oli ihan tyhmä, pihalla kuin tonttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santerin kuntoa tässä kai mitataan, ei Sofian.
Koska santeri on mies, niin sillä on myös miehen voimat. Naiset ei pärjää voimamittelöissä yleensä miehille.
Santerilla on miehen keho ja myös miehen voimat.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en ole yllättynyt että suurimmaksi osaksi ne on noi ämmät jotka vaan jauhaa ilkeästi paskaa tuntitolkulla kun on lupa juonitella. Ihan samanlaista paskaa tapahtuu meiän työympäristössäkin (joo, olen lähihoitaja). Mikä vttu meitä naisia oikein vaivaa?
Onko siellä teidän joukossa tämä Nabaz, on kertonut olevansa lähihoitaja. Mikä ihme sitä miestä talossakin vaivaa, onko saanut tartunnan naisista.
Ei hemmetti mua nauratti kun näin jodelissa varmaan jonkun teinitytön viestin että "Onko tietoa että onko Sofialla silarit vai luomut? Onko siis kertonut asiasta talossa?"
Mihin tämä maailma on menossa :D
Kuinka Nabaz on laskemassa, eihän hän osaa lukea eikä laskea.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noin rahvaalla miehellä voimaa, se on fyysisesti mies. Sille on rakennettu teko tissit muovista.
Mutta fyysisesti ja muiltakin ominaisuuksiltaan se on mies.
Olen alkanut lämmetä Nabazille ja sen naurulle. Jollain tapaa vähän Jassu-fibat.