Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen nainen ei ole painava ellei se ole bodari. Urheilullinen nainen on hoikka ja rasvaprosentit on alhaiset. Naisilla vääristynyt kuva omasta kropasta jos ne väittää että urheilulinen kroppa tarkoittaa 165cm70kg.
Sehän riippuu ihan siitä mitä harrastaa. Crosfittia harrastava on urheilullinen mutta lihakset painaa.
No se vain menee niin, että jos vaihtoehtoina on 160cm/68kg måtåmi ja parikymmentäkiloa hoikempi neitonen, ei pak§ummalla ole mitään saumaa.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.
Niin, kaikkihan on aina lihavien naisten syytä.
Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa.
Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä.
Normaalipainon sisällä on varaa lihoa vaikka sen 10-15 kiloa ja silti on normaalipainoinen. Mutta kun sitähän ei saa sanoa, että on kiinnostunut vain normaalipainoisista, niin tuollaisiin kiertoilmaisuihin se johtaa, jos haluaa välttää lihavien kanssa turhat treffit.
Mutta ei, jos on jo normaalipainon yläpäässä...
Niinpä niin, normaalipainoisuus ei riitä naisella, vaan pitäisi olla siellä alapäässä.
Ja samaan aikaan valitetaan kehopositiivisuudesta ja ettei saa enää hoikkaa naista tavoitella.
Oikeasti miehet eivät tajua naisten painosta hevon peppua. (Eivätkä kyllä naisetkaan toistensa.) Mittasuhteet, lihasmassa ja taitoa pukeutua hämäävät aivan uskomattoman paljon. Varsinkin atleettisen vartalon painoa on hyvin vaikea arvioida. Ja pelkästään ap:n mainitsema hyvä keskivartalon kannatus vie painosta 5 kg pois visuaalisessa mielessä. Lisäksi naisillekin on mahdollista olla niin lihaksikas, että vaikka rasvaprosentti on alhainen, on silti "ylipainoinen" Googlatkaa vaikkapa Christine Ohuruogu, jonku BMI on yli 27.
Oma kokemukseni on, että oikeasti urheilulliset miehet eivät etsi hoikkaa ja siroa naista, vaan kaltaistaan. Atleettia. Hentoja ja siroja naisia etsivät ne miehet, joilla on tarve korostaa omaa olematonta maskuliinisuuttaan.
Nykyään tulee koko ajan enemmän ja enemmän tutkimustuloksia siitä, miten nimenomana lihasmassa on terveyden ja erityisesti terveen ikääntymisen edellytys. Olisikin tosi tärkeää että lakattaisiin painoon tai BMI:hin tuijottaminen, ja alettaisiin tuijottaa vain ja ainoastaan viskeraalisen rasvan määrää. Toki muukin rasvakudos on metabolisesti aktiivista ja liiallisina määrinä haitallista, mutta jos viskeraalinen rasva on kurissa, ei sitä ihonalaistakaan yleensä ole tolkuttomasti -toisaalta kuten monet kaljajuopot todistavat, viskeraalista rasvaa voi olla liiankin kanssa vaikkei ihonalaista olisi nimeksikään.
Edelleen, ettei minua syytettäisi salipelleksi tms, toiminallinen harjoittelu kuormittaa lihaksia monipuolisemmin ja on parempi liikkuvuudelle ja tasapainoille. Lisäksi ihmisruumiit ovat aika painavia kevyimmilläänkin, joten jokaisella meillä on ihan riittävästi vastusta ihan omasta takaa.
AP:lle sellainen neuvo, että jos tasokasta miestä etsit, törmäät siihen todennäköisemmin missä tahansa muualla kuin jossain deittiappissa. Haluaisitko muka oikeasti miehen, jolla on aikaa ja mielenkiintoa sellaiseen tuhlattavaksi? Oikeasti tasokkaat ihmiset eivät itse asiassa etsi aktiivisesti kumppania, vaan ovat sillä mielellä että tulee jos on tullakseen. Koska heidän elämänsä on hyvää, tyydyttävää ja mielenkiintoista yksinkin. Sinun itse asiassa pitäisi kysyä itseltäsi, miksi et elä elämääsi vaan roikut deittiappeissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on poliittisesti korrekti tapa sanoa, että läskit eivät kiinnosta. Valita asiasta niille kehopositiivisille, jotka ovat tehneet asiasta sanomisesta tabun.
Niin, kaikkihan on aina lihavien naisten syytä.
Taitaa ongelma olla enempi hoikissa naisissa, jotka katsovat ilmoituksia ja ajattelevat, että tuo mies hakee oikeasti laihaa, tai että jos otan tuon niin en enää kelpaa jos vaikka lihon 10 kiloa.
Kyllähän suurin osa naisista haluaa sellaisen miehen, joka ei kyttää syömisiä ja vaadi ikuista hoikkuutta, jos tulee vaikka lapsia ja muuta. Antaa miehestä pinnallisen kuvan heti kättelyssä.
Normaalipainon sisällä on varaa lihoa vaikka sen 10-15 kiloa ja silti on normaalipainoinen. Mutta kun sitähän ei saa sanoa, että on kiinnostunut vain normaalipainoisista, niin tuollaisiin kiertoilmaisuihin se johtaa, jos haluaa välttää lihavien kanssa turhat treffit.
Mutta ei, jos on jo normaalipainon yläpäässä...
Niinpä niin, normaalipainoisuus ei riitä naisella, vaan pitäisi olla siellä alapäässä.
Ja samaan aikaan valitetaan kehopositiivisuudesta ja ettei saa enää hoikkaa naista tavoitella.
Oikeasti miehet eivät tajua naisten painosta hevon peppua. (Eivätkä kyllä naisetkaan toistensa.) Mittasuhteet, lihasmassa ja taitoa pukeutua hämäävät aivan uskomattoman paljon. Varsinkin atleettisen vartalon painoa on hyvin vaikea arvioida. Ja pelkästään ap:n mainitsema hyvä keskivartalon kannatus vie painosta 5 kg pois visuaalisessa mielessä. Lisäksi naisillekin on mahdollista olla niin lihaksikas, että vaikka rasvaprosentti on alhainen, on silti "ylipainoinen" Googlatkaa vaikkapa Christine Ohuruogu, jonku BMI on yli 27.
Oma kokemukseni on, että oikeasti urheilulliset miehet eivät etsi hoikkaa ja siroa naista, vaan kaltaistaan. Atleettia. Hentoja ja siroja naisia etsivät ne miehet, joilla on tarve korostaa omaa olematonta maskuliinisuuttaan.
Nykyään tulee koko ajan enemmän ja enemmän tutkimustuloksia siitä, miten nimenomana lihasmassa on terveyden ja erityisesti terveen ikääntymisen edellytys. Olisikin tosi tärkeää että lakattaisiin painoon tai BMI:hin tuijottaminen, ja alettaisiin tuijottaa vain ja ainoastaan viskeraalisen rasvan määrää. Toki muukin rasvakudos on metabolisesti aktiivista ja liiallisina määrinä haitallista, mutta jos viskeraalinen rasva on kurissa, ei sitä ihonalaistakaan yleensä ole tolkuttomasti -toisaalta kuten monet kaljajuopot todistavat, viskeraalista rasvaa voi olla liiankin kanssa vaikkei ihonalaista olisi nimeksikään.
Edelleen, ettei minua syytettäisi salipelleksi tms, toiminallinen harjoittelu kuormittaa lihaksia monipuolisemmin ja on parempi liikkuvuudelle ja tasapainoille. Lisäksi ihmisruumiit ovat aika painavia kevyimmilläänkin, joten jokaisella meillä on ihan riittävästi vastusta ihan omasta takaa.
AP:lle sellainen neuvo, että jos tasokasta miestä etsit, törmäät siihen todennäköisemmin missä tahansa muualla kuin jossain deittiappissa. Haluaisitko muka oikeasti miehen, jolla on aikaa ja mielenkiintoa sellaiseen tuhlattavaksi? Oikeasti tasokkaat ihmiset eivät itse asiassa etsi aktiivisesti kumppania, vaan ovat sillä mielellä että tulee jos on tullakseen. Koska heidän elämänsä on hyvää, tyydyttävää ja mielenkiintoista yksinkin. Sinun itse asiassa pitäisi kysyä itseltäsi, miksi et elä elämääsi vaan roikut deittiappeissa?
Ap täs moi!
Pukeudun salila pinkkiin tiukkoihin urheilutrikoisiin ja pelkkiin urheilurintaliiveihin.
Yksikään mies ei oo tullu viereen läähättämään, kun kyykkään:(
Ajattelin sitten tinderöidä itselleni tumman ja komean:)
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin totta. Miehet ei vaan tajuu, että liikunnallinen nainen harrastaa liikuntaa. Naisen kanssa hiihdetään pohjoisessa ja pyöräillään etelässä, siinä välissä kävellään. Kun mies haluaa maata sohvalla ja katsella hoikkaa naista, niin eihän ne intressit oikein kohtaa.
Harrastan liikuntaa, mutta en minä sinne miestä mukaan halua! Harrasta koiran kanssa juoksua, käyn salilla sekä tanssitunneilla. Eli ei näihin mies voisi edes tulla mukaan. Harrastukset on mulle omaa aikaa, ja mulla on siellä omat ystäväni.
Miehellä saa sitten olla omat harrastuksensa, on ne sitten liikuntaa tai muuta.
Ei kaikkea tarvitse tai voikaa tehdä pariskuntana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskenään kauniit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.
Ei se, että on kiinnostunut myös ulkonäöstä, tarkoita että on pinnallinen tai ettei haluaisi syvällistä suhdetta. Tai ei ainakaan aina.
Tottahan ihminen voi olla kiinnostunut ulkonäöstä ja voi haluta syvällistä suhdetta, mutta koulukiusattuja kuunnelleena en ikinä ottaisi ulkonäkökeskeistä miestä. Olen hoikka, mutta en kelpuuttaisi ihmistä, joka määrittää toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäkökeskeisten pitäisi olla keskenään kimpassa ja ilmoittaa se ennen treffejä suoraan, mutta kasvattaa lapsensa erilaisiksi.
Mitä tarkoittaa:
Ulkonäkökeskeinen?
Olen kaunis nainen..mieheni on kaunis mies
Olemmeko ulkonäkökeskeisiä?
Jos teidän mielessä ei pyöri korostuneesti juuri mikään muu kuin se, miltä näytätte, niin olette ulkonäkökeskeisiä.
Muussa tapauksessa olette normaaleja ihmisiä, jotka haluavat omaa silmää miellyttävän kumppanin, ja kaunis nainen voi yleensä saada komean miehen ja päinvastoin, ja jos joku ulisee siitä, niin se on luultavasti vain kateellisuutta. Naiset haaveilevat komeasta miehestä ja miehet kauniista naisesta, myös ne, jotka haluavat kumppanilta muutakin kuin vain hyvän ulkonäön.
Ei pidä yleistää. En ole lisääntyjätyyppiä, joten minulle geeneillä ei ole väliä enkä ole haaveillut koskaan mistään komeasta miehestä. En erottele eläimiäkään kauniiksi ja rumiksi ja valitse lemmikkejä sen perusteella. Ihan on ollut vanhoja raihnaisia eläinsuojelutapauksia, jotka normi-ihmisiä puistattaisivat jo lajinsa puolesta mutta joita olen pitänyt hurmaavina. Ehkä tuo ulkonäkökeskeisyys onkin enemmän niiden ongelma/ominaisuus, jotka haluavat jälkikasvua.
Ainakin kaikki, joilla on seksuaalinen vietti, kiinnittävät paljon huomiota siihen, miltä nainen/mies näyttää, eli n. 97% ihmisistä? Vai kuinka paljon on aseksuaalisia ihmisiä?
Yleistyksiä en edelleenkään allekirjoita koskemaan kaikkia, mutta tulen sen verran vastaan ulkonäköasiassa, että rennosti hymyilevä mies on seksikäs ja yrmynaamainen mies ei. Enkä ole aseksuaali, en vain aio laittaa geenejäni eteenpäin. Tunnen itseni ja tiedän ajatukseni paremmin kuin yksikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei ole päässeet tästä "iso vahva mies ja siro hento nainen"-ajattelusta. Ei kuitenkaan haluta kuntoilla, että omasta kehosta tulisi vahva, myös hyväkuntoiseen naiseen verrattuna.
Aika harvassa tuollaiset miehet ovat, luulen. Tai sitten minun kuplani on jotenkin poikkeuksellisen outo, koska tässä kuplassa miehet ihastelee naistensa isoja epäkkäitä. Oma mies harrastaa kestävyysjuoksua ja minä soudan kilpaa. Käytän isompia (miesten) paitoja kuin mieheni, ja silti sillä ei ole mitään ongelmaa suhtautua minuun kuin olisin "neitonen ahdingossa". Itse asiassa about kaikki tapaamani miehet suhtautuvat samoin: toisaalta ne ihailevat atleettista vartaloani (jos tilanne on sellainen, että sen voi ilmaista), ja silti minua kohdellaan kuin olisin hento ansarikukkanen.
En tajua, mistä te löydätte noita outoja miehiä, joilla on kummallisia vaatimuksia mutta ei mitään annettavaa itsellä. Kun minun tielleni ei ole sattunut ikinä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
No se vain menee niin, että jos vaihtoehtoina on 160cm/68kg måtåmi ja parikymmentäkiloa hoikempi neitonen, ei pak§ummalla ole mitään saumaa.
M27
Niin menee. Minullekin eräs esitteli itsestään kuvia n. 20kg hoikempana ja kyllä minä ennemmin sen kuvan naisen olisin ottanut vaikka tämä miten kehui olevansa tyytyväinen nykyiseen olemukseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.
Kyllä siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin näytät nuorekkaammalta mitä ikäluokkasi.
Ohiksena: miksi nuorekas ulkonäkö on tavoiteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin näytät nuorekkaammalta mitä ikäluokkasi.
Siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin kuntosi ja terveytesi ovat silloin paremmalla tolalla kuin muilla ikäluokastasi ja toimintakykysi säilyy pidempään. Ei ulkonäön vuoksi.
No, meille toisille ulkonäkökin merkitsee ja tietysti nuo muut puolet, mutta pidin niitä itsestäänselvyytenä. Voisin kuvitella, että se mies kotonakin innostuu jos vaimo kaiken muun lisäksi näyttää ikäistään nuoremmalta vaikkei sitä ääneen tohtisi sanoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.
Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.
Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.
Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet?
Onko se pinnallisuutta, jos haluaa puoleensavetävän kumppanin? Minusta se on itsestäänselvyys. Parisuhde on myös seksisuhde. Sen toisen pitää olla sellainen, jota haluaa katsella, hiplata, kosketella, ihailla, rakastella... Jos se on pinnallista niin tottakai jokainen on pinnallinen!
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen".
ap
En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.
No kuule einstein, sun keho on lujilla siksi, että olet vakavasti alipainoinen. En ole AP, mutta mun lievästi ylipainoinen keho kestää suuret treenimäärät oikein hyvin.
Kuulehan tyhmeliini, mun keho on lujilla ihan siksi, että olen ammattitanssija. Esimerkiksi mun nilkkoihin, varpaisiin ja jalkaterän luihin kohdistuva rasitus ei vähenisi tipan tippaa, vaikka keräisin kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa mun vartaloon. Kaikki mun kollegat ovat myös suunnilleen samanpainoisia. Mulla on mm. oma PT sekä fysioterapeutti, jotka huolehtivat mun lihaskunnosta. Mun työ on fyysisesti niin kuluttavaa, etten sitä jaksaisi, elleivät kaikki osa-alueet olisi kunnossa.
Kannattaisi varmaan mennä jollekin ravitsemusterapeutille ihan ensimmäisenä. Ja mittauttaa D-vitamiinitaso. Nivelet ja jänteet tarvitsee mm rasvoja ja proteiinia uusiutuakseen.
Tämmöistä faktaa löytyi netistä balettitanssijoiden painoihin liittyen:
A girl who is 174 cm (5'7”) must weigh 49.8 kilograms (109.79 lbs). There is a tolerance of +/- 1 kilogram. Any girl who weighs over 50 kilograms (110 lbs) is not permitted to participate in Pas de Deux class but is required to attend as an observer. The requirements for boys appear just below those for the girls.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin kuntosi ja terveytesi ovat silloin paremmalla tolalla kuin muilla ikäluokastasi ja toimintakykysi säilyy pidempään. Ei ulkonäön vuoksi.
No, meille toisille ulkonäkökin merkitsee ja tietysti nuo muut puolet, mutta pidin niitä itsestäänselvyytenä. Voisin kuvitella, että se mies kotonakin innostuu jos vaimo kaiken muun lisäksi näyttää ikäistään nuoremmalta vaikkei sitä ääneen tohtisi sanoakaan.
Kuinka paljon sinulla on kokemusta pitkistä parisuhteista tai kuinka pitkä on ollut pisin parisuhteesi? Oma puolisoni ei huomaa edes, jos olen käynyt kampaajalla. Saattaa ihmetellä, että jokin on muuttunut, mutta ei heti keksi mikä.
Kuinka usein sinun kuvitelmasi mukaan se mies innostuu vaimonsa nuorekkuudesta? Kuukausittain? Viikoittain? Päivittäin? Miten se ilmenee?
Ihan sen takia mietin, kun en itse koe tarvetta näyttää yhtään ikäistäni nuoremmalta eikä ole koskaan tullut mieleen, että miehenkään pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies innostuu niistä nuoremmista enemmän kuin nuorekkaan näköisestä vaimostaan ja lähtee tilaisuuden tullen niiden matkaan. Siksi ulkonäkökeskeiset miehet eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.
Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.
Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.
Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.
Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.Urheilullinen tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan urheilun alaan kuuluvaa tai urheilijahenkistä. Jos käytät omia tulkintojasi, se on omalla riskilläsi. T hoikka.
Olen tuo kenelle vastasit mutta urheilullinen ja urheilullinen kroppa tarkoittaa eri asioita.
Jos sanoo olevansa urheilullinen niin se ei tarkoita läheskään aina sitä että on myös urheilullinen kroppa.Urheilullinen kroppakin voi tarkoittaa erilaisia vartaloita.
Tässä Huffington Postilta kuvasarja eri ammattilaisurheilijanaisista ja vaadituista vartalotyypeistä kyseiseen lajiin: https://www.huffpost.com/entry/howard-schatz-photos-women-professional-…
Ap:lle, ei noita treffi-ilmoja voi kovin vakavasti ottaa..pääasiassa me kaikki laitamme sinne asioita joita haluaisimme olevan, sen ideaaliminän arvoja, tavoitteita jne. Osa niistä ovat hyvinkin totuuden mukaisia, mutta osa näitä "toivoisin" olevani liikunnallisempi, joten kirjoitetaan, et toivoo lenkkeilykaveria kumppanista tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen nainen ei ole painava ellei se ole bodari. Urheilullinen nainen on hoikka ja rasvaprosentit on alhaiset. Naisilla vääristynyt kuva omasta kropasta jos ne väittää että urheilulinen kroppa tarkoittaa 165cm70kg.
Sehän riippuu ihan siitä mitä harrastaa. Crosfittia harrastava on urheilullinen mutta lihakset painaa.
Laihduta rasvat alle 10 prosenttiin, niin jäljelle jää painoa reilusti alle 50kg. 99,9% naisista. Mitään merkittävää lihasmassaa ei naisilla ole, vaikka moni salilla käyvä nainen niin väittää. Ja miehillä sama juttu, laihduta rasvat alle 10 prosenttiin, niin 99, 9 prosentilla miehistä paino on alle 75kg. Ja aivan sama juttu, oikeaa lihasmassaa on todella harvalla miehellä.
Läski ja nestepöhö ei ole lihasta.
Yhteenvetona kai voi jo todeta, että sporttinen, urheilullinen tai liikunnallinen ei terminä liity oikein mitenkään ulkonäköön. Korkeintaan jossain Tinderissä kiertoilmaisuna, mutta oikeasti urheilullinen voi näyttää lähes tulkoon miltä tahansa riippuen mm. henkilön taustoista, lajista, rumiinrakenteesta tai ravinnosta.
Urheilullisuus liittyy ensisijaisesti elämäntapaan, kuten ajankäytön priorisointiin ja kiinnostuksen kohteisiin.
Jos joku on eri mieltä, niin on kovin väärässä. Ap edustaa ehdottoman urheilullista henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.
Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.
Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.
Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet?
En itse pidä pinnallisena sitä, että on kiinnostunut myös ulkonäöllisistä asioista. Sama ihminen voi toivoa kumppaniltaan paljon henkisiäkin ominaisuuksia ja hän voi toivoa syvällistä ja hyvää ihmissuhdetta, vaikka olisikin jotain toiveita/kriteereitä ulkonäön suhteen. On myös ihan normaalia haluta, että kumppani on sellainen, johon tuntee vetoa fyysisestikin. Mutta vastauksena kysymykseesi: Kyllä naisiakin kiinnostaa miehen ulkonäkö - joitain enemmän ja joitain vähemmän. Naiset ja miehet eivät kumpikaan ole homogeeninen ryhmä, vaan yksilötasolla on paljon eroa, kuinka paljon painoarvoa millekin asioille annetaan.
t. Se, jolle vastasit
Näinpä juuri. Mitä itua on kiherrellä vanhainkodissa, että minäpä näytän paljon nuoremmalta kuin nuo muut 80-vuotiaat? Ehkä on tärkempää, että pystyy kävelemään itsenäisesti kuin se, montako ryppyä on naamassa. Ja sama juttu jo puolet nuorempanakin.