Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
561/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo olevansa urheilullinen joten odotan myös että hänellä on urheilullinen kroppa ellei hän itse sitä kerro.

Minun mielestä urheilullinen kroppa on hoikka ja hiukan lihaksikas sekä ylimääräistä rasvaa kropassa ei ole, mitat ovat luokkaa 165cm ja painoa 55kg-60kg koska naisurheilijoilla on tuollaisia mittoja.

Jos nainen on roteva(eli lihaksia reilusti ja luusto on jämäkkä) niin silloin mitat 165cm naiselle on noin 60kg-70kg mutta rotevia naisia on todella vähän koska luonnostaan naisella on erittäin harvoin roteva kroppa sekä lihaksia naisilla harvoin on niin paljon että ne nostavat painoa merkittävästi.

Urheilullisen ja hoikan eroavaisuus on se että urheilullisella rasvan on korvannu lihas.

Jos nainen sanoo että hänellä on urheilullinen kroppa ja paikalle tulee se 165cm ja +70kg nainen niin silloin koen että minua on huijattu.

urheilullinen ei tarkoita hoikkaa, tai että hänellä olisi juuri sinun haluamasi kroppa.

ja et tietenkään voi verrata jonkun ammattiurheilijan vartaloon.

165cm 70kg nainen VOI olla urheilullinen.

ja ei, en väitä että jokainen tuon kokoinen nainen on urheilullinen tai että kevyempi nainen ei voisi olla tai on urheilullinen tai muuta mahdollista ininääsi.

Olen luullut, että miehet ovat keskimäärin innokkaita penkkiurheilijoita ja olisivat huomanneet, että ihan olympiatasolla niin miehissä kuin naisissakin näkyy lajikohtaisia eroavaisuuksia vartaloissa. Kaikki ovat huippu-urheilijoita, mutta moukarinheittäjät eroavat maratoonijuoksijoista poikkeuksetta. Joten laittakaahan jatkossa ihan suoraan treffitoiveisiin muuta kuin urheilullinen, jos haette muuta kuin urheilullista. Itse en vaivaudu treffeille yhdenkän miehen kanssa, joka laittaa mitään ulkonäkötoiveita, koska sellainen mies ei ole minun toiveeni, vaikka hän kelpuuttaisikin minut. Tapailin yhden tällaisen miehen kanssa, kunnes kärysi haukkumalla jotain kaukana kulkevaa naista läskiksi. Jätin sen suhteen siihen.

Vierailija
562/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Ap on "liikunnallinen" mutta silti läski. Sitten syyllistetään luonnostaan hoikkaa miestä koska hän haluaa samankaltaisen eli hoikan eikä pulluttaren vierelleen. Jännästi täällä kaikki gäslightataan miehen syyksi vaikka vika löytyy peilistä.

-mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aktiivinen - kamppailulajiharkat joiden jälkeen kuntotreeni 3x viikossa, juoksulenkkejä 3-4 viikossa (5 - 20km lenkkejä) ja joogaa. Olen kuitenkin normaalipainoinen, ehkä hieman pehmoinen perusnelikymppinen. Oma ongelmani on juuri se, että speksien perusteella kuulostaisin enemmän just joltain fitness-pimulta, vaikka en todellakaan sellaiselta näytä. Haussa olisi kuitenkin samanhenkinen mies, eikä näitä jotka haluavat jonkun hoikan nätin sohvaperunan vierelleen kun he pelaavat pleikkaa...

Vierailija
564/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nää naiset kyllä hassuja otuksia 😂

Ylipainoa ei myönnetä vaan aina tekosyitä keksitään bodari kropasta aina korkeaan rasvaprosenttiin 😂

Miksi ennen ihmiset oli hoikempia kuin nykyään?

Minua raivostuttaa naisten selittelyssä se kun he pyrkivät normalisoimaan ylipainon, en mä ylipainoisia vihaa vaan en halua ylipainosta uutta normaalia.

Urheilijat ovat nykyään anorektikkoja koska heillä ei ole sitä ylimääräistä kymppikiloa rasvaa keholla 🙄

Tinderiä ja badoota kun selaa niin auttamatta siellä yli puolet naisista on lihavia ja sporttiset naiset myös usein lihavia joten ongelma tämä on jo ihan pariutumisen kannalta koska en halua ylipainoista naista vaan normaalipainoisen naisen.

Olen itse 180 cm ja painoa 72kg

Noh, jos nyt ihan vaan mittojen perusteella niitä ehdokkaita katsellaan (niin kuin miehet ilmeisesti tekee), niin voin sanoa, että olet mulle hyvin todennäköisesti liian lihakseton. Olen 164cm ja painan 60kg. Varmaan ihan kamala läski (livenä luulisit mun painavan jotain 50kg, aika moni mies yllättyy, kun kuulee mun painon).

P.S. Kyllä joku Johaug ihan oikeasti on alipainoinen, eikä hänellä varmasti ole enää kuukautisia. Ei ehkä siis hirveän tervettä itkeä, jos normaalilla naisella on häntä enemmän painoa.

Johaughan sanoi lopettavansa uransa siksi ettei jäisi lapsettomaksi. Eli 100% varmasti tiedostaa että liian matalalla rasvaprosentilla vuosia eläneenä voi olla vaikeaa saada hormonitoiminta normaaliksi ja lapsi alulle.

Naisurheilijoiden kuukautisista, lapsettomuudesta yms terveysongelmista pitäisi puhua enemmän, ihmiset ei oikeasti ymmärrä miten rankkaa ammattiurheilu on ja millaisia uhrauksia sen eteen todellisuudessa joutuu tekemään. Joskus vuosia sitten ajateltiin jopa että hyvä vaan kun kuukautiset jää pois. Vaikka seurauksena voi olla mitä vaan osteoporoosista lähtien. 

Vierailija
565/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee deittipalstojen koodikieli.

Haetaan urheilullista = hoikkaa naista, joka pitää huolta itsestään = on kaunis. Toiveissa on myös nainen, joka on naisellinen = tyhmempi kuin mies ja iloinen = harmiton höppänä.

:-D

Tahtooko joku oikeasti itseään tyhmemmän kumppanin? Kukahan, varmaan joku huijari, joka ajattelee, että vien sitten mennessäni tuon omaisuudesta puolet?

Vierailija
566/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän minäkin ylipainoisena miehenä haaveilen hoikasta ja sporttisesta naisesta mutta tiedän ettei tasoni riitä heille joten tyydyn kohtalooni olemalla yksin.

Hoikat ja sporttiset naiset ovat niitä kaikkein tasokkaimpia naisia kuten taas ylipainoiset ihmiset ovat kaikkein alempitasoisempia ihmisiä.

Onneks netissä nään kauniiden naisten kuvia!

Mikset laihduta normaalipainoiseksi ja aloita itse aktiivista kuntoilua? Sullahan on miehenä vielä testosteronikin apuna, eli treeni tulee näkymään sun kropassa huomattavasti nopeammin kuin ylipainoisella naisella joka aloittaa kuntoilun samasta lähtopisteestä. Turha vaatia toiselta sellaista mitä itse ei ole. 

Vierailija
567/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.

No kuule einstein, sun keho on lujilla siksi, että olet vakavasti alipainoinen. En ole AP, mutta mun lievästi ylipainoinen keho kestää suuret treenimäärät oikein hyvin.

Kuulehan tyhmeliini, mun keho on lujilla ihan siksi, että olen ammattitanssija. Esimerkiksi mun nilkkoihin, varpaisiin ja jalkaterän luihin kohdistuva rasitus ei vähenisi tipan tippaa, vaikka keräisin kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa mun vartaloon. Kaikki mun kollegat ovat myös suunnilleen samanpainoisia. Mulla on mm. oma PT sekä fysioterapeutti, jotka huolehtivat mun lihaskunnosta. Mun työ on fyysisesti niin kuluttavaa, etten sitä jaksaisi, elleivät kaikki osa-alueet olisi kunnossa.

Vierailija
568/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytysi melkein jonain tylsänä päivänä laittaa profiili (ilman vartalokuvaa), jossa kertoisi olevansa urheilullinen. Jos ja kun tulisi viestiä, niin kertoisi haaveissa olevan seuraavaksi moukarinheiton kokeilu. Jos keskusteluseura katoaisi, niin laittaisi vartalokuvan (treenaan balettia ja pyöräilen). Jos sitten keskusteluseura ilmestyisi uudestaan kuvioihin, niin kertoisi olevansa hoikka siksi, että olen vegaani. Ja taas keskustelu tyrehtyisi. Kelpaisi, mutta ei kelpaisi. Ehkä pientä huvittelua ulkonäkökeskeisten kustannuksella.

Vierailija
569/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Ap on "liikunnallinen" mutta silti läski. Sitten syyllistetään luonnostaan hoikkaa miestä koska hän haluaa samankaltaisen eli hoikan eikä pulluttaren vierelleen. Jännästi täällä kaikki gäslightataan miehen syyksi vaikka vika löytyy peilistä.

-mies

Se mies ei sitten kuvien perusteella osannut päätellä, onko toinen hoikka vai ei? Äläkä sanoa, että reippaasti ylipainoinen pystyy kuvakulmilla huijaamaan niin, että näyttää keijukaismaisen hennolta - ei todellakaan pysty. Ehkä joku 10-20 kg on mahdollista häivyttää kuvakulmakikkailulla, mutta selvästi ylipainoinen EI pysty näyttämään kuvissa HOIKALTA. Eli miehet: silmä käteen. Ja jos on omituisia kuvakulmia, teette niistä omat johtopäätöksenne.

Vierailija
570/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.

Ei se, että on kiinnostunut myös ulkonäöstä, tarkoita että on pinnallinen tai ettei haluaisi syvällistä suhdetta. Tai ei ainakaan aina.

Vierailija
571/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.

No kuule einstein, sun keho on lujilla siksi, että olet vakavasti alipainoinen. En ole AP, mutta mun lievästi ylipainoinen keho kestää suuret treenimäärät oikein hyvin.

Kuulehan tyhmeliini, mun keho on lujilla ihan siksi, että olen ammattitanssija. Esimerkiksi mun nilkkoihin, varpaisiin ja jalkaterän luihin kohdistuva rasitus ei vähenisi tipan tippaa, vaikka keräisin kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa mun vartaloon. Kaikki mun kollegat ovat myös suunnilleen samanpainoisia. Mulla on mm. oma PT sekä fysioterapeutti, jotka huolehtivat mun lihaskunnosta. Mun työ on fyysisesti niin kuluttavaa, etten sitä jaksaisi, elleivät kaikki osa-alueet olisi kunnossa.

Huh, unelmien nainen, mitoiltasi & ammatiltasi.

M38

Vierailija
572/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

ap 

Kannattaisi varmaan mennä jollekin ravitsemusterapeutille ihan ensimmäisenä. Ja mittauttaa D-vitamiinitaso. Nivelet ja jänteet tarvitsee mm rasvoja ja proteiinia uusiutuakseen.

Vierailija
573/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Der Mann kirjoitti:

Toki sutjakka pullukan voittaa.

Sanon tämän nyt ihan suoraan ja suomeksi.

Faktat SAA lyödä pöytään.

Eli 95 % miehistä tykkää hoikista naisista.

Niin? Tiedätkö, kun me naiset olemme esiteinistä alkaen kasvaneet maailmaan, jossa kerrotaan, miten pitäisi näyttää miesten silmissä mahdollisimman viehättävältä. On ollut Demit ja muut lehdet, nykyisin niiden tilalla some antamassa pukeutumis-, meikkaamis-, hiustenlaittamis- ja laihduttamisvinkkejä. Laihduta joulukilot; kevät on laihtumisen aikaa; vielä ehdit rantakuntoon; tuliko grillattua, nyt kesäkilot kuriin; syksy on kuntoilun (ja laihdutuksen) aikaa jne jne jne.

En usko, että yhdellekään naiselle on epäselvää, kumpi on yleisesti ottaen miesten silmissä haluttavampi, sutjakka vai pullukka, eli kommenttisi ei sisältänyt mitään sellaista informaatiota, mitä me emme jo tietäisi.

Kokonaan oma aiheensa on se, onko meidän tehtävämme olla miesten silmissä haluttavia vai olisiko meillä naisilla vihdoinkin lupa miettiä, mitä me itse haluamme.

Teidän kannattaisi haluta olla normaalipainoisia myös itsenne takia. Koko ylipainon käsite tulee alunperin lääketieteestä, ja siitä puhumiselle on terveydellisetkin syyt.

Käyn terveyskeskustelut ihan muualla kuin anonyymilla keskustelupalstalla. Tässä ketjussa puhutaan deittailusta, terveyden kanssa näillä toiveilla ei ole yhtään mitään tekemistä.

Mitä sinä sitten haluat? Kerro vaan rehellisesti. :)

Vastasin juuri tuossa seuraavassa kommentissa. Ihmettelen. Olen koulutukseltani sosiologi ja aikoinani minuun kolahti kovaa mm. Naomi Wolfin The Beauty Myth. Naiseuteen, parisuhteeseen ja parinhakuun liittyvät aiheet kiinnostavat. Olen ollut tällä palstalla ensimmäisen kerran muistaakseni 2001 ja keskustelu on siitä muuttunut ihan valtavasti miesten vallattua näkyvän roolin tällä palstalla. Enkä missään muualla näe samanlaisia keskusteluja kuin täällä. Enkä tunne miehiä, joilla olisi vaikeuksia tavata naisia. Tämä on vähän kuin saapuisi kolaripaikalle: hirvittää, mutta on pakko jäädä töllistelemään ja ihmettelemään.

Samalla hieman, ihan pikkuriikkisen, surettaa, että joukossa voisi olla ihan normaaleja, mukaviakin miehiä, jotka jäävät yksin vain siksi, että jumittavat tällä palstalla ja Tinderissä taas yhden kesän.

Voitko vähän kuvailla, minkälainen on normaali mies? Minkälaisia piirteitä sellaisessa on ja minkälaisia ei? Millaisia käyttäytymismalleja on mielestäsi epänormaaleilla miehillä, sellaisia joita ei ole normaaleilla miehillä.

(Onko sinulle tullut mieleen, että täällä sanotaan paljon asioita, joita ei vain sanota ääneen sosiaalisissa tilanteissa?)

Normaali mies ei puhu tasoista. Hänelle on päivänselvää, että toiset ovat suositumpia kuin toiset, sen tietää jokainen päiväkoti-ikäinen lapsikin, mutta hän ei tarvitse mihinkään tietoa, onko mahdollisesti seiska vai kasi ja pitäisikö hänen sen perusteella tehdä aloitteita seiskan vai kasin naisille.

Normaali mies ei mene äärimmäisyydestä toiseen. Jos hänelle mainitsee esimerkiksi, että hänen kannattaa siis tykkäillä profiileista, joissa on tuoreet koko kroppakuvat, hän ei ala jankuttaa päivän Hesarista tai kuinka olisi autistista alkaa kysellä, missä joku kuva on otettu.

Normaalilla miehellä on kavereita ja hänen naiskuvansa ja mieskuvansa perustuvat netin ulkopuoliseen elämään. Hän näkee päivittäin ympärillään pitkiä, lyhyitä, lihavia, hoikkia, monenlaisia ihmisiä parisuhteissa ja parisuhteiden ulkopuolella.

Normaalilla miehellä on normaalit sosiaaliset taidot. Hän voi viihtyä tällä palstalla (tämähän on koukuttavaa, kuten tiedämme) mutta hän ei ala velloa jossain omituisessa tasoteoriamaailmassa, jossa ainoa vaihtoehto on hakata Tinderiä jossa naiset ovat hypergamisia ja pariutuvat aina omaa tasoaan korkeammalle (mikä on täysin tasoteorian vastaista eli joko naiset ovat hypergamisia eikä tasoteoria pidä paikkaansa TAI tasoteoria pitää paikkansa ja pariskunnat ovat samaa tasoa - tämä siis niille, jotka valitsevat siihen uskoa).

Vaikka täällä ei ole kirjautumispakkoa, niin onhan se nähtävissä, että näissä keskusteluissa on usein samoja ihmisiä. Ja ihan suoraan sanoen jotkut miehet ovat ilmeisesti avun tavoittamattomissa. VAIKKA kyse olisi vain provoilusta ja trollaamisesta, niin silti jo tarve jokapäiväiseen trollailuun tekee heistä kyvyttömiä normaaleihin ihmissuhteisiin. Ei terve ihminen koe tarvetta trollata.

"Normaali mies ei puhu tasoista. Hänelle on päivänselvää, että toiset ovat suositumpia kuin toiset, sen tietää jokainen päiväkoti-ikäinen lapsikin"

"Tasoista" puhuminen on vain kylmän matemaattinen tapa ilmaista asia. Häiritseekö sinua nimenomaan se, että puhutaan "tasoista", ja olisiko sopivampaa puhua esim. "haluttavuudesta"? Etkö pidä siitä, että ihmiset luokitellaan tasoihin haluttavuuden mukaan? Kaikkein eniten tasoista puhuvat miehet, jotka eivät itse ole kovin haluttuja, joten miksi siitä pitäisi loukkaantua. Mitä jos sosiologi tekisi tutkimuksen siitä, mitkä asiat tekevät yleensä miehestä halutun ja mitkä ei-halutun, olisiko se vellomista tasoteoriamaailmassa? 

"Normaali mies ei mene äärimmäisyydestä toiseen. Jos hänelle mainitsee esimerkiksi, että hänen kannattaa siis tykkäillä profiileista, joissa on tuoreet koko kroppakuvat, hän ei ala jankuttaa päivän Hesarista tai kuinka olisi autistista alkaa kysellä, missä joku kuva on otettu."

Jotkut miehet voivat trollata ja tahallaan kärjistää, ja monet netissä paljon olleet luultavasti tekevätkin niin. Kärjistykset tai olkiukot ovat usein myös ihan hyödyllisiä, koska ne auttavat molempia osapuolia näkemään, missä kohtaa heidän näkemykset kohtaavat ja missä kohtaa ne eroavat. 

"Normaalilla miehellä on kavereita ja hänen naiskuvansa ja mieskuvansa perustuvat netin ulkopuoliseen elämään."

Noin voi varmaan sanoa, sillä se on harvinaista, että miehellä ei ole ollenkaan kavereita. Kaverittomuus on siis määritelmällisesti epänormaalia.

Monella hyvin introvertilla, mutta luonteeltaan mukavalla miehellä voi olla vaikeuksia kavereiden saamisessa, varsinkin jos koulu- tai opiskeluajoilta ei ole tarttunut yhtään sellaista mukaan, ja toisaalta jollain täydellä kusipäällä/narsistilla voi olla paljon kavereita, joten en kuitenkaan käyttäisi kavereiden omaamista tai kaverittomuutta itsessään miehen hyvyyden mittana. 

"VAIKKA kyse olisi vain provoilusta ja trollaamisesta, niin silti jo tarve jokapäiväiseen trollailuun tekee heistä kyvyttömiä normaaleihin ihmissuhteisiin. Ei terve ihminen koe tarvetta trollata."

Jos luulet noin, niin otat nettipalstojen maailman vähän liian tosissaan. Jos nyt joka päivä pelkästään trollaa, niin onhan se erikoista, ja tutkimuksien mukaan varsinaisilla nettitrolleilla on paljon normaalia enemmän persoonallisuushäiriöitä. Mutta monilla on vain liikaa aikaa olla netissä, ja jos osaa trollata, niin sitä voi tehdä viihteeksi samalla tavalla kuin jotkut muut tekevät jotain muuta asiaa. Ei siinä ole joskus mistään sen kummemmasta kysymys.

Joku ummikko boomer voi eksyessään nettipalstalle ihmetellä, että miten täällä on tällaista, tämähän on ihan hullua. Mutta netti on jo niin osa elämää ja yhteiskuntaa, että se on oma maailmansa, jossa on omat alakulttuurinsa, ja ihmiset joskus myös omaksuvat netissä vähän erilaisen persoonan kuin tosielämässä. Moni joka trollaa välillä netissä, voi olla joku ihan tavallinen tai "normaali" mies, jonka olet tavannut.  

Vierailija
574/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

ap 

Älä piittaa alapeukuttajista, heitä riittää näissä pullukoi$$a.

M38

Vierailija
575/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.

Ei se, että on kiinnostunut myös ulkonäöstä, tarkoita että on pinnallinen tai ettei haluaisi syvällistä suhdetta. Tai ei ainakaan aina.

Tottahan ihminen voi olla kiinnostunut ulkonäöstä ja voi haluta syvällistä suhdetta, mutta koulukiusattuja kuunnelleena en ikinä ottaisi ulkonäkökeskeistä miestä. Olen hoikka, mutta en kelpuuttaisi ihmistä, joka määrittää toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäkökeskeisten pitäisi olla keskenään kimpassa ja ilmoittaa se ennen treffejä suoraan, mutta kasvattaa lapsensa erilaisiksi.

Vierailija
576/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

ap 

Kannattaisi varmaan mennä jollekin ravitsemusterapeutille ihan ensimmäisenä. Ja mittauttaa D-vitamiinitaso. Nivelet ja jänteet tarvitsee mm rasvoja ja proteiinia uusiutuakseen.

Noi on noita balettitanssijoiden tyyppivaivoja. Vanhemmat koittivat saada lapsena lajin pariin, mutta jalat oli påckana ennen kuin ehdin kissaa sanoa.

Vierailija
577/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tuli mieleeni vuosien takainen ensitreffit altarila pari. - Voin kuvitella, että heistä ei kumpikaan ollut valehdellut kertoessaan mahd, valitsijoille ja paien muodostajille, että haluaisivat löytää kumppanikseen terveelliset elämäntavat omaavan ja mielellään liikunnallisen elämäntavan jakavan kumppanin. Silti naiselle saattoi tuolloin tulla varmasti yllätyksenä, että hänen tuore aviomiehensä oli ilm. enempi kiintynyt polkupyöräänsä kuin häneen naisena.

Mutta yhtä hyvin klassisia suurta hajontaa aiheuttavia kysymyksiä on vaikka se, mitä on kohtuullienn alkoholin käyttö. - Joillekin se on lasi tai kaksvi viiniä illassa ja mahdollsiesti saunaoluet tähän päälle. Jollekin tosielle tuo on jo lähempänä viikko annosta. 

Tai mitä tarkoittaa korkeakoulutus. On heitä, joille se on valmistuminen tradenomiksi ammattikorkeakoulusta kun taas joillekin ammattikorkea -koulutuksessa ei ole mitään erityisen korkeaa.

Entä mitä tarkoittaa kiinnostus muodosta ja tyylistä? Onko se haljuilua ja ajan vietettä ylikansallisissa ketjuliikkeisssä ja mahd. bettiblogien seuraamista. Vai voiko olla muodista ja tyylsitä kiinnostunut vaikka ei tykkää lainkaan shoppailusta ja blogit tuntuvat turhanpäiväisiltä?

Mitä tarkoittaa:

Akateemisesti suuntautunut???

Olen itse kerran yrittänyt yliopistoon..mutta en päässyt.

Olenko Akteemisesti suuntautunut?

Vierailija
578/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tuli mieleeni vuosien takainen ensitreffit altarila pari. - Voin kuvitella, että heistä ei kumpikaan ollut valehdellut kertoessaan mahd, valitsijoille ja paien muodostajille, että haluaisivat löytää kumppanikseen terveelliset elämäntavat omaavan ja mielellään liikunnallisen elämäntavan jakavan kumppanin. Silti naiselle saattoi tuolloin tulla varmasti yllätyksenä, että hänen tuore aviomiehensä oli ilm. enempi kiintynyt polkupyöräänsä kuin häneen naisena.

Mutta yhtä hyvin klassisia suurta hajontaa aiheuttavia kysymyksiä on vaikka se, mitä on kohtuullienn alkoholin käyttö. - Joillekin se on lasi tai kaksvi viiniä illassa ja mahdollsiesti saunaoluet tähän päälle. Jollekin tosielle tuo on jo lähempänä viikko annosta. 

Tai mitä tarkoittaa korkeakoulutus. On heitä, joille se on valmistuminen tradenomiksi ammattikorkeakoulusta kun taas joillekin ammattikorkea -koulutuksessa ei ole mitään erityisen korkeaa.

Entä mitä tarkoittaa kiinnostus muodosta ja tyylistä? Onko se haljuilua ja ajan vietettä ylikansallisissa ketjuliikkeisssä ja mahd. bettiblogien seuraamista. Vai voiko olla muodista ja tyylsitä kiinnostunut vaikka ei tykkää lainkaan shoppailusta ja blogit tuntuvat turhanpäiväisiltä?

Mitä tarkoittaa:

Akateemisesti suuntautunut???

Olen itse kerran yrittänyt yliopistoon..mutta en päässyt.

Olenko Akteemisesti suuntautunut?

Mitä tarkoittaa:

Urheilullinen??

Tykkään katsoa urheilua teeveestä..

Olenko siis urheilullinen???

Vierailija
579/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan ihminen voi olla kiinnostunut ulkonäöstä ja voi haluta syvällistä suhdetta, mutta koulukiusattuja kuunnelleena en ikinä ottaisi ulkonäkökeskeistä miestä. Olen hoikka, mutta en kelpuuttaisi ihmistä, joka määrittää toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäkökeskeisten pitäisi olla keskenään kimpassa ja ilmoittaa se ennen treffejä suoraan, mutta kasvattaa lapsensa erilaisiksi.

Mitä tarkoittaa:

Ulkonäkökeskeinen?

Olen kaunis nainen..mieheni on kaunis mies

Olemmeko ulkonäkökeskeisiä?

Vierailija
580/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se käy mielikuvituskoiran kanssa mielikuvistuslenkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme