Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
1301/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 160 pitkä ja painan 86 kg

Kehonrakentaja-nainen. Tämän jos ilmoittaisin normimiehille jossain olisin Automaattisesti läski.

Olen kuitenkin alle 12% rasvoissa ja lihaksikas,

Ei se paino tosiaan kerro aina kaikkea Mutta moni nainenkin luulisi minua ylipainoiseksi läskiksi jos ei näe minua. Onneksi ei tarvinnut turvassa tinderissä ja treffipalstoilla pyöriä, kun mies löytyi harrastuksen parista.

Taidat olla suomen lihaksikkain nainen .

Miten sait tehtyä lihat?  

Et taida pahemmin tietää suomalaisista kehonrakentaja naisista tai paino/voimanostajista.

Nappaa kuva kaulasta alaspäin bikinit päällä ja näytä meille kaikille miltä näytät. Loppuu epätietoisuus.

Surullista porukkaa täällä ja kateellista.

Jatkakaa toki. Minun ei tarvitse todistella mitään kun olen paremmassa kunnossa kun kukaan täällä. Tsemppiä mammat ja inisevät miehet,

Eikun treenaa ja terveelliset elämäntavat kehiin! Ehkä tekin olette joskus edes kunnossa. Näihin omiin lihaksiini täytyykin sitten tehdä jo töitä. Mut voi löytää erään ulkomaisen jenkki-liiton sivuilta jos kuvani kiinnostaa;)

Ja käyn täällä lukemassa juttuja,

Koska olen myös äiti.

Ettei vaan olis mun naapuri siellä?

Ikää kohta 50, silti pitää kiinni pissislookista.

Kaksi mielialaa, pe.seennuolenta tai pää punaisena raivoaminen.

Tän takia moni lopulta katkaisee välit.

Mainostaa erilaisia urheilusuorituksiaan antaumuksella ja se oma pehva on 100x tärkeämpi kuin omat lapset.

Mut ikä ja sisäinen rumuus tulee auttamatta vastaan, siinä ei uudet trikoot ja tupeerattu pehko paljoakaan auta.

Ikää itsellä 34 v.

Ja täytyy sanoa, että en yhtään ihmettele miksi tätä palstaa haukutaan muualla. Kateellisuus, katkeruus ja mielenterveys ongelmat paistaa kauas.

Minulle on sama millainen ihminen on ulkokuoreltaan. Kunhan viihtyy siinä:) pointtini oli todistaa, että vaikka painaa paljon ei se ole aina läskiä, täällä joku ihmeen ajatusmaailma siitä. Joko trollien ansiosta tai joku vielä tänäkin päivänä ajattelee niin.

Jos painat paljon, olet läski. Jos painat vähän, olet laihaläski. Palstatotuus.

Joka kertoo paljon täällä olevien ihmisten sivistyksestä ja että tynnyrissä ollaan kasvettu.

Vierailija
1302/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset vanhenevat ja aika kuluu äkkiä. Kun nainen saa lapsen niin aika menee sen hoitoon ja töissä käymiseen, sitten onkin jo vanha, kun lapsi kasvaa. Eli sitä ikää, kun näyttää joltain on johonkin 28-vuotiaaseen asti.

Aasialaisiin naisiin tuo ei päde, vaan säilyttävät kauneuden ja tyttömäisyyden yli 50v saakka.

Vain 50 v. Oma vaimo suomalainen ja säilynyt kauniina 65 v.

"yli 50v saakka". Etkö ymmärrä mitä yli 50v tarkoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset vanhenevat ja aika kuluu äkkiä. Kun nainen saa lapsen niin aika menee sen hoitoon ja töissä käymiseen, sitten onkin jo vanha, kun lapsi kasvaa. Eli sitä ikää, kun näyttää joltain on johonkin 28-vuotiaaseen asti.

Aasialaisiin naisiin tuo ei päde, vaan säilyttävät kauneuden ja tyttömäisyyden yli 50v saakka.

Miksi vain yli 50 eikö parempi olisi yli 70v. :D

Vierailija
1304/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,  miehen olisi pitänyt olla tarkempi ja rajata kuulantyöntäjät ja voimaurheilijat pois ja alleviivata toivettaan tavata taitoluistelija, voimistelija tai ballerina.

Kuulantyöntöä harrastavia naisia on yllättävän paljon.

Hei! Mä harrastan juurikin kuulantyöntöä.

Se on kyllä hemmetin raskasta ja vaatii treeniä varsinkin alkuun sen tekniikan kanssa. Mutta palkitsee. 6 vuotta sitten jäin koukkuun tähän, ihan harrastuksena vaan. Treenit 5kertaa viikossa.

Kaikki ei usko että oon siinä jopa ihan hyvä, koska oon 164 cm ja aika hintelä.

Onko kellään muulla kokemusta kuulantyönnöstä? 🙂

Vierailija
1305/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vain yli 50 eikö parempi olisi yli 70v. :D

No joo, anoppi on jo yli 70v ja ikäisekseen kyllä kaunis ja hyvinsäilynyt.

Vierailija
1306/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mahdollisimman tarkasti ja yksityiskohtaisesti, miten kävi ilmi, että ongelma oli nimenomaan siinä, ettet ole LAIHA TAI HOIKKA. Mun on hirveän vaikea uskoa, että mies on tuon sulle päin naamaa sanonut.

Lukutaito kadoksissa?

Eihän se mies sanonut ap:lle, ettei ap ole laiha.

Vika oli siinä, että MIES oli ITSE VALEHDELLUT olevansa sporttinen ja harrastavansa urheilua.

Lukutaito tosiaan kadoksissa?

Mä käsitin että ongelma oli siinä, että mies etsi urheilullista naista ja todellisuudessa ei etsinyt sitä, vaan hoikkaa.

Miehen urheilullisuus oli ehkä vähän sivuseikka.

No ei tietenkään miehen urheilullisuus ole sivuseikka. Eivät naiset kulje ympäriinsä etsimässä miestä, jolle kelpaisi, vaan nainen kaipaa elämäänsä kumppania, parasta ystävää, jonka kanssa jakaa elämä. Ja tämä mies nyt tuhlasi aloittajan aikaa antamalla ymmärtää, että etsii kumppania urheilulliseen elämään, kun itse ei oikeasti liikuta eväänsäkään.

No ei, mutta katso nyt tuota otsikkoakin?

Mies etsi urheilullista, löysi sellaisen mutta tarkoittikin hoikkaa.

Se oli lähinnä pointti, ei se mitä mies itsestään kertoi.

Vierailija
1307/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,  miehen olisi pitänyt olla tarkempi ja rajata kuulantyöntäjät ja voimaurheilijat pois ja alleviivata toivettaan tavata taitoluistelija, voimistelija tai ballerina.

Se on kyllä hemmetin raskasta ja vaatii treeniä varsinkin alkuun sen tekniikan kanssa. Mutta palkitsee. 6 vuotta sitten jäin koukkuun tähän, ihan harrastuksena vaan. Treenit 5kertaa viikossa.

Jos oot 164cm paljon painat

Vierailija
1308/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, painan n.57kg.

-se kuulantyöntäjä

Vierailija
1309/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se kuulantyöntäjä

Ihannepainosi olisi 54kg.

Vierailija
1310/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se kuulantyöntäjä

Taidan kuitenkin pitää jaksamisen ja edistymisen ilon etusijalla, en Vaasan lukemaa 🙂 sitä paitsi moni 54-kiloinen voi helposti näyttää painavammalta, jos ei lihasta (joka muuten painaa) ole nimeksikään.

Vierailija
1311/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^vaa'an lukemaa, autocorrect heh

Vierailija
1312/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alle 50 kg tiimalasivartaloinen mutta myös feministi ja vegaani. Siinäpä pinnalliset miehet oppivat kantapään kautta, että kyllä se luonne on kuitenkin tärkein. Viihtyisivät kovasti vartaloni kanssa, mutta ensin täytyisi sietää myös keskusteluja kanssani. Luovuttavat aika nopeasti. Miksiköhän? Eikö naisen hoikkuus tuokaan onnea?

Kyllä se tuo onnea. Ei haittaisi nuo keskustelut kanssasi, enkä välittäisi, vaikka juttusi ovat kuinka älyttömiä. Kunhan vain vartalo on kuvaamasi kaltainen ja kasvot kauniit.

Vierailija
1313/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilohinnallako tavaraa nykyisin otetaan. Niinkuin sikakaan ei saa olla liikarasvainen. Lihakset silläkin oltava hyvät. Oravan raato tyyppinen typy on nyt pop, mutta antiikin aikuinen vararavinto pepussa, tyyppimalli out. Muoti vaihtuu automalleissakin. Miesten mirlet höynäyttää jokin kumma muotivillitys. Harvalla on neliveto,tosi peli.

Tavallaan kyllä. Kaikessa muussa suositaan ja suositellaan vähärasvaisuutta, paitsi naisissa.

Makujahan on monenlaisia, mutta jos mies kiihottuu naisellisesta, hoikasta/normaalivartaloisesta naisesta, niin ihan turha sellaiselle on yrittää tuputtaa jotain punkeroa ja samalla virheellisesti yrittää rakantaa mielikuvaa, että hoikka ja seksikäs nainen olisi tyhmä.

Ja sekin on melko nurinkurista, kun täällä ihratiinut kertovat, miten heillä kaikesta huolimatta on pitkä, komea, leveäleukainen, korkeasti koulutettu ja isokaluinen mies, mutta auta armias jos samanlaisella miehellä onkin kaunis ja reilusti nuorempi aasialaiskaunotar, niin ihratiinut saavat raivonpuuskan.

Kiellät rakentamasta mielikuvia ja kuitenkin teet niin itse väittämällä, että hoikka nainen on automaattisesti seksikäs.

Vierailija
1314/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä instanssi oikkein lisensoi pt:n? Onko Suomessa jokin paikka esim netissä, jossa ovat kaikki Suomen lisensoidut personal trainerit? Mitä treenausta sellainen osaa ohjata tai ohjeistaa tai johtaa? Harjoittelua kun on niin monenlaista. Voi olla vuorikiipeilyä, speed skiing, futista, golfia, ammattiin valmistavat treenit, esiintymiseen valmistavat treenit julkisesti esiintyville eri alojen henkilöille....

Vierailija
1315/1320 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se kuulantyöntäjä

No voi herranjestas sentään.

"Ihannepainosi on välillä 50kg ja 67kg

Sinun BMI on 21.2. Tätä kutsutaan normaaliksi painoksi sinun pituisellesi ihmiselle. Onnittelut - Jatka samaan malliin :)"

Eli ihan ihannepainossa olen, ja varsinkin kun sitä lihastakin on 🙂 Googlesta voit kattoa hakusanoilla bmi laskuri.

Vierailija
1316/1320 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.

Okei, minä hoikkana naisena olen skipannut kaikki urheilullista naista etsivät koska en ole mikään fitnessmimmi tai urheiluhullu, vaikka terveet elintavat omaankin.

Hahah, tuo on varmaan ihan yleisempi ilmiö, eli hoikat naiset painavat peukkua alas noille miehille, kun luulevat miesten kaipaavan saliseuraa tai kaveria maratonille. Ihan omiin muroihin kusemista noilta miehiltä. 

Hehee!!

Itse oon hoikka normaalipainoinen nainen mut masennun ku miehet ettii aina jotain urheilusuorittajaa :( en ees viitti sellasen kans jutella ku en ite oo urheilija.. hävettää vaa jos se urheilumies kysyy käytkö salilla ja sanon en... ja ei riittäisi et oon vaan perushyväkuntoinen...

Vierailija
1317/1320 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä urheilullinen tarkoittaa hoikkaa. Sinne on muodostunut ihan oma sanastonsa.

Okei, minä hoikkana naisena olen skipannut kaikki urheilullista naista etsivät koska en ole mikään fitnessmimmi tai urheiluhullu, vaikka terveet elintavat omaankin.

Hahah, tuo on varmaan ihan yleisempi ilmiö, eli hoikat naiset painavat peukkua alas noille miehille, kun luulevat miesten kaipaavan saliseuraa tai kaveria maratonille. Ihan omiin muroihin kusemista noilta miehiltä. 

Hehee!!

Itse oon hoikka normaalipainoinen nainen mut masennun ku miehet ettii aina jotain urheilusuorittajaa :( en ees viitti sellasen kans jutella ku en ite oo urheilija.. hävettää vaa jos se urheilumies kysyy käytkö salilla ja sanon en... ja ei riittäisi et oon vaan perushyväkuntoinen...

Sinun kannattaisi sisäistää, että jos olet ihan täysi-ikäinen, olet henkisesti 11-vuotiaan tasolla.

Vierailija
1318/1320 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.

No, voi voi taas. Kiertoilmaisulla mokama äijä tuhlaa liikunnallisten naisten aikaa ja aiheuttaa turhaa vaivaa.

Ei urheilullinen nainen halua tuommoista tavata.

Jos ei mitään muuta kriteeriä ole kuin se, että pitää olla hoikka, niin miksei tyyppi ota yhteyttä prostituoituihin ja ennen "treffien" sopimista sitten kysele ihan mitä vaan?

Jos tyypille tärkeämpää on hoikkuus kuin. se, millainen ihminen on, niin tuo on se oikeatapa.

Hoikka eli prostituoitu?

Vierailija
1319/1320 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se kuulantyöntäjä

Sinun BMI on 21.2. Tätä kutsutaan normaaliksi painoksi sinun pituisellesi ihmiselle. Onnittelut - Jatka samaan malliin :)"

Eli ihan ihannepainossa olen, ja varsinkin kun sitä lihastakin on 🙂 Googlesta voit kattoa hakusanoilla bmi laskuri.

Eikö ihmiset nykyään osaa enää kerto- ja jakolaskuja ilman erillistä ohjelmaa?

Vierailija
1320/1320 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-se kuulantyöntäjä

Eikö ihmiset nykyään osaa enää kerto- ja jakolaskuja ilman erillistä ohjelmaa?

Luulisi osaavan mutta tolle 54kg ihannepaino-tyypille näköjään halusi vääntää rautalangasta 😄