Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnusta cuckold-fantasiasi

Vierailija
14.01.2025 |

Itse haluaisin seurustella nuoren isopeppuisen blondin kanssa joka nai minun runkkaillessa vieressä kahden mustan miehen kanssa

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nähdä salaa kuvatun todella hyvälaatuisen videon kun vaimoa naidaan isolla. Myös perseeseen ja silloin haluaisin nähdä vaimon ilmeet koko ajan

Vierailija
2/40 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla olisi rakastaja, joka maksaisi seksistä. Mies kävisi meillä ja minä saisin tirkistellä pitkiä sessioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla olisi rakastaja, joka maksaisi seksistä. Mies kävisi meillä ja minä saisin tirkistellä pitkiä sessioita.

Kysymys ei ollut tarkoitettu persaukisille!

Vierailija
4/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan jollakin olla fetissinä huoravaimo fantasiakin.

Vierailija
5/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin katsella aviovuoteen reunalla, kun ratsailla olevan vaimon muodokas lantio takoisi ison kalun vartta. Sen jälkeen vaimo menisi kontalleen asettaen herkkupakarat tyrkylle ja vaimo laukeaisi tapansa mukaan hyvin äänekkäästi.

Vierailija
6/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikeissä olen kybällä mukana ja osallistun niin sormetukseen kuin nuolemiseen. Kun vieras nousee satulaan ja tyttöystävä aloittaa uikuttamaan, katoan mukamas juomaan tai vessaan. Oikeasti jään kuuntelemaan ja runkuttelemaan oven taakse. Niissä tilanteissa saan panemistakin nopeammin. M30

Vierailija
7/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos maksaa varvi vaikka vitosen. Ei sillä rahoiksi tee.

Vierailija
8/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin käydä panemassa naapuruston rouvia päivittäin. 

Ei kiinnosta tietäisivätkö heidän miehensä vai ei.

Vierailija
9/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin käydä panemassa naapuruston rouvia päivittäin. 

Ei kiinnosta tietäisivätkö heidän miehensä vai ei.

Minä harrastan tätä. Oikein mukavaa touhua.

Vierailija
10/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah et ainakaan meillä käy, vaimoa ei nääs kiinnists tippaakaasn seksi,

Vierailija
11/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nuolla rouva naitavaksi, siirtyä viereen seuraamaan toisen miehen työskentelyä ja pidellä rouvaa kädestä, tuntea sen puristuksen orgasmin tullessa. Miehen saatua kysyisin haluaako jatkaa ja haluaisi hän, joten rouva saisi kerrankin kahta peräjälkeen!

Vierailija
12/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on monenlaisia cuckold fantasioita. Yks on sellanen et vaimo olis hierojalla ja hieroja saisi hänet kuumaksi ja hieroisi kaikki paikat kunnolla ja nussisi tietenkin isolla kunnolla. Voisin katsella tätä videolta tai vain kuunnella oven takaa tai puhelimessa. Sekin olis kuumaa, jos vaimo vain kertoisi tapahtuneesta.

Toinen on sellanen et olisin itse mukana toisen miehen kanssa. Toinen mies panisi takaa ja minä antaisin samalla suuta vaimolle. Toisella miehellä pitäisi luonnollisesti olla valtava k...ä. Voisin myös toimia vähän bi-henkisesti.

Kolmantena voisin katsella kun kaks miestä hoitaisi vaimoni hitaasti ja hellästi ja saisin katsoa kuinka vaimoni nauttisi.

Vierailija
13/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan törkeen paksulla varustettu tumma puhveli istuisi nojatuolissani ja suutelisi vaimoni kanssa , vaatisi että lutkuttaisin hänen suonikkaan sisäfileensä puolinotkeaksi

Tämän jälkeen suutelesin vaimoni vaginan kiimaan , saisin asetella tuon painavan vertasykkivän kiimaisen lihaklöntin vaimon vaginan porteille , saisin ihailla näytelmää ja lopussa tuo paksu sperma laskettaisiin hammasharjaani jolla pesisin hampaani , nukkuisin siinä hikisen vaimoni vieressä yöni.

Vierailija
14/40 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui mainita että toisinaa olisi kiimaista kun tuo kuuma suonikas joka on juuri vedetty spermaa vuotaen vaimon vaginasta , työnnettäisiin hellästi peppuuni , tyveen asti , saisi uuden kuuman lastin .

Vierailija
15/40 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen cuckold fantasia, että voisin naida tuota ap:n mainitsemaa blondia ihan itsekseni viikonlopun ajan jossain hirsisessä hyvin varustellussa järvenrantamökissä.

Vierailija
16/40 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kiireinen lapsiperhe arki reilun vuoden ikäisen lapsen kanssa ja itse usein seksuaalisesti hyvin turhautunut kun olen seksuaalisesti aika aktiivinen ja avopuoliso taas ei. Nainen ei ole koskaan tehnyt aloitetta seksiin ja sängyssäkin hyvin hiljainen. Meillä oli hiljattain ensimmäistä kertaa seksiä sen jälkeen kun nainen tuli raskaaksi ja tuntuu että seuraavaa kertaa saa taas odotella kun itse haluaisin ainakin kerran viikossa.

Itselle on kuitenkin hyvin tärkeää että myös nainen nauttii ja jos hän vaikka seuraavan kerran yhdynnässä kuiskaisi korvaani että haluaisi koittaa isoa mustaa niin suostuisin hänen pyyntöönsä. Itse olen ihan sinut oman kokoni kanssa enkä kokisi epävarmuutta vaikka näkisinkin kuinka naisen häpyhuulet venyisivät isomman ja paksumman mustan kalun ympärille.

Jollain tasolla ajatus myös kiihottaa todella paljon että naiseni levittäisi jalkansa isokaluiselle tummalle miehelle joka työntyisi hänen sisäänsä ja pistäisi hänet voihkimaan ensimmäistä kertaa minun kuullen. Nauttisin siitä jos näkisin ja kuulisin naiseni saavan tyydytyksen ja orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
17/40 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa olisi ohjata paksu ja pitkä kalu naiseni sisään. Nähdä ja kuulla kuinka nainen voihkisi kiimoissaan. Nauttisin kovasti jos naiseni saisi useamman orkun kestävän miehen pannessa eri asennoissa. 

Vierailija
18/40 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan cuckold-fantasiani. Parhaat kiksit saan fantasioista joissa paritan exvaimoa vieraille.

Vierailija
19/40 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos maksaa varvi vaikka vitosen. Ei sillä rahoiksi tee.

Vähän enemmän vaan joutuu töitä tekemään!

Vierailija
20/40 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen kirjoittanut täyspitkäksi novelliksi, mutta en tiedä missä sellaisen voisi julkaista. Mukana on myös tositilanteessa otettuja valokuvia, mutta niitä vaimon kanssa katselemme varmaankin vain omaksi iloksemme.