Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?
Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.
Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".
Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.
Kommentit (1320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.
Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.
Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.
Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet?
Kyllä. Ja siitä syystä foorumi onkin täynnä valituksia siitä, kuinka mies ei olekaan hyvä kumppani. Miehen valinnassa ratkaisi lihakset ja hartiat, mutta sitten lasten saannin jälkeen havahduttiin, että hetkinen, olisihan se kiva, jos mies ei olisi itsekäs kokovartaloky*pä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.
Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.
Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.
Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet?
En itse pidä pinnallisena sitä, että on kiinnostunut myös ulkonäöllisistä asioista. Sama ihminen voi toivoa kumppaniltaan paljon henkisiäkin ominaisuuksia ja hän voi toivoa syvällistä ja hyvää ihmissuhdetta, vaikka olisikin jotain toiveita/kriteereitä ulkonäön suhteen. On myös ihan normaalia haluta, että kumppani on sellainen, johon tuntee vetoa fyysisestikin. Mutta vastauksena kysymykseesi: Kyllä naisiakin kiinnostaa miehen ulkonäkö - joitain enemmän ja joitain vähemmän. Naiset ja miehet eivät kumpikaan ole homogeeninen ryhmä, vaan yksilötasolla on paljon eroa, kuinka paljon painoarvoa millekin asioille annetaan.
t. Se, jolle vastasit
Mulla ei ole mitään vaikeutta myöntää, että miehen ulkonäkö on mulle tuodella tärkeä asia, ja olen jakanut elämäni aikana lukuisia ulkonäköpakkeja. Itse asiassa nyt kun mietin, kaikkien antamieni pakkien suurin syy on ollut miehen epämiellyttävä ulkonäkö.
Miellyttävä ulkonäkö ei tietenkään ole ainoa asia mikä potentiaalisessa kumppanissa merkitsee, mutta se on se lähtökohta - kiinnostukseni herää ulkonäön perusteella. En näe yhtäkään syytä lähteä tutustumaan mieheen, joka ei ole herättänyt kiinnostustani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.
Kyllä siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin näytät nuorekkaammalta mitä ikäluokkasi.
Ohiksena: miksi nuorekas ulkonäkö on tavoiteltavaa?
Nuorekkuuteen liitetään paljon positiivisia piirteitä kuten hyvän terveyden, viehättävyyttä, toiminnankykyä.
Sinä mies joka etsit laihaa, mikset kirjoita suoraan että etsit laihaa? Miksi pitää valehdella?
Ja itse olen ex laiha, nykyään BMI24 eli lähempänä ylipainoa kuin alipainoa. Silloin kun olin vielä laiha oli ihan hirveää päätyä treffeille miesten kanssa joita kiinnosti vain vartaloni. Jos mies kirjoittaa suoraan että etsii laihaa, niin ne naiset jotka eivät itse halua pinnallista miestä voi painaa ruksia ja molemmat säästävät aikaansa. Ja kyllä se pinnallinen mies pinnallisen naisen löytää, kun vaan treenaa itsensäkin kovaan kuntoon ensin. Pitää itsekin olla näyttävä jos vaatii näyttävää. Niillä laihoilla pinnallisilla naisilla kun on ottajia vaikka kuinka.
Ja vielä tällein entisenä laihana sellainekin huomio, että onneksi en koskaan pariutunut kenenkään tuollaisen pyöreitä naisia vihaavan kanssa. Nythän olisin varmaan parin lapsen yh, koska olen iän myötä lihonnut enkä enää laihassa kunnossa. Yritin välissä laihduttaa takaisin niihin lukioaikaisiin mittoihin, mutta totesin etten voi tehdä sitä millään terveellä tavalla ja luovutin. Tärkeämpää tällä hetkellä on että paino ei enää nouse ja että pysyn muuten kunnossa ja terveenä. Keskivartalolihavuutta minulla ei myöskään ole eikä rasva-arvoissa häikkää.
Oma elämäntapa on liikunnallinen ja toivoisin löytäväni miehen josta saa seuraa vaikka sinne lenkille, boulderoimaan tms. Minulla onkin profiilissani rehellisiä kuvia ja useampi kuva niin että olen treenaamassa jotain itselleni mieluista lajia. Silti tulee yllättävän paljon treffikumppaneita jotka ei selviä edes muutaman kilometrin kävelystä suht tasaisella maastolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen nainen ei ole painava ellei se ole bodari. Urheilullinen nainen on hoikka ja rasvaprosentit on alhaiset. Naisilla vääristynyt kuva omasta kropasta jos ne väittää että urheilulinen kroppa tarkoittaa 165cm70kg.
Sehän riippuu ihan siitä mitä harrastaa. Crosfittia harrastava on urheilullinen mutta lihakset painaa.
Laihduta rasvat alle 10 prosenttiin, niin jäljelle jää painoa reilusti alle 50kg. 99,9% naisista. Mitään merkittävää lihasmassaa ei naisilla ole, vaikka moni salilla käyvä nainen niin väittää. Ja miehillä sama juttu, laihduta rasvat alle 10 prosenttiin, niin 99, 9 prosentilla miehistä paino on alle 75kg. Ja aivan sama juttu, oikeaa lihasmassaa on todella harvalla miehellä.
Läski ja nestepöhö ei ole lihasta.
Siis tavallisen naisen rasvaprosentin ei pidä pudota paljoa alle 20% missään tilanteessa. Ne fitnesskisaajatkin palauttavat nopeasti painon kohti terveempiä rasvoja heti kisojen jälkeen. Moni saa silti esimerkiksi kilpirauhasongelmia tai paino alkaa jojoilla.
Jos kuvittelet että voit löytää itsellesi heilan jolla rasvaprosentti jossain 10% hujakoilla niin varmaan parempi katsella suoraan miehiä. Nainen ei ole mies eikä mieheksi muutu vaikka kuinka itkisit ja polkisit jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok.
Ei. Kaikkea muuta kuin ok moinen käytös ap:n taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskenään kauniit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.
Ei se, että on kiinnostunut myös ulkonäöstä, tarkoita että on pinnallinen tai ettei haluaisi syvällistä suhdetta. Tai ei ainakaan aina.
Tottahan ihminen voi olla kiinnostunut ulkonäöstä ja voi haluta syvällistä suhdetta, mutta koulukiusattuja kuunnelleena en ikinä ottaisi ulkonäkökeskeistä miestä. Olen hoikka, mutta en kelpuuttaisi ihmistä, joka määrittää toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäkökeskeisten pitäisi olla keskenään kimpassa ja ilmoittaa se ennen treffejä suoraan, mutta kasvattaa lapsensa erilaisiksi.
Mitä tarkoittaa:
Ulkonäkökeskeinen?
Olen kaunis nainen..mieheni on kaunis mies
Olemmeko ulkonäkökeskeisiä?
Jos teidän mielessä ei pyöri korostuneesti juuri mikään muu kuin se, miltä näytätte, niin olette ulkonäkökeskeisiä.
Muussa tapauksessa olette normaaleja ihmisiä, jotka haluavat omaa silmää miellyttävän kumppanin, ja kaunis nainen voi yleensä saada komean miehen ja päinvastoin, ja jos joku ulisee siitä, niin se on luultavasti vain kateellisuutta. Naiset haaveilevat komeasta miehestä ja miehet kauniista naisesta, myös ne, jotka haluavat kumppanilta muutakin kuin vain hyvän ulkonäön.
Ei pidä yleistää. En ole lisääntyjätyyppiä, joten minulle geeneillä ei ole väliä enkä ole haaveillut koskaan mistään komeasta miehestä. En erottele eläimiäkään kauniiksi ja rumiksi ja valitse lemmikkejä sen perusteella. Ihan on ollut vanhoja raihnaisia eläinsuojelutapauksia, jotka normi-ihmisiä puistattaisivat jo lajinsa puolesta mutta joita olen pitänyt hurmaavina. Ehkä tuo ulkonäkökeskeisyys onkin enemmän niiden ongelma/ominaisuus, jotka haluavat jälkikasvua.
Ainakin kaikki, joilla on seksuaalinen vietti, kiinnittävät paljon huomiota siihen, miltä nainen/mies näyttää, eli n. 97% ihmisistä? Vai kuinka paljon on aseksuaalisia ihmisiä?
Onko oikeasti olemassa ihmisiä jotka kuvittelevat että vain nuoret ja kauniit ihmiset harrastavat seksiä?
Ihan tällein ilmaisena vinkkinä annan vihjeen että jopa vanhuksilla voi olla seksielämää. Ja sairailla, vammaisilla, laihoilla, pyöreillä, kaljuilla, silmälaispäisillä, pitkillä, lyhyillä, keskimittaisila, niillä joilla on vasemmassa reidessä raskausarpi tai eriväriset silmät voi ihan oikeasti olla heitä arvostava ja rakastava kumppani jonka kanssa voi olla seksiäkin.
Deittailu on vaikeata. Seuraavaa kehiin, paremmin niitä löytyy oikeasta elämästä, selviää helpommin ja nopeammin missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen nainen ei ole painava ellei se ole bodari. Urheilullinen nainen on hoikka ja rasvaprosentit on alhaiset. Naisilla vääristynyt kuva omasta kropasta jos ne väittää että urheilulinen kroppa tarkoittaa 165cm70kg.
Sehän riippuu ihan siitä mitä harrastaa. Crosfittia harrastava on urheilullinen mutta lihakset painaa.
Laihduta rasvat alle 10 prosenttiin, niin jäljelle jää painoa reilusti alle 50kg. 99,9% naisista. Mitään merkittävää lihasmassaa ei naisilla ole, vaikka moni salilla käyvä nainen niin väittää. Ja miehillä sama juttu, laihduta rasvat alle 10 prosenttiin, niin 99, 9 prosentilla miehistä paino on alle 75kg. Ja aivan sama juttu, oikeaa lihasmassaa on todella harvalla miehellä.
Läski ja nestepöhö ei ole lihasta.
Siis tavallisen naisen rasvaprosentin ei pidä pudota paljoa alle 20% missään tilanteessa. Ne fitnesskisaajatkin palauttavat nopeasti painon kohti terveempiä rasvoja heti kisojen jälkeen. Moni saa silti esimerkiksi kilpirauhasongelmia tai paino alkaa jojoilla.
Jos kuvittelet että voit löytää itsellesi heilan jolla rasvaprosentti jossain 10% hujakoilla niin varmaan parempi katsella suoraan miehiä. Nainen ei ole mies eikä mieheksi muutu vaikka kuinka itkisit ja polkisit jalkaa.
Ja missasit pointin täydellisesti. Lihaksikkaita naisia yksinkertaisesti ei ole, ei niin että paino johtaisi lihaksista, vaan käytännössä kaikkien naisten painon kasvu on läskiä ja nestettä. Lihasmassaa naisen on miltei mahdotonta lisätä edes 5 kiloa, treenasi kuinka kovaa tahansa. Silti täälläkin moni nainen väittää, että ovat painavia lihasten takia. Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä mies joka etsit laihaa, mikset kirjoita suoraan että etsit laihaa? Miksi pitää valehdella?
Ja itse olen ex laiha, nykyään BMI24 eli lähempänä ylipainoa kuin alipainoa. Silloin kun olin vielä laiha oli ihan hirveää päätyä treffeille miesten kanssa joita kiinnosti vain vartaloni. Jos mies kirjoittaa suoraan että etsii laihaa, niin ne naiset jotka eivät itse halua pinnallista miestä voi painaa ruksia ja molemmat säästävät aikaansa. Ja kyllä se pinnallinen mies pinnallisen naisen löytää, kun vaan treenaa itsensäkin kovaan kuntoon ensin. Pitää itsekin olla näyttävä jos vaatii näyttävää. Niillä laihoilla pinnallisilla naisilla kun on ottajia vaikka kuinka.
Ja vielä tällein entisenä laihana sellainekin huomio, että onneksi en koskaan pariutunut kenenkään tuollaisen pyöreitä naisia vihaavan kanssa. Nythän olisin varmaan parin lapsen yh, koska olen iän myötä lihonnut enkä enää laihassa kunnossa. Yritin välissä laihduttaa takaisin niihin lukioaikaisiin mittoihin, mutta totesin etten voi tehdä sitä millään terveellä tavalla ja luovutin. Tärkeämpää tällä hetkellä on että paino ei enää nouse ja että pysyn muuten kunnossa ja terveenä. Keskivartalolihavuutta minulla ei myöskään ole eikä rasva-arvoissa häikkää.
Oma elämäntapa on liikunnallinen ja toivoisin löytäväni miehen josta saa seuraa vaikka sinne lenkille, boulderoimaan tms. Minulla onkin profiilissani rehellisiä kuvia ja useampi kuva niin että olen treenaamassa jotain itselleni mieluista lajia. Silti tulee yllättävän paljon treffikumppaneita jotka ei selviä edes muutaman kilometrin kävelystä suht tasaisella maastolla :D
Jänniä yleistyksiä tässäkin:
"Laiha nainen" = pinnallinen
Mutta kun massaa tulee lisää, elämänarvotkin solahtaa kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä se pinnallinen mies pinnallisen naisen löytää, kun vaan treenaa itsensäkin kovaan kuntoon ensin. Pitää itsekin olla näyttävä jos vaatii näyttävää. Niillä laihoilla pinnallisilla naisilla kun on ottajia vaikka kuinka.
Aivan kuin eräässä hupikuvassa, jossa tästä tasojutusta vitsailtiinkin että miehen pitää nostella punttia salilla selkä vääränä ja treenata itsensä tikkiin, kun taas naisella riittää se ettei syö kuin hippo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika katkeraa tilitystä kun ei vaan natsannut. Meni vissiin AP:lla tunteisiin.
No menisi mullakin tunteisiin, jos olisin sporttimuijana ollut menossa kivan urheilijamiehen kanssa treffeille. Ja vastassa onkin huonoryhtinen ja pullohartiainen laihaläskimies.
Ehkä se mieskin luuli sporttimuijaa muuksi kuin L koon ylipainottareksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin näytät nuorekkaammalta mitä ikäluokkasi.
Ohiksena: miksi nuorekas ulkonäkö on tavoiteltavaa?
Nuorekkuuteen liitetään paljon positiivisia piirteitä kuten hyvän terveyden, viehättävyyttä, toiminnankykyä.
Niin? Omassa ammatissani ei tarvita erityistä fyysistä toimintakykyä. Viehättävyys ei edistä uraani millään tavalla ja mitä mieheeni tulee, niin läheisyyden määrästä päätellen viehättävyyteni tai sen puute ei ole ongelma. En ole lisääntymässä, joten minun ei tarvitse näyttää terveeltä houkutellakseni lisääntymishaluisia miehiä.
En tietenkään halua näyttää vartavasten ikäistäni vanhemmaltakaan, mutta en kyllä näe, miksi minun pitäisi alkaa tavoitella nuorekkuutta. Kosmetiikkateollisuus ym tietysti toivoisivat sitä, mutta niitä en halua rikastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jänniä yleistyksiä tässäkin:
"Laiha nainen" = pinnallinen
Mutta kun massaa tulee lisää, elämänarvotkin solahtaa kohdilleen.
Miksi teit tuon oletuksen ja vääristelet kirjoittamaani? Minähän kirjoitin, että laihana minulle ei kelvannut ne pinnalliset miehet. Myös laihoissa on sekä pinnallisia että ei pinnallisia. Oli täällä ketjussa muitakin naisia jotka sanoivat olevansa/olleensa laihoja, ja eivät halunneet pinnallista miestä. Jos joku hakee seuraa pinnallisilla kriteereillä, niin kannattaa varmaan etsiä silloin niiden muiden pinnallisten joukosta. Moni laiha ja kaunis kyllä tietää ihan realistisesti ettei ole laiha ja kaunis välttämättä hautaan asti, jokainen meistä vanhenee tai muuttuu jotenkin elämän myötä.
Reiluinta kaikille olisi että kaikki vaan rehellisesti kertoisivat mitä hakevat tai toivovat löytävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen".
ap
Tämä menee ohi aiheen, mutta sulla tulee olemaan ennen pitkää nivelrikko sekä polvissa että lonkissa. Ylipainoinen keho ei yksinkertaisesti kestä noin suurta määrää liikuntaa menemättä rikki.
Aina lihaville sanotaan, että mene, l.äski, salille, mutta sitten kun he menevät salille, niin siitäkin saadaan väännettyä jollain tavoin huolitrollausta.
Ainoa oikea tapa olla lihava tuntuu olevan laihduttaminen ja poissa ihmisten ilmoilta pysyminen
Luulit että kuulantyöntäjällä olisi kysyntää=?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä se pinnallinen mies pinnallisen naisen löytää, kun vaan treenaa itsensäkin kovaan kuntoon ensin. Pitää itsekin olla näyttävä jos vaatii näyttävää. Niillä laihoilla pinnallisilla naisilla kun on ottajia vaikka kuinka.
Aivan kuin eräässä hupikuvassa, jossa tästä tasojutusta vitsailtiinkin että miehen pitää nostella punttia salilla selkä vääränä ja treenata itsensä tikkiin, kun taas naisella riittää se ettei syö kuin hippo.
Ei, vaan naisen pitää sekä punnita parsakaalit ja laskea riisinjyvät että nostaa rautaa kuin mielipuoli jotta kelpaa palstan miehille.
Tässä vierekkäin laiha ja treenamaton ja treenattu nainen:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Onhan se kohteliaampaa noin ilmaista kuin, että sanoa että läskit eivät kelpaa.
Eikö se ulkonäkö kuitenkin yleensä näy siitä profiilikuvasta? Jos siinä on pullukan näköinen niin ei laita sitten jatkoon, mutta miksi sönköttää että urheilu on elämäntapa ja että etsii sporttista kumppania jos oikeasti etsii vain hyvännäköistä? Ja tosiaan kun urheilullinen ei ole synonyymi sanoille laiha tai hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun suurin väärinymmärrys on se, että osa ihmisistä ei selvästi ole koskaan nähnyt urheilevia ihmisiä. Olen itse juossut ennen koronaa 10km juoksutapahtumassa, ja huomattavasti minua ylipainoisemmat sekä vanhukset juoksevat minusta ohi. Samoin salilla HIIT tunneilla selvästi lihavat vetävät täysillä kun minulla on jo puhti poissa. Ja myös pari tuntien vetäjistä on pyöreitä. Olen itse 170/65.
Et osaa juosta, juoksussa painosta on vain haittaa.
No en osaakaan, sehän se pointti olikin, kun minulla ei ole kuntoa tarpeeksi vaikka olenkin hoikka. Jollain ylipainoisella taas voi olla tarpeeksi kuntoa vetää 60min HIIT treeni samalla mikkiin selostaen.
ei naisetkaan sano etsivänsä elättäjää, vaan ne etsivät miestä, jonka talous on tasapainossa