Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin treffeillä miehen kanssa, joka etsi "urheilullista" naista - miksi ei voinut sanoa suoraan, että etsi laihaa!?

Vierailija
25.04.2022 |

Viikonloppuna ekat (ja vikat) Tinder treffit miehen kanssa, jonka profiilissa luki suurinpiirtein näin. "Liikunta, urheilu, ja terveelliset elintavat ovat minulle tärkeitä ja toivon että sinullekin sporttisuus on elämäntapa". Matchasin ja sovin treffit tuon miehen kanssa, en liikuntajutun takia vaan ihan yleisen profiilin järkevyyden vuoksi. Todettakoon kuitenkin, että liikunta on minulle elämäntapa. Treenaan tavoitteellisesti salilla 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi yksi toiminnanllinen HIIT-tyyppinen treeni kerran viikossa, lepopäivinä pitkiä rauhallisia kävelylenkkejä ja kehonhuoltoa, joogaa, pilatesta. Lisäksi teen osa-aikaisesti oman työn ohella pt hommia isossa kuntokeskuksessa (olen lisensoitu pt). Teen myös sijaisuuksia ryhmäliikunnanohjaajana ja keikkatyönä erilaisia muitakin ryhmäliikuntojen vetämisiä, kuten yritysten tyhy-päivien liikuntaosioita jne.

Treffeillä kävi ilmi, ettei mies ollut mitään liikunnallista naista etsimässä vaan yksinkertaisesti HOIKKAA! Liikuntaa hän ei itse harrasta, näen sen puoliammattilaisena jo päältä päin. Huono ryhti, huono keskivartalon hallinta, hoikka ilman lihaksia (=laihaläski), huono hapenottokyky (puuskutti kävellessämme tavallista kävelyvauhtia ilman että oli mikään flunssatoipilas). Kysyin ihan suoraan liikunnan harrastamisesta ja mies siihen "no joo mä oon aatellut ottaa koiran niin sen kanssa sitten lenkkejä", ja "tykkään kyl kesällä käydä pelaan minigolfia, on hyvä laji".

Hetken aikaa mietin, että mitäs helvattia on laittanut profiiliinsa puppua siitä, että "toivon sinullekin liikunnan olevan elämäntapa", kunnes tajusin että hoikkaa naista kaveri on etsimässä. Olisi pitänyt grillata kaveria siitä vielä tarkemmin, tyyliin että paljonko herralla nousee penkistä tai mikä on kyykkymaksimi. V-tti, että olin tuhlannut aikaa mokoman urpon kanssa treffeihin. Ymmärrän, että jollain voi olla preferenssi ulkoisesti hoikkiin ja siroihin naisiin ja se on ihan ok, mutta miksi tuhalta kaikkien aikaa puhumalla jostain liikunnan tärkeydestä jos ei sitä kerran tarkoita.

Kommentit (1320)

Vierailija
581/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tuli mieleeni vuosien takainen ensitreffit altarila pari. - Voin kuvitella, että heistä ei kumpikaan ollut valehdellut kertoessaan mahd, valitsijoille ja paien muodostajille, että haluaisivat löytää kumppanikseen terveelliset elämäntavat omaavan ja mielellään liikunnallisen elämäntavan jakavan kumppanin. Silti naiselle saattoi tuolloin tulla varmasti yllätyksenä, että hänen tuore aviomiehensä oli ilm. enempi kiintynyt polkupyöräänsä kuin häneen naisena.

Mutta yhtä hyvin klassisia suurta hajontaa aiheuttavia kysymyksiä on vaikka se, mitä on kohtuullienn alkoholin käyttö. - Joillekin se on lasi tai kaksvi viiniä illassa ja mahdollsiesti saunaoluet tähän päälle. Jollekin tosielle tuo on jo lähempänä viikko annosta. 

Tai mitä tarkoittaa korkeakoulutus. On heitä, joille se on valmistuminen tradenomiksi ammattikorkeakoulusta kun taas joillekin ammattikorkea -koulutuksessa ei ole mitään erityisen korkeaa.

Entä mitä tarkoittaa kiinnostus muodosta ja tyylistä? Onko se haljuilua ja ajan vietettä ylikansallisissa ketjuliikkeisssä ja mahd. bettiblogien seuraamista. Vai voiko olla muodista ja tyylsitä kiinnostunut vaikka ei tykkää lainkaan shoppailusta ja blogit tuntuvat turhanpäiväisiltä?

Mitä tarkoittaa:

Akateemisesti suuntautunut???

Olen itse kerran yrittänyt yliopistoon..mutta en päässyt.

Olenko Akteemisesti suuntautunut?

Et osaa oikein kirjoitusta..siksi et päässyt.

Akteeminen..my äss

Vierailija
582/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tuli mieleeni vuosien takainen ensitreffit altarila pari. - Voin kuvitella, että heistä ei kumpikaan ollut valehdellut kertoessaan mahd, valitsijoille ja paien muodostajille, että haluaisivat löytää kumppanikseen terveelliset elämäntavat omaavan ja mielellään liikunnallisen elämäntavan jakavan kumppanin. Silti naiselle saattoi tuolloin tulla varmasti yllätyksenä, että hänen tuore aviomiehensä oli ilm. enempi kiintynyt polkupyöräänsä kuin häneen naisena.

Mutta yhtä hyvin klassisia suurta hajontaa aiheuttavia kysymyksiä on vaikka se, mitä on kohtuullienn alkoholin käyttö. - Joillekin se on lasi tai kaksvi viiniä illassa ja mahdollsiesti saunaoluet tähän päälle. Jollekin tosielle tuo on jo lähempänä viikko annosta. 

Tai mitä tarkoittaa korkeakoulutus. On heitä, joille se on valmistuminen tradenomiksi ammattikorkeakoulusta kun taas joillekin ammattikorkea -koulutuksessa ei ole mitään erityisen korkeaa.

Entä mitä tarkoittaa kiinnostus muodosta ja tyylistä? Onko se haljuilua ja ajan vietettä ylikansallisissa ketjuliikkeisssä ja mahd. bettiblogien seuraamista. Vai voiko olla muodista ja tyylsitä kiinnostunut vaikka ei tykkää lainkaan shoppailusta ja blogit tuntuvat turhanpäiväisiltä?

Mitä tarkoittaa:

Akateemisesti suuntautunut???

Olen itse kerran yrittänyt yliopistoon..mutta en päässyt.

Olenko Akteemisesti suuntautunut?

Mitä tarkoittaa:

Urheilullinen??

Tykkään katsoa urheilua teeveestä..

Olenko siis urheilullinen???

Et ole urheilullinen

olet urheilullisesti suuntautunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.

Kyllä siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin näytät nuorekkaammalta mitä ikäluokkasi.

Vierailija
584/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun tinder ilmoni:

Hei!

Ulkonäkökeskeinen  akateemisesti suuntautunut 50 vuotias rokkineito etsii seuraa tositarkoituksella.

NOIN..olipa helppoo kuin heinänteko!

Vierailija
585/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä tultiin nyt päätelmään, että naisen kannattaa olla hieman ylipainoinen, jotta saa karsittua pinnalliset idiootit pois kuvioista. Ulkonäkö rapistuu kuitenkin meillä jokaisella ennemmin tai myöhemmin. On kiva viettää loppuelämä kumppanin kanssa, jonka kanssa tulee toimeen syvällisemmin.

Kyllä siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin näytät nuorekkaammalta mitä ikäluokkasi.

Siitä kunnosta ja terveydestä kannattaa huolehtia, koska todennäköisemmin kuntosi ja terveytesi ovat silloin paremmalla tolalla kuin muilla ikäluokastasi ja toimintakykysi säilyy pidempään. Ei ulkonäön vuoksi.

Vierailija
586/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus: urheilullinen mies etsii urheilullista naista. Mies vaikutti mukavalta ja tapaamista suunniteltiin. Kysyin mitä lajeja hän harrastaa, kerroin omistani ja ehdotin, että voisimme vaikka mennä lenkille ja tehdä kuntopiiriä. Hän poisti minut. :D

No en minäkään halua lenkille mennä ekoilla treffeillä vaikka odotankin puolisoltani samanlaista liikunnallista elämäntapaa.

Itselle tulee fiilis, että toisella on lähtenyt treenaaminen ns. käsistä jos treffitkin pitää saada hyötykäytettyä vetämällä jotain kuntopiiriä. Ei ole kiva fiilis, ettei ole toiselle edes aluksi niin tärkeä, että sen tunnin/kaksi voisi viettää ihan vaan jutellen. Silläkin riskillä, että se sitten onkin loppujen lopuksi hukkaan heitettyä aikaan.

Haluan nimittäin parisuhteessakin tehdä muutakin kuin lenkkeillä ja jumpata yhdessä. Muutenkin lenkki on kivempi juosta yksin ja omaa vauhtia vaikka toki välillä se lenkkiseurakin on ok.

Vierailija
587/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä minun tinder ilmoni:

Hei!

Ulkonäkökeskeinen  akateemisesti suuntautunut 50 vuotias rokkineito etsii seuraa tositarkoituksella.

NOIN..olipa helppoo kuin heinänteko!

Kukaan ei uskalla julkaista tuommoista ilmoitusta.

Saisit vain v.iha viestejä ja k.ullinkuvia.

Vierailija
588/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppailu oli myös miehen harrastuslistalla, tosin sitä ei ollut ikinä kokeillut. Kuulemma pitäisi ensin ostaa sup-lauta, vuokralauta ei kelpaa, koska muutaman vuokrauksen hinnalla saisi jo oman. On käynyt googlettelemassa ja kaupassa katsomassa sup-lautoja viime kesästä lähtien, joten melkein siis kokenut sup-harrastelija :D

ap 

Voi apua, pitää kertoa off topic vähän samanlainen juttu. Etsin itselleni uutta kotia, kimppakämppäkin kävisi. Olen itse henkinen hihhuli ja ollut tällä tiellä ihan teinistä lähtien, eli kyseessä on elämäntapa. Joogat, tarotit, henkiset opetukset, noituus (yritän paraikaa syventyä suomalaiseen perinteiseen noituuteen), menneet elämät jne.

Törmäsin ilmoitukseen, jossa henkistä elämää elävä nainen etsi kämppistä. Listassa oli samoja asioita, mitä omaankin elämääni kuuluvat. Sovittiin treffit, että katsotaan miltä yhteiselo kämpppiksinä tuntuisi. Ajattelin, että onpa ihanaa, voitaisiin yhdessä keitellä teetä ja lätkiä taroteja pöytään siitä ja tästä aiheesta ja vaihtaa kuulumisia muutenkin saman elämäntavan sisällä.

Noh, nainen olikin sitten vain kiinnostunut henkisyydestä. Joogaa ei ollut aloittanut, mutta oli pohtinut asiaa. Ei ollut taroteja tai muitakaan korttipakkoja, mutta oli kiinnostunut, jos joku tekisi hänelle ilmaiseksi luentoja, kun ne ovat niin jänniä (joku = minä). Ei tiennyt mitään aiheesta ja meidän tapaaminen meni siihen, että hän kyseli kaikkea maan ja taivaan väliltä, pyysi tulkintoja jne.

Eli, samoin kuin tuo mies oli jo supersubbailija sillä, että on pohtinut laudan ostamista ja harrastuksen aloittamista, tämä nainen oli henkisellä polulla, koska hän oli pohtinut joogan aloittamista ja katsellut henkisessä kaupassa korttipakkoja :D

Emme muuttaneet saman katon alle.

Vierailija
589/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenään kauniit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että on kiinnostunut myös ulkonäöstä, tarkoita että on pinnallinen tai ettei haluaisi syvällistä suhdetta. Tai ei ainakaan aina.

Tottahan ihminen voi olla kiinnostunut ulkonäöstä ja voi haluta syvällistä suhdetta, mutta koulukiusattuja kuunnelleena en ikinä ottaisi ulkonäkökeskeistä miestä. Olen hoikka, mutta en kelpuuttaisi ihmistä, joka määrittää toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäkökeskeisten pitäisi olla keskenään kimpassa ja ilmoittaa se ennen treffejä suoraan, mutta kasvattaa lapsensa erilaisiksi.

Mitä tarkoittaa:

Ulkonäkökeskeinen?

Olen kaunis nainen..mieheni on kaunis mies

Olemmeko ulkonäkökeskeisiä?

Jos teidän mielessä ei pyöri korostuneesti juuri mikään muu kuin se, miltä näytätte, niin olette ulkonäkökeskeisiä. 

Muussa tapauksessa olette normaaleja ihmisiä, jotka haluavat omaa silmää miellyttävän kumppanin, ja kaunis nainen voi yleensä saada komean miehen ja päinvastoin, ja jos joku ulisee siitä, niin se on luultavasti vain kateellisuutta. Naiset haaveilevat komeasta miehestä ja miehet kauniista naisesta, myös ne, jotka haluavat kumppanilta muutakin kuin vain hyvän ulkonäön.

Vierailija
590/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se, että on kiinnostunut myös ulkonäöstä, tarkoita että on pinnallinen tai ettei haluaisi syvällistä suhdetta. Tai ei ainakaan aina.

Tottahan ihminen voi olla kiinnostunut ulkonäöstä ja voi haluta syvällistä suhdetta, mutta koulukiusattuja kuunnelleena en ikinä ottaisi ulkonäkökeskeistä miestä. Olen hoikka, mutta en kelpuuttaisi ihmistä, joka määrittää toisia ulkonäön perusteella. Ulkonäkökeskeisten pitäisi olla keskenään kimpassa ja ilmoittaa se ennen treffejä suoraan, mutta kasvattaa lapsensa erilaisiksi.

Mitä tarkoittaa:

Ulkonäkökeskeinen?

Jos teidän mielessä ei pyöri korostuneesti juuri mikään muu kuin se, miltä näytätte, niin olette ulkonäkökeskeisiä. 

Muussa tapauksessa olette normaaleja ihmisiä, jotka haluavat omaa silmää miellyttävän kumppanin, ja kaunis nainen voi yleensä saada komean miehen ja päinvastoin, ja jos joku ulisee siitä, niin se on luultavasti vain kateellisuutta. Naiset haaveilevat komeasta miehestä ja miehet kauniista naisesta, myös ne, jotka haluavat kumppanilta muutakin kuin vain hyvän ulkonäön.

Ei pyöri..koska kun on kaunis..asian ottaa itsestäänselvyytenä:)

Miehet availee mulle ovia , tarjoovat drinkkejä..vilkuilevat kun keinun ohi.

Toki olen uskollinen komealle aviomiehellini..häntä huomioidaan samalla tavalla.

Vierailija
591/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta- ja muut harrastukseni ovat lähinnä ohjatuilla tunneilla käymistä, joihin joku deitti ei voi osallistua. Toisin sanoen harrastukseni tarkoittavat käytännössä, että olen todella paljon pois kotoa. Mitä iloa on hoikkuudestani, jos mies ei tapaa minua juuri koskaan? Pitkäaikaiset harrastukset menevät treffien edelle.

Vierailija
592/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.

Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.

Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.

Vierailija
593/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa:

Ulkonäkökeskeinen?

Ei pyöri..koska kun on kaunis..asian ottaa itsestäänselvyytenä:)

Miehet availee mulle ovia , tarjoovat drinkkejä..vilkuilevat kun keinun ohi.

Toki olen uskollinen komealle aviomiehellini..häntä huomioidaan samalla tavalla.

No ei siinä sitten mitään, kauneus on taivaanlahja naiselle. :)

Olisi yhtä höpsöä sanoa älykästä ihmistä älykkyyskeskeiseksi, jos sillä on myös älykäs kumppani. 

Vierailija
594/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sanomattakin siis selvää, että en ole mikään pikkuinen hoikka kokoa xs tai edes s. Olen rintava, reitevä ja isopeppuinen 68kg/160cm, vaatekoko M tai L. Vyötärö erottuu, koska on treenatut hartiat ja selkä, samoin pyöreä peppu mutta hoikkaa tai siroa minusta ei saa tekemälläkään. Urheilullinen kyllä olen ja minusta on ihan kieroa, jos urheilullista/liikunnallista/sporttista joku urpo käyttää synonyymina hoikalle tai sirolle. Lisäksi liikunnalliselle ja hyväkuntoiselle ihmiselle, kuten minulle, voi myös ruoka maistua oikein hyvin eikä liikunnan motiivina olekaan mikään painonpudotus tai edes "kiinteytyminen". 

ap 

En voi alkuunkaan käsittää, miten sun tuki- ja liikuntaelimistö kestää tuollaisen treenimäärän. Olen ammatiltani tanssija ja koreografi, ja mun keho tuntuu olevan toisinaan tosi lujilla, vaikka pituuden ja painon suhde on 170cm/48kg.

No kuule einstein, sun keho on lujilla siksi, että olet vakavasti alipainoinen. En ole AP, mutta mun lievästi ylipainoinen keho kestää suuret treenimäärät oikein hyvin.

Kuulehan tyhmeliini, mun keho on lujilla ihan siksi, että olen ammattitanssija. Esimerkiksi mun nilkkoihin, varpaisiin ja jalkaterän luihin kohdistuva rasitus ei vähenisi tipan tippaa, vaikka keräisin kymmenen kiloa ylimääräistä rasvaa mun vartaloon. Kaikki mun kollegat ovat myös suunnilleen samanpainoisia. Mulla on mm. oma PT sekä fysioterapeutti, jotka huolehtivat mun lihaskunnosta. Mun työ on fyysisesti niin kuluttavaa, etten sitä jaksaisi, elleivät kaikki osa-alueet olisi kunnossa.

Kannattaisi varmaan mennä jollekin ravitsemusterapeutille ihan ensimmäisenä. Ja mittauttaa D-vitamiinitaso. Nivelet ja jänteet tarvitsee mm rasvoja ja proteiinia uusiutuakseen.

Ja sun kannattaisi alkaa luennoimaan kyseisestä aiheesta. Olisi nimittäin tosi mullistava havainto, etteivät tanssijoiden vaivat olisikaan riikarasituksesta johtuvia, vaan meillä kaikilla olisi alhainen D-vitamiinitaso:)

Vierailija
595/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskimäärin miehet katsovat enemmän naisen ulkonäön perään ja naiset enemmän miehen aseman/varallisuudet/maineen perään.

Lähes jokaisella rikkaalla, kuuluisalla, iäkkäällä miehellä on kaunis ja nuori tai nuorempi nainen ja nämä ovat niitä henkilöitä, jotka saavat valita sen kumppanin vapaasti, joten näistä näkee totuuden.

Tämä on pelkkää miesten itsepetosta, kun uskotellaan sekä itselle että muille, että miehen ulkonäöllä ei ole mitään väliä tai merkitystä naisille. Osa miehistä käyttää tätä tsemppipuheena uskotellen, että riittää kun hänellä on työ/auto/rahaa/mitämilloinkin, ja osa sitten käyttää sitä uhriutumiseen halutessaan kieriskellä itsesäälissä, että "vain rikkaat ja kuuluisat saavat naisia, millään muulla ei voi yrittää herättää mielenkiintoa". Lopulta kummankin ihmisryhmän pohjimmainen tarkoitus on antaa itselleen vapautus ulkonäköönsä panostamisesta, kun ei vaan jaksaisi ja viitsisi kiinnittää huomiota ulkonäköön. Helpompaa ajatella, ettei miehen kohdalla se ole tarpeenkaan.

Myönnätkö täten virallisesti, että naiset ovat yhtä pinnallisia kuin miehet? 

Vierailija
596/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa:

Ulkonäkökeskeinen?

Ei pidä yleistää. En ole lisääntyjätyyppiä, joten minulle geeneillä ei ole väliä enkä ole haaveillut koskaan mistään komeasta miehestä. En erottele eläimiäkään kauniiksi ja rumiksi ja valitse lemmikkejä sen perusteella. Ihan on ollut vanhoja raihnaisia eläinsuojelutapauksia, jotka normi-ihmisiä puistattaisivat jo lajinsa puolesta mutta joita olen pitänyt hurmaavina. Ehkä tuo ulkonäkökeskeisyys onkin enemmän niiden ongelma/ominaisuus, jotka haluavat jälkikasvua.

Vierailija
597/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei voi vaatia minua olemaan hoikka. Eikä sinua eikä ketään muutakaan miestä.

Sen sijaan jokaisella miehellä on edelleenkin lupa etsiä ja haluta hoikkaa naista, mikä on aivan eri asia.

t. Lihava mies

Vierailija
598/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ajattelee treffi-ilmoitusta tehdessään usein vain sitä, millaista ulkomuotoa ja muuta naiselta toivoo. Ei sitä, mitä tietynlainen nainen voisi haluta, tai mitä itsellä on tarjota naiselle. 

Toki tässä on nyt sekin, että olet harvinaisen liikunnallinen ja esim. "normaali kävelyvauhti" voi olla sulle huomattavasti nopeampi kuin keskivertoihmiselle. Mutta onhan tuo typerää hakea "liikunnallista" ihmistä, jos ei itse liiku yhtään. 

Kyllä ja naistenkin on todella typerää etsiä pitkää, komeaa, hoikkaa ja varakasta miestä, kun itse on kuitenkin lyhyt ja läski persjalka ja köyhempi kuin kirkon rotta. Yleensä vielä kakaralauma pyörii jaloissa ja kaikilla eri isä.

Vierailija
599/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan nykyaikaa ja tätä tinderpaskasovellusta. Ihmiset ei ajattele muuta kun ulkonäköä. Sitten analysoivat kuinka paljon nyt on läskiä ja kuinka paljon lihasta. En ihmettele, että mielenterveysongelmat ovat räjähtäneet käsiin. Toki ymmärrän, että ulkonäöllä on merkitystä, mutta liika on liikaa

Totta, olen valtavan kiitollinen älykkäästä, hauskasta ja ystävällisestä miehestäni, joka jakaa kanssani rakkauden luontoon ja eläimiin ja perhekeskeisen elämäntavan. Ulkonäköviilaajat ja nyppijät seurustelkoot keskenänsä :)

Vierailija
600/1320 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa:

Ulkonäkökeskeinen?

Ei pidä yleistää. En ole lisääntyjätyyppiä, joten minulle geeneillä ei ole väliä enkä ole haaveillut koskaan mistään komeasta miehestä. En erottele eläimiäkään kauniiksi ja rumiksi ja valitse lemmikkejä sen perusteella. Ihan on ollut vanhoja raihnaisia eläinsuojelutapauksia, jotka normi-ihmisiä puistattaisivat jo lajinsa puolesta mutta joita olen pitänyt hurmaavina. Ehkä tuo ulkonäkökeskeisyys onkin enemmän niiden ongelma/ominaisuus, jotka haluavat jälkikasvua.

Ainakin kaikki, joilla on seksuaalinen vietti, kiinnittävät paljon huomiota siihen, miltä nainen/mies näyttää, eli n. 97% ihmisistä? Vai kuinka paljon on aseksuaalisia ihmisiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi