Miehen kanssa hirveä riita siitä pitääkö kaikki maksaa puoliksi vai ei
Yhteisiä lapsiakin on. Mies on sitä mieltä, että kaikki pitää maksaa puolisiksi. Tai siis että molempien pitää maksaa puolet perheen menoista. Tästä on ihan hirveä riitä, sillä minä olen eri mieltä. Olen pienempituloinen, tuloni on vain satunnaista keikkatyötä. Ja hoidan isomman osuuden lapsista ja kotitöistä.
Mielipiteitä?
Kommentit (643)
En olisi IKINÄ tuollaisen miehen kanssa.
Raha viimeinen ongelma meillä tässä maailmassa josta riidellä.
Kaikki yhteistä niin on sovittu ja mitään ongelmia ei ole sen jälkeen tullut. Mielestäni se on myös osa rakkautta.
Ja minulla(naisella)suuremmat tulot.
Mihin miehesi tarvitsee rahojaan jos ei halua laittaa niitä perheeseensä kitisemättä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi puolison pitää elättää toista jos toinen puolisko on omilla valinnoillaan ajautunut siihen tilanteeseen ettei tienaa tarpeeksi? Miksi toisen pitää kärsiä rahallisesti toisen ihmisen valinnoista?
OHO! Pakottiko toinen sen toisen tyhjentämään kassinsa? Ja nyt vasta valkeni mitä kassien tyhjennyksestä seuraa - pelkkää rahanmenoa!
Toinen ei sit viitti enää käydä töissä (lapsen kanssa ilmeisesti) ja lokkeilee ja ostaa shampoota ja vaatii rahaa "omasta valinnastaan" aka lapsen ruokiin yms.
Ei kukaan mies ole noin tyhmä.
Luultavasti se lapsi kun ei saa hoivaa ja huomiota.