Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti, UPS, USPS, FedEx, DHL, mistä teillä on parhaat kokemukset ja mistä huonoimmat?

Vierailija
22.04.2022 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat DHL JA MATKAHUOLTO

posti ja postnord helvetin hidas.

UPS kaikista huonoin

T jatkuvasti paketteja tilaava henkilö

Vierailija
2/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups huonoin kokemus, en saanut pakettia koskaan kotiovelle vaikka olen sairauden vuoksi aina kotona enkä pääse muualta hakemaan. Olivat muka yrittäneet tuoda. Eivät olleet, näen ikkunasta pihan ja parkkipaikan ja kuulen ovikellon. Veivät paketin jonnekin kauas outoon paikkaan haettavaksi, enkä päässyt sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki missä on kotiinkuljetus, en tilaa.

Vierailija
4/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki missä on kotiinkuljetus, en tilaa.

Minulle Posti on kyllä aina tuonut kotiin jos olen kotiin tilannut. Ja tilaan usein.

Vierailija
5/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetusten suhteen aika samaa tasoa. Kuriirifirmat ovat ulkoistaneet täällä jakelunsa paikallisille kuljetusyrityksille. Myös verkkokaupalla voi joskus olla osuutta toimitusvaikeuksiin eli esimerkiksi ei ole annettu puhelinnumeroa eteenpäin.

Vierailija
6/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että noilla kaikilla yrityksillä olisi automaatteja isoimmissa kaupungeissa, kun ihmiset tilaavat niiden kautta kumminkinn paljon.

Varsinkin paketin palauttaminen on em. yrityksillä tehty joskus hankalaksi.

Vierailija
7/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL on paras. Posti on minusta tänä vuonna ollut luotettavampi kuin sitä ennen. Minulta on Posti hävittänyt yhtä sun toista, mutta ei ihan viime aikoina.

Vierailija
8/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin UPS on ollut huonoin. Kotiinkuljetus ei toimi ellei erikseen soita asiakaspalveluun, mikä maksaa ja vaatii vaivannäköä. Tulee vain viestiä että yritetty toimittaa mutta et ollut kotona. Paketit ovat myös usein tosi kolhiintuneita verrattuna muihin.

ap

Vierailija
9/9 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

DHL. Toimii luvatussa nopeassa aikataulussa, saa valita tuodaanko kotiin vai haenko jostain tietystä pisteestä, ja se piste on se, minkä olen valinnut. Tullaus tapahtuu paketin ollessa jo matkalla, joten siitä ei tule mitään viiveitä. 

Postipaketit olen pyrkinyt ohjaamaan lähimarketin lokeroon, koska lokerosta ne voi hakea kauppareissun yhteydessä tai muutkin perheenjäsenet koodilla. Silti ne viedään aina asiamiespostiin, jonne mulla ei ole mitään muuta asiaa. Ok, ymmärrän että lokeroon ei aina mahdu mutta miksei lokeroon KOSKAAN mahdu? Lisäksi postin kotiinkuljetus valehtelee silmät päästään. Useamman kerran koronan kotikoulun aikana tuli lappu postilaatikkoon: Olemme yrittäneet toimittaa pakettia, ei tavattavissa. On se jännä, että lapseni, joka on tehnyt koulutehtäviään huoneessa jonka ikkunan alle jakeluauto ajaa, ei olisi huomannut mitään. Saati että lumeen olisi jäänyt mitään autonrenkaan jälkiä. Postin tullaus on hidas ja sit pitää vielä maksaa se lunnasmaksu erikseen, mikä on ärsyttävää.

Fedex on muuten ok, mutta sen paikallinen kuriiri on hidas. 2 vrk kuriirin toimipisteeltä meille 10km päähän ihmetyttää. Tullaus hidas. 

Matkahuolto on ok.