Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä jotka eivät löydä kumppania

Vierailija
22.09.2015 |

koskaan vaikka Aktiivisesti Itse etsisivätkin? Onko sellanen mahdollista.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:53"]

Katso itseäsi vakavasti. Miksi et löydä kumppania? Mitä voisit itse muuttaa itsessäsi, tehden sinusta haluttavamman seurustelukumppanin?

[/quote]

Tuo on tie, jolla ei onnelliseksi tule. Siinä kun joutuu tukahduttamaan oman aidon itsensä, jotta kelpaisi muille. Lopputulos on, että sitten kun rakastumisvaihe menee ohi, alkaa ahdistaa se ettei voi olla oma itsensä, koska on toisen saadakseen kerran näytellyt rooleja. On ymmärrettävää, että toinen ei välttämättä enää rakastakaan, jos sieltä paljastuu ihan eri persoona kuin mihin hän ihastui. Olen kokeillut parikin kertaa tätä itseni muuttamista kelvatakseni miehille, ja lopputulos oli edellä kuvattu.

Olen paljon onnellisempi yksin kuin kumppanin kanssa, jos sen kumppanin saamisen hinta on "sieluni myyminen".

Vierailija
22/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:48"]

Katso itseäsi vakavasti. Miksi et löydä kumppania? Mitä voisit itse muuttaa itsessäsi, tehden sinusta haluttavamman seurustelukumppanin?

[/quote]Vaatimukseni eivät ole suuret. Kumppanin pitäisi olla älykäs, tasapainoinen ja ihminen joka kohtelee muita hyvin. Varsinkin viimeisen toiveen suhteen on moni mies ontunut pahasti. Olen mieluummin yksin, kun otan vierelleni sellaisen, joka ei näihin kriteereihin yllä. Mitään ulkonäkökriteerejä minulla ei ole.

Itsessäni muutettavia puolia olisivat aktiivisempi urheilun harrastaminen ja itsestään huolehtiminen, ja liian kiltteyden ja empaattisuuden kierteen katkaiseminen. Olen ymmärtänyt kaikenlaista tallaajaa ja saanut osakseni aivan järkyttävää kohtelua.

[/quote]

Esim. olet täysin pihalla siitä, että miehet eivät tule koskaan haluamaan ja kunnioittamaan sinua pitkällä aikavälillä, jos et itse kunnioita itseäsi ja olet liian kiltti.

Googlaa emotional boundaries, woman + self-respect, ja muista tämä lause..."Value yourself. The only people who appreciate a doormat are people with dirty shoes."

Toisin kuin sosiaalisesti taitamattomat kuvittelevat, tilanteessa jossa et kiinnosta ketään vastauksena EI ole vaaditun tason laskeminen vaan juuri sen nostaminen. Ei kukaan mies halua sellaista naista, joka on liian kiltti. Korkeintaan narsistit tai juuri ne miehet, jotka haluavat käyttää naista egonsa buustaukseen, seksiin tai muihin tarpeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:50"]

Tämä. 

On täysin turha valittaa sinkkuutta, jos oikeasti ei kykene tiedostamaan niitä järisyttäviä vikoja itsessä mitkä estävät pariutumisen. Ja ei: seurustelevat ihmiset eivät ole todellakaan täydellisiä, mutta yhtälailla oletettavaa on että tekee jotain väärin jos ei onnistu missään vaiheessa pariutumaan terveelliseen parisuhteeseen, jossa tunteet ovat molemminpuoliset.

[/quote]

Jälleen alapeukuttajia, joita satuttaa totuus.

Käsi sydämellä: osaatko tutustua ihmisiin? Oletko nautittavaa seuraa? Kunnioitatko itseäsi? Tiedätkö edes mitä haet suhteelta? Mitä annettavaa SINULLA on toiselle? Miksi olisit jollekin se parhain kumppani? Hyviä puoliasi?

Jos ei kykene vastaamaan tuollaisiin peruskysymyksiin on täysin selvää miksei ole saanut yhtikäs ketään.

[/quote]

Outoja kysymyksiä. Kaikki osaavat tutustua ihmisiin joissakin sopivissa tilanteisssa, mutta esim. ujommat ei kaikissa tilanteissa. Silti niitä ns. vaikeasti tutustuviakin pariutuu jatkuvasti. He eivät vaan yleensä löydä puolisoon baareista tai menoista, vaan esim. opiskelun tai työn parista.

Entä sitten "oletko nautittavaa seuraa"? Toisille olen, toisille en. Niinhän se useimmilla on. Jos on vähääkään erikoisempi persoona, niin on varmasti monia joille olisi suorastaan tympeää seuraa, mutta maailmassa on varmasti niitä toisia erikoisia, joiden kanssa sopii yhteen. Minä ainakin tiedän esim. tosi kummallisten friikkien nörttien muodostamia pareja - eikä kumpikaan puolisoista taatusti ole useimmille nautittavaa seuraa. 

Mitä haet suhteelta? Mitä ihmiset nyt yleensä hakee. Itsenään kohdatuksi ja rakastetuksi tulemista, ja sitä että saa itse tutustua toiseen hienoon ihmispersoonaan ja antaa tälle rakkautta. 

Mitä annettavaa sinulla on kumppanille? Ei mitään erityistä. Ei useimmilla ole. Ei pariutuminen ole mikään kilpailu, jossa parhaimmat objektiiviset ominiaisuudet omaavat saa parin ja muut jää ilman. Se on kiinni siitä kohtaako itselleen sopivan. On erittäin "hyviä" normaalein kriteerein ajatellen, jotka ei löydä ketään, ja erittäin "huonoja" jotka löytää.

Miksi olisin jollekin se paras kumppani? En usko mihinkään parhaisiin kumppaneihin. Uskon riittävän hyviin ja sitoutumiseen. Täytyy vaan etsiä ihminen jonka kanssa synkkaa niin henkisesti kuin seksuaalisesti riittävän hyvin, ja tehdä jossain vaiheessa päätös, että tämä se on, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja selvittää tämän kanssa yhdessä vastoinkäymisetkin. 

Vierailija
24/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:04"]

[/quote]Vaatimukseni eivät ole suuret. Kumppanin pitäisi olla älykäs, tasapainoinen ja ihminen joka kohtelee muita hyvin. Varsinkin viimeisen toiveen suhteen on moni mies ontunut pahasti. Olen mieluummin yksin, kun otan vierelleni sellaisen, joka ei näihin kriteereihin yllä. Mitään ulkonäkökriteerejä minulla ei ole.

Itsessäni muutettavia puolia olisivat aktiivisempi urheilun harrastaminen ja itsestään huolehtiminen, ja liian kiltteyden ja empaattisuuden kierteen katkaiseminen. Olen ymmärtänyt kaikenlaista tallaajaa ja saanut osakseni aivan järkyttävää kohtelua.

[/quote]

Esim. olet täysin pihalla siitä, että miehet eivät tule koskaan haluamaan ja kunnioittamaan sinua pitkällä aikavälillä, jos et itse kunnioita itseäsi ja olet liian kiltti.

Googlaa emotional boundaries, woman + self-respect, ja muista tämä lause..."Value yourself. The only people who appreciate a doormat are people with dirty shoes."

Toisin kuin sosiaalisesti taitamattomat kuvittelevat, tilanteessa jossa et kiinnosta ketään vastauksena EI ole vaaditun tason laskeminen vaan juuri sen nostaminen. Ei kukaan mies halua sellaista naista, joka on liian kiltti. Korkeintaan narsistit tai juuri ne miehet, jotka haluavat käyttää naista egonsa buustaukseen, seksiin tai muihin tarpeisiin.

[/quote]

Ei muuten kyllä pidä paikkaansa minään absoluuttisena totuutena. Kyllä minä ainakin tiedän onnellisesti pariutuneita äärikilttejä naisia ja jopa jokusen miehenkin. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että hyvin kiltillä on suurempi riski joutua narsistin tai hyväksikäyttäjän uhriksi kuin vähemmän kiltillä, mutta voi siinä joskus niinkin käydä että kiltti löytää esim. suojelunhaluisen, tai sellaisen joka aidosti arvostaa kiltteyttä hienona piirteenä.

Vierailija
25/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:07"]

Tämä. 

On täysin turha valittaa sinkkuutta, jos oikeasti ei kykene tiedostamaan niitä järisyttäviä vikoja itsessä mitkä estävät pariutumisen. Ja ei: seurustelevat ihmiset eivät ole todellakaan täydellisiä, mutta yhtälailla oletettavaa on että tekee jotain väärin jos ei onnistu missään vaiheessa pariutumaan terveelliseen parisuhteeseen, jossa tunteet ovat molemminpuoliset.

[/quote]

Käsi sydämellä: osaatko tutustua ihmisiin? Oletko nautittavaa seuraa? Kunnioitatko itseäsi? Tiedätkö edes mitä haet suhteelta? Mitä annettavaa SINULLA on toiselle? Miksi olisit jollekin se parhain kumppani? Hyviä puoliasi?

Jos ei kykene vastaamaan tuollaisiin peruskysymyksiin on täysin selvää miksei ole saanut yhtikäs ketään.

[/quote]

Outoja kysymyksiä. Kaikki osaavat tutustua ihmisiin joissakin sopivissa tilanteisssa, mutta esim. ujommat ei kaikissa tilanteissa. Silti niitä ns. vaikeasti tutustuviakin pariutuu jatkuvasti. He eivät vaan yleensä löydä puolisoon baareista tai menoista, vaan esim. opiskelun tai työn parista.

Entä sitten "oletko nautittavaa seuraa"? Toisille olen, toisille en. Niinhän se useimmilla on. Jos on vähääkään erikoisempi persoona, niin on varmasti monia joille olisi suorastaan tympeää seuraa, mutta maailmassa on varmasti niitä toisia erikoisia, joiden kanssa sopii yhteen. Minä ainakin tiedän esim. tosi kummallisten friikkien nörttien muodostamia pareja - eikä kumpikaan puolisoista taatusti ole useimmille nautittavaa seuraa. 

Mitä haet suhteelta? Mitä ihmiset nyt yleensä hakee. Itsenään kohdatuksi ja rakastetuksi tulemista, ja sitä että saa itse tutustua toiseen hienoon ihmispersoonaan ja antaa tälle rakkautta. 

Mitä annettavaa sinulla on kumppanille? Ei mitään erityistä. Ei useimmilla ole. Ei pariutuminen ole mikään kilpailu, jossa parhaimmat objektiiviset ominiaisuudet omaavat saa parin ja muut jää ilman. Se on kiinni siitä kohtaako itselleen sopivan. On erittäin "hyviä" normaalein kriteerein ajatellen, jotka ei löydä ketään, ja erittäin "huonoja" jotka löytää.

Miksi olisin jollekin se paras kumppani? En usko mihinkään parhaisiin kumppaneihin. Uskon riittävän hyviin ja sitoutumiseen. Täytyy vaan etsiä ihminen jonka kanssa synkkaa niin henkisesti kuin seksuaalisesti riittävän hyvin, ja tehdä jossain vaiheessa päätös, että tämä se on, jonka kanssa haluan jakaa elämäni ja selvittää tämän kanssa yhdessä vastoinkäymisetkin. 

[/quote]

Selviö miksi olet sinkku :D 

En minä haluaisi edes tutustua sellaiseen ihmiseen, joka ei koe olevansa hyvä "catch" itselle sopivalle kumppanille. 

Juuri sun kaltaiset nössykät elää sitä paskaelämää, jossa ei koskaan saanut sitä mitä oikeasti halusi. Kannattaa miettiä kuinka onnellinen olet tuon tason asenteella kun ikää on 80v, mietit elämätöntä ja katkeraa elämääsi. 

Samaan aikaan kun ne, jotka uskoivat itseensä, kehittivät hyviä ominaisuuksia ja taitojaan löysivät itselleen sen realistisesti todella sopivan kumppanin :) 

Vierailija
26/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:10"]

[/quote]

[/quote]

Ei muuten kyllä pidä paikkaansa minään absoluuttisena totuutena. Kyllä minä ainakin tiedän onnellisesti pariutuneita äärikilttejä naisia ja jopa jokusen miehenkin. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että hyvin kiltillä on suurempi riski joutua narsistin tai hyväksikäyttäjän uhriksi kuin vähemmän kiltillä, mutta voi siinä joskus niinkin käydä että kiltti löytää esim. suojelunhaluisen, tai sellaisen joka aidosti arvostaa kiltteyttä hienona piirteenä.

[/quote]

Voi saatana nyt :D Kiltteys on eri asia mitä se, että annat muiden kävellä ylitsesi.

Kiltit pariutuvat, no problem. Mutta ovimatot eivät ole edes kilttejä, vaan hyväksikäytettäviä tilaisuuden tullen.

Vierailija
27/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]Tokihan minä tämän ymmärrän, koska mainitsin ominaisuuden heikkoutenani.

Vierailija
28/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:07"]

koskaan vaikka Aktiivisesti Itse etsisivätkin? Onko sellanen mahdollista.

[/quote]

Avainsana on tuo aktiivisesti. Tähän ketjuun vastanneet ovat niitä naisia, jotka eivät ole tehneet aloitetta ja passiivisena odottavat miehen aina tekevän aloitteen.

Vierailija
29/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:07"]

Tämä. 

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Selviö miksi olet sinkku :D 

En minä haluaisi edes tutustua sellaiseen ihmiseen, joka ei koe olevansa hyvä "catch" itselle sopivalle kumppanille. 

Juuri sun kaltaiset nössykät elää sitä paskaelämää, jossa ei koskaan saanut sitä mitä oikeasti halusi. Kannattaa miettiä kuinka onnellinen olet tuon tason asenteella kun ikää on 80v, mietit elämätöntä ja katkeraa elämääsi. 

Samaan aikaan kun ne, jotka uskoivat itseensä, kehittivät hyviä ominaisuuksia ja taitojaan löysivät itselleen sen realistisesti todella sopivan kumppanin :) 

[/quote]

Itse asiassa, minulla on hyvä kumppani, jonka kanssa olen ollut naimisissa 13 vuotta. Vastasin tähän lähinnä osoittaakseni, että ei nämä tällaiset pidä paikkaansa ollenkaan. Enkä ole koskaan kehittänyt mitään hyviä ominaisuuksia tai taitojani, vaan olen ollut ja olen vaan oma itseni. Se kai mieheni mukaan on juuri syy miksi hän minuun ihastui: minun lähelläni oli helppo olla. Ei vaatimuksia, ei itselle eikä toiselle, ei painetta kehittyä tai olla mitään ihmeellistä. Tällaisille tavallisille talliaisillekin on kysyntää toisten samanmoisten parissa :)

Toisaalta olen aina ollut myös aika erakko luonne eikä minua olisi se haitannut jos en olisi paria löytänyt. Nuorena aina ajattelinkin että en löydä enkä edes halua. Mutta yliopistolla opiskellessa sitten tuli vastaan sielunkumppanilta tuntuva, joten tuli sitten pariuduttua kumminkin.

Vierailija
30/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma (entinen) hyvä ystäväni ei tule koskaan löytämään ketään, tiedän sen.

Tyttö on todella kaunis ja huumorintajuinen, mutta pingahtelee päivittäin aivan uskomattoman turhista asioista, on todella itsekeskeinen ja kiukuttelee muille syyttä (saattaa esim. ärsyyntyä jos lakkaa kynsiä ja toinen "häiritsee"). Tekee kaikesta "epäterveellisestä" hirveän numeron, illanvieton jälkeen kaverit eivät saa mennä pizzalle koska hänen luonaan on jatkot ja kaapissa on parsakaalia. Syö silti liki joka päivä herkkuja samalla valittaen siitä. Minnekään ei voi mennä yhdessä syömään kun aina alkaa hirveä marina siitä kuinka kaikessa on rasvaa yms. Valittaa hirveästi jos ei ole tullut liikuttua tarpeeksi, mutta silti ryyppää liki joka viikonloppu (valittaa toki tästäkin). Olettaa saavansa aina apua muilta ja ottaa avun vielä nihkeästi vastaan tyylillä "no katsotaan, kiitos kuitenkin" mutta itse ei ole koskaan valmis auttamaan yhtään ketään.

Voisin jatkaa listaa loputtomiin, mutta hänellä ei ole kuin pari pitkää suhdetta, molemmat miehien kanssa joista ei ole itse tykännyt mutta kun on ollut pakko saada joku. Miehet ovat olleetkin kunnon tohvelisankareita ja antaneet anteeksi lukuisat pettämiset yms. Olen aikanani jaksanut järjestää sokkotreffejä tälle ystävälleni, mutta kukaan ystävistäni ei ole halunnut sopia kuin maksimissaan toiset treffit, se kertoo jotain.

Vierailija
31/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heitäkin on. 

Vierailija
32/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:10"]

On. Olen itse 41-vuotias enkä ole löytänyt. Aktiivisesti etsin ikävuodet noin 25 - 38. Tokihan tässä on aina se että jos poistaisi KAIKKI kriteerit niin varmaan löytyisi. Esim. hyvin toimeentulevana joku loiselämään viehtynyt olisi voinut minut "huolia" jos maksaisin tyypin elämisen, mutta minä en huoli sellaisia jotka on kanssani vain taloudellisista syistä. Tai jos vaikka isäni ikäinen kelpaisi, niin olisi voinut löytyä. Mutta kun oli niinkin kohtuuttomat kriteerit kuin että itsensä elättämään pyrkivä (se ei haittaa jos vastoin tahtoaan on tilapäisesti työtön), ei pahaa päihdeongelmaa, max 15 vuotta minua vanhempi, ei kovin vakavia mielenterveysongelmia, niin eipä löytynyt.

[/quote]

Sama tilanne itselläni. Kriteerit on olleet ne, että pitäisi olla mielenterveys- ja päihdeongelmaton, suunnilleen omanikäinen mies joka suhtautuu naiseen normaalina ihmisenä.

Vierailija
33/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:10"]

On. Olen itse 41-vuotias enkä ole löytänyt. Aktiivisesti etsin ikävuodet noin 25 - 38. Tokihan tässä on aina se että jos poistaisi KAIKKI kriteerit niin varmaan löytyisi. Esim. hyvin toimeentulevana joku loiselämään viehtynyt olisi voinut minut "huolia" jos maksaisin tyypin elämisen, mutta minä en huoli sellaisia jotka on kanssani vain taloudellisista syistä. Tai jos vaikka isäni ikäinen kelpaisi, niin olisi voinut löytyä. Mutta kun oli niinkin kohtuuttomat kriteerit kuin että itsensä elättämään pyrkivä (se ei haittaa jos vastoin tahtoaan on tilapäisesti työtön), ei pahaa päihdeongelmaa, max 15 vuotta minua vanhempi, ei kovin vakavia mielenterveysongelmia, niin eipä löytynyt.

[/quote]

Sama tilanne itselläni. Kriteerit on olleet ne, että pitäisi olla mielenterveys- ja päihdeongelmaton, suunnilleen omanikäinen mies joka suhtautuu naiseen normaalina ihmisenä.

[/quote]

Kummallista. Nuo kriteerit täyttäviä miehiä on vapaana pilvin pimein, joten herää kysymys että mitä tämä teidän "aktiivinen etsiminen" oikeastaan on?

Vierailija
34/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45. Ihan ok näkönen, hoidan itseäni, käyn töissä ja elätän itseni. Tulen toimeen kaikkien kanssa. Edellinen avioliitto kesti 25 vuotta.  Ei muita suhteita. Ainoat ehtoni uudelle miehelle on, ettei ole päihdeongelmaa eikä pahasti mielenterveysongelmia. Ja koska itse liikun paljon, olisi kivaa kun mahdollinen kumppani olisi siinä kunnossa, että pystyisi myös liikkumaan. Mutta näitä miehiä ei enää tässä iässä ole vapaana. On vain syystä jätettyjä tai muuten ongelmaisia. Ja olen etsinyt aiemmin aktiivisesti, en enää, kun en halua mitään yhdenillan suhteita mitä varatut miehet varsinkin seuranhakupalstoilla ehdottaa. Eli koetan sopeutua elämään yksin.

Vierailija
35/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:46"]

Ja kyllä pitäisi tiedostaa, että ulkoinen huono olemus, lihavuus tai muu ensivaikutelmaan voimakkaasti vaikuttava asia pilaa monta mahdollisuutta heti kättelyssä. Sitten jää jäljelle ne, jotka yrittävät olla välittämättä asiasta, ts. ovat itse vastaavia.

[/quote]

Tämä on valitettavasti totta. Tämä viesti kiteyttää asian hyvin.

Ikävää on, jos henkilö ei vain tahdo sellaista ihmistä, tai pysty rakastumaan "vastaavaan ihmiseen" - tällöin hän rakastuu vain hänen saavuttamattomissa oleviin ihmisiin, jääden sinkuksi. En sano että näin saisi olla tai että se olisi reilua, mutta niin se on.

Vierailija
36/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/83 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:13"]

Kunhan se oman paremmuuden tunne romahtaa ja pystyy päivittämään vaatimuksensa kumppaneista, niin varmasti löytää kumppanin. Yhtä varmaa taas on että kaikki eivät tähän pysty.

[/quote]

hyvin sanottu

Vierailija
38/83 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on. Toisille vaan tuntuu miehet kävelevän suorastaan syliin ja toisille käy niin että miehet kiertävät kaukaa. Kuulun jälkimmäiseen ryhmään. En jaksa enää yrittää elätellä toiveita kumppanin löytämisestä. Ja kyllä, tämä yksinäisyys tuntuu pahalta ja se masentaa. N34

Vierailija
39/83 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista. Itse olen varsinkin nuorempana liikkunut paljonkin ihmisten parissa. Miehet eivät vaan ikinä kiinnostuneet minusta, tosi monille olin jostain syystä "hyvä jätkä" ja siten vain kaveri. Sitten löytyi näitä joille olisin kelvannut pelkäksi yhden yön seuraksi. Muutamat miehet toki kiinnostuivat, mutta ne olikin sitten baarissa aikaansa viettäviä ja kaljanjuontiin keskittyviä. Ne miehet joista itse kiinnostuin eivät sitten kiinnostuneet minusta..

Vierailija
40/83 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 32v nainen ja ei vaan mistään löydy vakituista seuraa. Viimeksi seurustelin 23-vuotiaana vuoden ja tästä suhteesta sain tytön. Onneksi tein sillon lapsen kun sen jälkeen ei ole miestä löytynyt. Hirveä vauvakuume ollut viimeiset 4v mutta kun ei niin ei.

Kaikki haluaa vaan seksisuhteen, muuhun en kelpaa. Viimeksi keväällä ihastuin yhteen mieheen ja selvisikin että olin vain sivusuhde vaikka äitti olevansa sinkku! Ehdin jo esitellä hänet mun tytölle ja vanhemmille kunnes tuli hänen "exältä" vihaista viestiä facen postiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi