Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa ihmisiä jotka eivät löydä kumppania

Vierailija
22.09.2015 |

koskaan vaikka Aktiivisesti Itse etsisivätkin? Onko sellanen mahdollista.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:01"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:08"] Minä. 28v, olen nätti liikunnallinen ja hauska. Miehet kiinnostuvat vain seksinielessä joten jotain vikaa mussa on. Olen harkinnut adoptiota yksin koska haluan lapsia :/ ja miestä vaan ei löydy. [/quote] Etkö yhtään osaa aavistella mistä tuo johtuu? [/quote] Kerro sinä kun tunnut tietävän paremmin?

[/quote]

En tosiaan tiedä. Kiinnostaisi tietää mitä tuossa tilanteessa oleva ajattelee mahdollisina syinä, koska itselläni on sama ongelma... Osan naisista päätyessä miesten kanssa "vain yksi jätkistä" -kategoriaan minulla on aina ollut vaikeuksia saada mies kiinnostumaan itsestäni muussa kuin seksimielessä.
[/quote]

En vaan ole ilmeisesti tyttöystävämateriaalia vaikka ulkonäköä on eikä luonnekaan mikään outo. Ehkä sitten eb käy juhlimassa tarpeeksi mutta tosi aktiivinen olen muuten.

Vierailija
82/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:12"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:09"] Onneksi sinulla on lapsi! Siitä saat olla kyllä todella kiitollinen. Monelta jää lapsi saamatta kokonaan, kun ei löydy puolisoa. Lapsen saamatta jättäminen voi olla vielä kipeämpi asia kuin se, ettei löydä puolisoa. [/quote] Suomessa on nuoria naisia huomattavasti enemmän kuin nuoria miehiä, joten ihan itseään saavat muijat syyttää jos jäävät mukuloitte. [/quote] Suomessa on naimaikäisiä (20-55 vee) miehiä 55000 enemmän kuin naisia.. Eli naisten markkinat.

[/quote]

Kyllä yli 55-vuotiaatkin ovat naimakelpoisia. Just saying. Nuoremmat luulevat, ettei kuuskymppisillä enää hormonit hyrrää - väärin! ;-)

[/quote]

Tuon sukupolven miehet on aikoinaan kasvatettu sukupuolensa vuoksi jalustalla. Paatuneimmat sovarit löytyvät tosta ikäluokasta ja useimmat 50+ miehet kohtelevat kaikenikäisiä naisia kuin ilmaa. Koettu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi nykyisen kanssa niin hmm. Törmättiin kaveripiirin kautta ja ollaan molemmat vähän introvertti-nörttejä. Viihdytään paljon kotona, mies soittaa ja itse taiteilen. Mies oli ennen meidän parisuhdetta 3v. yksin, ja hän sanookin ettei olisi edes jaksanut yrittää ellen olisi ollut niin ilmiselvästi kiinnostunut ja aloitteellinen. Miekkoseni on myös paras ystäväni. Itsekin inhosin aina deittailua, kun se on nykyään ihmeellistä peliä. "Älä ole liian kiinnostunut" ym. typerät säännöt lähinnä naurattavat. Olen aina ollut vähän outo lintu, joten sinkkuna jotenkin pelkäsi että on liian outo uusille tuttavuuksille. Monet myös sanovst että olen aika kärkäs ja voimakasmielipiteinen. Mutta onneksi on nykyinenkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä