Mitä hyviä päätöksiä nykyinen hallitus on tehnyt?
Mä toivoisin asiallista keskustelua aiheesta.
Minusta on hämmentävää, että itselleni ei tule mieleen yhtäkään asiaa, jonka nykyinen hallitus olisi päätöksellään jotenkin parantunut? Joku muutos tai uudistus, joka selvästi näkyisi jonkun ihmisryhmän elämässä positiivisesti, että ai nykyään tämä onkin näin, onpa hyvä.
Onko sellaisia asioita?
Kommentit (16)
Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?
Vielä keskeneräinen yel-laki vaikuttaa kohtuullisen hyvältä. Tosin katastrofin korjaaminen on kestänyt luvattoman kauan.
Vierailija kirjoitti:
Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.
Ei kun ei siis niille ensihoitajille. :D
Jos korjaavat yrittäjien yelin, se taitaa olla ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?
höpö höpö, ei ole rajoitettu
Vierailija kirjoitti:
Jos korjaavat yrittäjien yelin, se taitaa olla ainoa.
ei ole mitään aietta "korjata"
Kuntouttavan työtoiminnan lakkauttaminen 2026 loppuun mennessä. Palkallisen työn teettäminen ilmaistöinä kuntouttavassa työtoiminnassa.
Lahjaveron alarajan nostaminen
Perintöveron alarajan nostaminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti kannata maahanmuuton rajoittamista ja palautusten helpottamista?
höpö höpö, ei ole rajoitettu
Miten niin ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos korjaavat yrittäjien yelin, se taitaa olla ainoa.
ei ole mitään aietta "korjata"
Pelkään, että demarit peruu tän.
Luottotiedot palautuvat nykyään 3 kuukaudessa entisen 2 vuoden sijaan. Siinäpä ne.
Vierailija kirjoitti:
Luottotiedot palautuvat nykyään 3 kuukaudessa entisen 2 vuoden sijaan. Siinäpä ne.
Eikö tää oo ollu jo monta vuotta?
Kouluihin tullut kännykkäkielto. Muuta en nyt äkkiseltään keksi.
Sinivalovilkkuhäirintälaki. Eli kovemmat tuomiot työssään väkivaltaa kohtaaville ensihoitajille.