Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (161)
Vähän tuntuu, että mikä pointti koko armeijalla enää on, jos ei kasvata pojista miehiä...
Pistää vihaksi tällainen pelleily. Kyllä armeijassa kuri pitää olla!
Joutais kai tuo lopettaa armeijan ku ei saa enää minkäänlaista sotilaskuria vaatia varusmiehiltä
Hiukset lämmittävät päätä. Eihän hipit armeijaan pääse.
Puolustusvoimat siirtyi vihdoinkin 2000-luvulle.
Pian varmaan pilven poltto ja vastaava sallitaan...
Vierailija kirjoitti:
Puolustusvoimat siirtyi vihdoinkin 2000-luvulle.
Kyl se aika 1920-luvulta on et sotiminen on miesten hommaa ja naiset synnyttää lapsia (jos haluaa)
Sänkihän ei oo koskaan ollu sen takia pakollinen että se viestittäis jotain miehisyyttä vaan sen takia että se on käytännöllisempi semmosessa ympäristössä missä painellaan menemää. Sen takia on jotenkin huvittavaa että ne kääntää siitäkin jonkun "tasa-arvo" kysymyksen
Vierailija kirjoitti:
Pian varmaan pilven poltto ja vastaava sallitaan...
No siis, kyllä kannabis pitäisi laillistaa. Vaarattomampaa kuin alkoholi.
Kuitenkin moni varmaan leikkaa armeijan ajaksi lyhyemmäksi ihan käytännöllisyyden ja helppouden takia. Kuin yrittää sulloa pitkiä hiuksia kypärän alle.
Yli 30 vuotta siihen menikin. 1995 ekat naiset meni armeijaan, ja heillä sallittiin pitkät hiukset. Miehet joutuivat edelleen ajamaan hiukset.
Saattaa se tukka lyhentyä, kun on muutaman viikon korsussa nukkunut. Kaljuun ei täit pesi niin pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkaa armeijan rappio. Ei mitkään homo pojat armeijassa pärjää. Pitäisi sellaiset laittaa suoraan itä rintamalle tykin ruuaksi!
Vieläkö tämä homouden ja pitkän tukan perusteeton stereotypia elää? :D
Vihdoinkin miehillä ja naisilla on armeijassa samat säännöt ja mitä tehdään? No valitetaan!
Vihollinen saa otettua helposti kiinni ponihännästä. Lisää liehuhiuksia.
Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin.
Vau, miten hienosti hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa se tukka lyhentyä, kun on muutaman viikon korsussa nukkunut. Kaljuun ei täit pesi niin pahasti.
Kehitysmaa-ajat jäi jo.
Ihan hyvä uudistus. Ei niillä hiuksilla maata puolusteta.
Tästä alkaa armeijan rappio. Ei mitkään homo pojat armeijassa pärjää. Pitäisi sellaiset laittaa suoraan itä rintamalle tykin ruuaksi!