Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
41/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä kuvas nii voidaan sanoa ootko oikeesti muka nii ruma ettei kukaan nainen vois kiinnostuu. En usko siihen.

Kuulemma olen aika ruma ja näytän kiltiltä.. ei naisia vaa kiinnosta. Pinnallisia laihoja kaunottaria jokapaikassa ei niitä kiinnosta lihava kaljuuntunut mies.

Tässä on mun kuva.:

https://www.suomi24.fi/profiili/Aleksii37

Kivalta sinä näytät. Mulle kelpaat ainakin.

No mikset sit halua nähä treffit soittaa minulle?

Vierailija
42/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kaikki sanoo että näytän kivalta.. miksen kiinnosta sit naiset teitä? MItä se sanominen merkkaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä koskaa saa parisuhdetta ja mit ää ku on niin ruma oksettava mies.

Justhan mä sanoinnettä että ole ruma etkä oksettava vaan aivan mukavan näköinen mies. Isoon ongelma taitaa olla nyt oman pääsi sisällä.

Ajattele näin; joko luovutat, et enää yritä ja lopputulos on se että et koskaan enää saa parisuhdetta tai naista.

Toinen vaihtoehto on että nostat pääsi pystyyn ja aktivoidut, ei kukaan kotoa tule hakemaan! Ei ikinä. Ja tässä vaihtoehdossa on mahdollisuus että saat vielä säpinää elämääsi.

Kumman valitset. Mieti sitä. Suosittelen jälkimmäistä!

Vierailija
44/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä kuvas nii voidaan sanoa ootko oikeesti muka nii ruma ettei kukaan nainen vois kiinnostuu. En usko siihen.

Kuulemma olen aika ruma ja näytän kiltiltä.. ei naisia vaa kiinnosta. Pinnallisia laihoja kaunottaria jokapaikassa ei niitä kiinnosta lihava kaljuuntunut mies.

Tässä on mun kuva.:

Minä ainakin joka kommentoin ett mukavan näkönen mies nii minä oon varattu nii en voi soitella sen takia.

Vierailija
45/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saakkaan ja olen luovittanut.. ei se mitää auta.. naisille kelpaa erilainen mies ja hyvin komea. Mä olen aktivoitunut mitä se auttaa? ei silti naisia kiinnosta

Vierailija
46/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on mun kuva.:

Minä ainakin joka kommentoin ett mukavan näkönen mies nii minä oon varattu nii en voi soitella sen takia.

Mitä se auttaa ?

??

Vierailija
47/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toukokuun alussa tulee 12 vuotta yksinäistä erakkoelämää täyteen.

Vierailija
48/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin aika yksin välillä. Tiedän vähän miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
49/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten ei voi mitään jos olet päätöksen tehnyt jo ja luovuttanut.

:(

Vierailija
50/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asioista tykkäät? Onnistuisko esim. vapaaehtoistyöt? Ilmoittaudu vaik SPR kursseille, siellä tapaa muita auttamishaluisia ihmisiä. Pikkuhiljaa totuttasit ittes lähtemään kämpästä johonkin tekemään jotain muiden hyväksi niin saattaisi ainakin tuttavuuksia muodostua. Tai joku muu touhu? Osaatko vaik korjata polkupyöriä? Laita ilmoitus faceen että auttelet mielelläs muitakin paikkalemaan renkaita. Tai lukupiiri?

Et ole kiinnostava jos et tiedä mistä tykkäät tai edes valmis ottamaan siitä selvää. Sen verran sun on hoidettava itteäs että saat henkilökohtaisen arkesi rullaamaan ja elämänarvosi itsellesi kirkastettua. Kukaan jaksa ketään perässävedettävää passiivista energianimijää. Kannettu vesi ei kaivossa pysy. Parisuhteessa on jaksettava mennä puolitiehen vastaan.

Sinä oot oikeesti ihan mukavan näköinen kaveri, silmät varsinkin lempeät. Ulkonäöstä homma ei voi olla kiinni.

Vierailija
51/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on juuri niin, ettei kotoa kukaan tule hakemaan.

Minäkin tajusin sen oltuani vuosia yksineläjä.

Sitten vaan lähdin käymään paikoissa, missä kohtasin monenlaisia ihmisiä.

Nyt on aviopuoliso. Tapasin vaan yhtenä päivänä, ja nyt ollaan oltu jo kauan liitossa. En edes etsinyt erityisesti kumppania enää silloin.

Kohtalo johdattaa yhteen kaksi ihmistä.

Vierailija
52/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden asian, mikä auttaa.

Voi kuulostaa hölmöltä, mutta sille on tieteelliset perusteet.

Pakota huulesi hymyyn. Hymyile, hymyile ja hymyile, vaikkei hymylyttäisi yhtään.

Hymyyn tarvittavat lihakset ovat yhteydessä aivojen mielihyväkeskukseen. Tästä tulee pakostakin hyvä mieli, kunhan vaan jaksat väkisin vääntää huulet hymyyn.

On tuosta vielä sekin hyvä puoli, ettei suupielet rupea niin helposti vanhemmiten roikkumaan alaspäin :D

Vierailija
53/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei voi mitään jos olet päätöksen tehnyt jo ja luovuttanut.

:(

ei voi sit mitään

Vierailija
54/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olet lempeän näköinen kaveri ja helposti lähestyttävän näköinen.

Ei peli ole menetetty! Ainakaan ulkonäön osalta. Varmasti löytyis joku nainen sulle. Sen oikean löytämisessä voi vaan kestää hetki. Kärsivällisyyttä.

Mutta kotoa ei kukaan tule hakemaan.

Vierailija
55/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevään lämpö ja valo saa rakkaushormonitkin helpommin hyrräämään.

Vierailija
56/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin todella yksin 5 v, ajattelin että kuolen siihen yksinäisyyteen. Sitten sairastuinkin syöpään, sain exän luokseni asumaan, onneksi en nyt ole yksin. Aika näyttää miten tässä tulee käymään.

Vierailija
57/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tappaisin itseni...

Vierailija
58/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä koskaa saa parisuhdetta ja mit ää ku on niin ruma oksettava mies.

Jokainen noita tietää, että puhuttu, ajateltu ja kirjoitettu voi olla kirous.

Kiroat itse itseäsi. Sana on vahva.

Jokainen kerta, kun mieleen tulee tuollaisia ajatuksia, sinun täytyy muuttaa ne päinvastaiseksi. Muuten jatkat itsesi kiroamista ja kirous toteutuu.

Vierailija
59/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinullekin jonain päivänä vastaan tulee joku, joka haluaa olla kanssasi.

Olin itse 12 vuotta yksin. Sitten tuli nykyinen puoliso elämääni.

Ei kannata hätäillä tätä asiaa. Sinä olet ollut 3 vuotta yksin. Se on paljon lyhyempi aika, kuin minä olin yksin.

Vierailija
60/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon vaa ruma luuseri.