Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
81/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo miettiny että miksi oon olemassa.. miksen vaa suosiolla tapa itteensä ku en kelpaa kellekkään.

Vierailija
82/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä elämää.. aina naiset sanoo oot kivan näkönen mies.. ja löydät.. no ei ne naiset kotia kävele ja en mistää löydä.. kai tää on joku karma ja en vaa löydä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäs tehdä?? Ku ei naiset kävele kotia.. ottaa 120 kg lihava ja ruma nainen

Nyt vaikuttaa siltä, että sun rima on liian korkealla.

Ei siis kelpaa sulle pulskempi nainen, vaikka itse puhut kaljamahastasi.

Vika voi olla just siinä, että itse et kelpuuta kuin missimitoissa olevia.

Haeppa ihan tavan tallaaja deittisovelluksissa, niin voi tärpätä.

Vierailija
84/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

And here we go again, it's Allu showtime.

Vierailija
85/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mun pitäs tehdä?? Ku ei naiset kävele kotia.. ottaa 120 kg lihava ja ruma nainen

ei missää nimessä kyse ole siitä.. olen laskenut rimaa ja eti n100 kg naisia miksi silti ei onnistu? en eti missiä tavallisen näköstä?

Vierailija
86/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei missää nimessä kyse ole siitä.. olen laskenut rimaa ja eti n100 kg naisia miksi silti ei onnistu? en eti missiä tavallisen näköstä?

Kuten sanoin olen yrittänyt tavallisen näkösiä pyöreempiä naisia. Ei silti vain onnistu... ei ole rima missää nimessä liian korkeella.

Vierailija
87/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinpuhuja lietsomassa taas itseään kierroksille. Sanokaa minun sanoneen, että näin lauantai-iltana menee taas siihen pisteeseen, että on varminta nettivinkata poliisille. Kohta alkavat raiskausuhkaukset kuten aina ennenkin.

Ilmoitin asiattomaksi, ilmoittakaa muutkin. Tämä on nyt jo palstan sääntöjen vastaista spämmäämistä.

Vierailija
88/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa olla.. ku muss aon vain vikoja ja kuulotsan masentuneelta ja ongelmatapaukselta.. näytin kuvaani ja naiset kehui että näytän hyvältä.. ei se silti mitää auta.. yksin mä vaan olen.. ikuisesti.. nyt vosi siivota ja mennä nukkumaa kua vituttaa olla sinkknua ja yksin.. kaipaan rakkautta ja läheisyyttä.

Vierailija
89/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirppanokat maisterit prinsessat 50 kg kaunottaret.. ne etsii vain korkeasti koulutettuja fiksu maistereita.. kaljamahaa ei saa olla ja kaljuuntunut ei saa olla mersu vielä pitää olla ja rahaa.

Vierailija
90/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi luovuttaa ja naiset nauraa mulle ja juoksee aina karkuun.. kummasti nuorempana seurustelin tosi outoa.. oon rupsahtanut ikää tullu en halua lapsia 25 tuhatta velkaantunut romu auto.. mulla ei ole koulutusta ja mitään.. mä en jaksa.. olisko helpompaa tappaa ittensä?

Vierailija
91/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa olla.. ku muss aon vain vikoja ja kuulotsan masentuneelta ja ongelmatapaukselta.. näytin kuvaani ja naiset kehui että näytän hyvältä.. ei se silti mitää auta.. yksin mä vaan olen.. ikuisesti.. nyt vosi siivota ja mennä nukkumaa kua vituttaa olla sinkknua ja yksin.. kaipaan rakkautta ja läheisyyttä.

Kaikki kaipaa läheisyyttä ja rakkautta. Joskus sitä joutuu odottamaan pitkään.

Vierailija
92/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku eli vihanneskurkku (Cucumis sativus) on kurkkujen (Cucumis) sukuun kuuluva yleisesti viljelty yksivuotinen ruohovartinen vihanneskasvi.

Vierailija
93/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksin puhelua tää on.. eipä ketää kiinnosta.. varmaa joku naurais jos tappaisin itteni ja sylkee haudalle.. hyvä päästiin tuostaki ruikuttajasti sekopäästi heikkolahjaisesta eroon.

Vierailija
94/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää tätä elämää.. ei vaa jaksa oon niin täynnä itteeni en halua olla tälläinen. haluaisin seurustella ja jakaa elämäni.. tunnen olevani tosi yksin ja en tunne mitää iloa mistään.

Millaisen seurustelukaverin haluaisit?

Vierailija
95/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaipaa läheisyyttä ja rakkautta. Joskus sitä joutuu odottamaan pitkään.

oLEN JO ODOTTANUT VUOSIKAUSIA ETTINYT NAISTA MISTÄ VAIN.. MIKSI EN KELPAA VAIN TÄLLÄ NAAMALLA OLEN LASKENUT RIMAAKI?

Vierailija
96/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää tätä elämää.. ei vaa jaksa oon niin täynnä itteeni en halua olla tälläinen. haluaisin seurustella ja jakaa elämäni.. tunnen olevani tosi yksin ja en tunne mitää iloa mistään.

Millaisen seurustelukaverin haluaisit?

Ihan normaalin jolle kelpaisin omana itsenäni kaljamahaisena heikkolahjaisena kaljuuntuneena ja velkaantuneena yksinäisenä miehenä.. tavallinen muodokas pyöree.. mun silmää kiva ja nätti nainen kelpaa.

Vierailija
97/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksin puhelua tää on.. eipä ketää kiinnosta.. varmaa joku naurais jos tappaisin itteni ja sylkee haudalle.. hyvä päästiin tuostaki ruikuttajasti sekopäästi heikkolahjaisesta eroon.

Sun pitää nyt soittaa kriisipuhelimeen. Löytyy googlaamalla. Suosittelen.

Vierailija
98/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt oikeasti. Tule ruikuttamaan sitten kun olet kokeillut kaikki nettideitti saitit ja käynyt vähän yöelämässä.

Et oo nyt yrittänyt. Oot vaan kotona.

Vierailija
99/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nirppanokat maisterit prinsessat 50 kg kaunottaret.. ne etsii vain korkeasti koulutettuja fiksu maistereita.. kaljamahaa ei saa olla ja kaljuuntunut ei saa olla mersu vielä pitää olla ja rahaa.

Ethän sopisi yhteen sen maisteriprinsessan kanssa kuitenkaan. Sinulle sopii samanoloisesi ihminen.

Vierailija
100/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä löytyy??????