Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Katoin ensin että kirjoitit 3 viikkoa sitten mutta löysitkin naisen kolme vuotta sitten.
Mikä hänessä miellytti sinua?
Hän oli just mun tyyppinen ei halunnut lapsia ja luulin että vihdoin löysin sen oikeen. meni muutama kk hän jätti mut ja sen jälkee oon masentunut ja psyykkisiä ongelmia tullut ja jäin yksin.
Näytä kuvas nii voidaan sanoa ootko oikeesti muka nii ruma ettei kukaan nainen vois kiinnostuu. En usko siihen.
Vierailija kirjoitti:
Hei höpönassu,
Mitä jos menisit vaikka viikonloppuna käymään jossain baarissa/pubissa ? Otat vaikka jonkun yhden juoman ja koitat uskaltautua juttelemaan jollekin? Tai sekin voi jo auttaa kun vaan käy ihmisten ilmoilla.
Sit on kaikki nettideitti palstat, kokeile niitä. Ota selkeät kuvat sinne itsestäsi ja panosta profiiliin.
Ei se auta.. mä en juttele kellekkään mä pelkään että mut tunnetaan ja itsetunto on matala mulla on vähän ylipainoa en halua ostaa vain 1 juomaa.. jos juon alkoholia mä alkaan riehuun ja huuteleen emmä halua baarit ei vaa kiinnosta. Olen kokeillut tinderistä.. suomi24 ei vaan kiinnosta ketään ja mulle riitti ei ketää halua muhun tutustua ja olen mieluiten erakko. olen panostanut ja ottanut uusia kuvia naisia ei vain kiinnosta.
Siitä on jo kolme vuotta aikaa. Suruun voi mennä tuollainen aika mutta kyllä sinä alat pian toipumaan.
Yksin elävien määrä kasvaa sukupuuttomme edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä kuvas nii voidaan sanoa ootko oikeesti muka nii ruma ettei kukaan nainen vois kiinnostuu. En usko siihen.
Kuulemma olen aika ruma ja näytän kiltiltä.. ei naisia vaa kiinnosta. Pinnallisia laihoja kaunottaria jokapaikassa ei niitä kiinnosta lihava kaljuuntunut mies.
Tässä on mun kuva.:
Sama täällä. Köyhyys ja vuorotyö on syöny ihmissuhteet. Kaipaisin läheisyyttä mutta en halua "vain sellaista suhdetta". Kuitenkaan en raskaalta arjeltani jaksa ylläpitää yhteyksiä ihmisiin jatkuvasti. Toisilla on viikonloput vapaata. Minun viikonloput on keskellä viikkoa kun muut ovat töissä. Tällä hetkellä makaan koronassa kotona eikä pomon lisäksi ollut ketään kelle siitäkään kertoa. Kauppapalvelusta tilaan ruokaa. Ymmärrän sinua hyvin. Enkä usko että olemme ainoita.
Ei jaksa enää tätä elämää.. ei vaa jaksa oon niin täynnä itteeni en halua olla tälläinen. haluaisin seurustella ja jakaa elämäni.. tunnen olevani tosi yksin ja en tunne mitää iloa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma olen aika ruma ja näytän kiltiltä.. ei naisia vaa kiinnosta. Pinnallisia laihoja kaunottaria jokapaikassa ei niitä kiinnosta lihava kaljuuntunut mies.
Tässä on mun kuva.:
Hei nyt pää pystyyn, ihan mukavan näköinen mies olet etkä mikään ruma!
Kaipaisin niin hirveesti erilaista elämää. En halua olla tälläine. Ei kukaa nainen ole vuosiin halunnut oikein tutustua ei siis missään. jopa käyny jossain mutta ei missään. Kaipaan hitosti toisen läsnäoloa läheisyyttä kosketuksia.. ei taida ihmiset ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mun kuva.:
Hei nyt pää pystyyn, ihan mukavan näköinen mies olet etkä mikään ruma!
Kai mä olen ruma naisille.. Miksi sitten en kelpaa edes kellekkään?
Miten musiikki? Tykkäätkö kuunnella sitä? Oletko musikaalinen? Voisit opetella soittamaan jotain instrumenttia.
Sori en jaksa.. ei vaa kiinnnosta mikää kuten sanoit.. en etsi mitää deittijutut ei onnistu.. baareissa en halua käydä en halua juoda... tää on mun elämä.
Musiikki vaikuttaa mielialaan. Ainakin mulla.
Ei kai tässä koskaa saa parisuhdetta ja mit ää ku on niin ruma oksettava mies.
Hakkais vaikka päätä seinää ja huutais jos se helpottaa ku en halua olla elossa ja tälläinen ikisinkku luuseri. Ja lihava ja kaljuuntunut rumilus.
Miten ulkoilu? Voit ajella autollasi pääkaupunkiseudun ulkopuolelle ja käydä vähän hiihtelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mun kuva.:
Kivalta sinä näytät. Mulle kelpaat ainakin.
Hei höpönassu,
Mitä jos menisit vaikka viikonloppuna käymään jossain baarissa/pubissa ? Otat vaikka jonkun yhden juoman ja koitat uskaltautua juttelemaan jollekin? Tai sekin voi jo auttaa kun vaan käy ihmisten ilmoilla.
Sit on kaikki nettideitti palstat, kokeile niitä. Ota selkeät kuvat sinne itsestäsi ja panosta profiiliin.