Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
61/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on vanhin voitehista. Pileet joka päivä ja elämä on hyvin viihdyttävää. Juoppoja pääsee myös tapaamaan.

Vierailija
62/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saakkaan ja olen luovittanut.. ei se mitää auta.. naisille kelpaa erilainen mies ja hyvin komea. Mä olen aktivoitunut mitä se auttaa? ei silti naisia kiinnosta

Naiset on helppoja. Ne tykkää keskimäärin miehistä, jotka tykkää aivan hirveästi niistä ja tuo asian selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olet lempeän näköinen kaveri ja helposti lähestyttävän näköinen.

Ei peli ole menetetty! Ainakaan ulkonäön osalta. Varmasti löytyis joku nainen sulle. Sen oikean löytämisessä voi vaan kestää hetki. Kärsivällisyyttä.

Mutta kotoa ei kukaan tule hakemaan.

on se peli menetetty...

Vierailija
64/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että elämäsi kääntyy hyväksi ❤

Vierailija
65/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa ketään.. oon velkaantunut yksinäinen luuseri.. karma kostaa mulle.. oon ruma kaljamaha.. tuskin saan ku ruman lihava nnaisen.

Vierailija
66/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaimo ja silti olen melko yksin. Haluaisin kaverin joka harrastaa kanssani, mutta vaimon harrastus on työ. Pidän sille vain koirahoitolaa ja yöpaikkaa. Ällöttää

Vierailija
67/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en saa ketään.. oon velkaantunut yksinäinen luuseri.. karma kostaa mulle.. oon ruma kaljamaha.. tuskin saan ku ruman lihava nnaisen.

Vierailija
68/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen parisuhde markkinoilla voisi olla sinulla kysyntää.

Vierailija
69/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapa ittes.. ota ite homo mies.

Vierailija
70/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä kanssasi, oot melko luuseri kun tuollaista kirjoittelet. Trolli.

Vierailija
71/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottipenikat taas sekoilee ja kuvittelevat olevansa vitsikkäitä?

Mistähän päin Suomea?

Hopi hopi lapset pois! Iltapesulle, iltapalalle ja se on klo. 20.00 iltasadun aika.

Vierailija
72/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun elämä on paskaa.. ei ne naiset kotia kävele.. mitä mun pitäs tehdä.. mennä selvinpäin baariin??

Vierailija
73/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäs tehdä-- tinderissä on vain korkeasti koulutettuja prinsessoja.. oon ite kaljuuntunut heikkolahjainen kaljamaha?

Vierailija
74/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun pitäs tehdä?? Ku ei naiset kävele kotia.. ottaa 120 kg lihava ja ruma nainen

Vierailija
75/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä kanssasi, oot melko luuseri kun tuollaista kirjoittelet. Trolli.

Sitte olen luuseri.. mitä sitte. .hakkaa päätäs seinää.

Vierailija
76/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka sitä uutta Valo deittisovellusta. Tai kokeile suomi24 treffejä.

Vierailija
77/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut .. ei ketää vastaa viesteihin ja ota yhteyttä myös tinderi ollu monta vuotta ei tule osumia ja naiset poistaa ei halua kiinnostua?

Vierailija
78/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynty baareissa naiset juoksee karuun... olen kokeillut deittisivustoja.. naiset vaa juoksee karkuun.

Vierailija
79/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke lisää... 🤗

Vierailija
80/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuulostat todella masentuneelta. Mitä jos menisit käymään päivystyksessä ja kertoisit varsinkin itsetuhoisista ajatuksistasi? Psykiatrinen päivystystoiminta on auki lakosta huolimatta. Voit myös soittaa 112.

Lääkityksen ja hoitokontaktin myötä elämä helpottuu edes jonkun verran. Älä jää itseksesi, muuten voit tehdä jotain mitä kadut myöhemmin.

T. masennusta sairastava, mutta tällä hetkellä hyvinvoiva ja työkykyinen