Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle, voidaan jutella vaikka elokuvista.
En ole ap, mutta minä tykkään Jim Carreyn elokuvista. Valehtelija, valehtelija on ihan paras. Myös Ace Venturat on taattua Jimiä :)
En tunne Jim Carreyn elokuvuia. Voitas mennä kattoon?
Vierailija kirjoitti:
Allu, ootko sä vieläkin täällä? Kolmatta päivää?
Nyt oikeesti. Mitä?? Tietääkö sun työnantaja että omalla naamalla täällä keskustelussa sekoilet 😂
Olen ilmoittanut postiin pariinkin kertaan. Josko kolmas kerta toden sanoisi, Allu lupasi lopettaa nää ketjut silloin kun tein ekan ilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sun velat ei lyhene ollenkaan? Sähän oot sanonut, että sulla on ihan hyvä palkkakin. Lyhennä niitä velkojasi äläkä juokse huorissa.
Aika heikko palkka 1600 € kk.. kävin huorissa 100 € oli pakko.. oli pakko saada naista ja seksiä.. ei ne vaa lyhene oikein.
Hirveä valehtelija olet ainakin. Jankutit mulle sata kertaa, et sun palkka on 17e/tunti ja sulla on 10000 e luottokortti ja 2 osaketta. Miksi valehtelet?
Aika kapea-alainen skaala samaa rutinaa kahden ääripään välillä vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu, ootko sä vieläkin täällä? Kolmatta päivää?
Nyt oikeesti. Mitä?? Tietääkö sun työnantaja että omalla naamalla täällä keskustelussa sekoilet 😂
Olen ilmoittanut postiin pariinkin kertaan. Josko kolmas kerta toden sanoisi, Allu lupasi lopettaa nää ketjut silloin kun tein ekan ilmoituksen.
Postissa taitaa olla vain alluporukkaa, joten tuskin mikään auttaa tai muuttuu.
Hyvin otettiin tuossa ketju haltuun. :D
Allu-poika aktivoitunut taas.
Meni sitten Kankkulan kaivoon ne psykoterapiasta maksetut rahat?
Ei muuta mutta ottaa päähän että tällaisille kustannetaan Kelan terapiaa jotka ei siitä mitään hyötyä saa eivätkä osaa ottaa. Sinulle terapeutti sanoi moneen kertaan että jätä palstailu ja kapakat, oletko jättänyt?
No, täällä nyt ainakin olet taas.
Sinulle on useampi vuosi yritetty vaikka miten neuvoa ja ohjata mitä voisit elämällesi tehdä, ensin Suomi24 palstalla josta sinut lopulta bännättiin, ja sen jälkeen täällä ainakin 3-4 vuotta.
En tiedä mitä sinun Allu-parka pitäisi elämällesi tehdä kun psykologi, psykiatrian poli, psykoterapeutti - kukaan - ei ole sinua osanneet auttaa. Sen voin sanoa että jos taas täällä alat jankkaamaan saat vain pahaa mieltä. Palaute tulee olemaan sen kaltaista, kuten aina ennenkin. Joten sanonpa minäkin, älä valita täällä. Mitään hyvää et tule saamaan kuten tiedät.
Sitä paitsi se tyttöystävä josta puhut, siitä on jo useita vuosia. Hänestä vain et ole vieläkään päässyt irti. Sekin juttu päättyi aika ikävästi, muistatko, ja miksi niin?
Tsemppiä kaikille yksinäisille ! Ei ihmiset ymmärrä jos itse eivät kokeneet . Eipä tätä elämää jaksa enää katella. Se ei anna yhtään mitään muutakuin pahaa. Ei ole tehty minua tähän maailmaan . Tämä on maailma täydelliselle ja kauniille ihnisille .