Nainen, millaisia romanttisia tekoja kaipaat miehiltä/mieheltäsi?
Kommentit (10)
Ulkona mies iskee seurusteluaikeella, joku komea ja osaa rukoilla. Itse kysyit..
Imurointi ja siivous sekä tiskikoneen tyhjennys ja täyttö ihan pyytämättä ja tilaamatta. Muutkin normaalit kotiaskareet, ruuanlaitto ja jälkien siivous. Kaupassa käynti. Laskujen maksaminen.
Katsotaan sitten uudelleen sitä romantiikkaa, kun mulla jää sille aikaa ja energiaa.
Että hän vie minut johonkin kauniiseen paikkaan ja sitten ollaan lähekkäin esim. katsomaan elokuun kuutamoa merenrannalle.
Jos olisin suhteessa, niin ruoanlaitto, kaupassakäynti tai siivoaminen. Tuosta voikin päätellä millaisissa suhteissa olen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Imurointi ja siivous sekä tiskikoneen tyhjennys ja täyttö ihan pyytämättä ja tilaamatta. Muutkin normaalit kotiaskareet, ruuanlaitto ja jälkien siivous. Kaupassa käynti. Laskujen maksaminen.
Katsotaan sitten uudelleen sitä romantiikkaa, kun mulla jää sille aikaa ja energiaa.
Hyvä arkielämän huolenpito on todella tärkeä romantiikan osa-alue.
Aaarrrhhg pimppalooran nuolemksta se se on.
Avaa joskus ovi
Älä odota aina, et naiset ostaa sulle herkkuja. Voit itsekin tarjota.
Kysymys oli tarkoitettu naisille, mutta miehenä vastaan, mitä tein:
Aamulla vein kahvimukin ja voikkarin sänkyyn (päättelin, et huono olo, oisin kyllä voinut viedä kaljan/siiderinkin).
Joka tap. he sanoi, et "kukaan muu mies ei ennen" .... En sanonut silloin siihen mitään. Jälkeenpäin sanoin, et minulle se oli itsestäänselvyys.
....
Kieltämättä katsoa se, kun nainen istuu nakuna sängynlaidalla ja syö voikkaria ja juo kahvia. Eikä ole mitään inkkelin kuvitelmia vaan totta. Tosin noista on jo aikaa.
Tykkään, että mies vie minua välillä ravintoloihin ja tarjoaa sielä. Anteliaan miehen tekee mielellään onnelliseksi.
Nuolemista.