Gallup! Rakastatko oikeasti aviopuolisoasi?
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:27"]Tottakai, ketä muuta rakastaisin? Ei ole vielä kolmeenkymmeneen vuoteen eteeni tupsahtanut rakastettavampaa miestä kuin omani on. Mukavia miehiä kyllä, mutta ei niin rakastettavia kuin oma rakkaimpani, ja lastemme isä.
[/quote]
ihana! :)
No, enpä taida nykyään enää rakastaa. Ainakaan, jos se rakkaus on tunne.
En. Surullista, mutta olen tottunut siihen.
Rakastan. Harmi vain, että mieheni on väkivaltainen juoppo. Rakkauden ihmeellisimpiä ominaisuuksia on, ettei se yhtäkkiä häviä, vaikka se olisi järjellä ajatellen paras vaihtoehto.
Rakastan, vaikka ollaankin "vain" avoliitossa.
Olen päättänyt olla hänen kanssaan. Mahtava tyyppi, huolehtii, tukee ja arvostaa mua. Mutta ei tää mitään hullua rakkautta ole.
En rakasta.Mies on töykeä ja komenteleva. En voi enää nykyään sanoa omaa mielipidettä mistään asiasta, muuten mies hermostuu ja suuttuu.Yritän lähinnä sietää ja olla hiljaa.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:29"]
Olen päättänyt olla hänen kanssaan. Mahtava tyyppi, huolehtii, tukee ja arvostaa mua. Mutta ei tää mitään hullua rakkautta ole.
[/quote]
Miksi se pitäisi hullua olla? Hullu rakkaus ei ole oikeaa rakkautta vaan jotain ihme ihastumishuumaa tai läheisriippuvuutta.
Tottakai. Jos en rakastaisi en olisi naimisissa, elämä on liian lyhyt sellaiseen elämään.
Rakastan. Emme kyllä ole vielä olleet naimisissa kuin reilut kaksi vuotta, mutta en näe tämän tunteen menevän koskaan mihinkään. Täydennämme toisiamme luonteillamme. Mies on kumppanini ja paras ystäväni. Ilman häntä en halua koskaan olla. Kummastakin meistä on tullut parempia ihmisiä toistemme ansiosta.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:36"]En rakasta.Mies on töykeä ja komenteleva. En voi enää nykyään sanoa omaa mielipidettä mistään asiasta, muuten mies hermostuu ja suuttuu.Yritän lähinnä sietää ja olla hiljaa.
[/quote]
Miksi? Siedät ja olet hiljaa?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:29"]
[/quote]
Miksi se pitäisi hullua olla? Hullu rakkaus ei ole oikeaa rakkautta vaan jotain ihme ihastumishuumaa tai läheisriippuvuutta.
[/quote]
Sanoo ihminen, joka ei ole löytänyt sitä oikeaa.
Avoliitto. En rakasta. Tai ehkä olen vain niin masentunut. Olen avopuolusolleni ilkeä ja inhottava. Lähtisi pois. En itse jaksa.
Tottakai, ketä muuta rakastaisin? Ei ole vielä kolmeenkymmeneen vuoteen eteeni tupsahtanut rakastettavampaa miestä kuin omani on. Mukavia miehiä kyllä, mutta ei niin rakastettavia kuin oma rakkaimpani, ja lastemme isä.