Gallup! Rakastatko oikeasti aviopuolisoasi?
Kommentit (97)
Rakastan, ja rakkaus on vain kasvanut ja syventynyt vuosien myötä. Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta, naimisissa reilu kahdeksan vuotta.
En käyttäisi sanaa rakastan, välitän kyllä ja tykkään ainakin ajoittain, mutta rakkaus on liian voimakas sana meille enää nykyisin. Yhteistä liittoa takana 12 vuotta. Jos ei olisi lapsia, saattaisin tästä lähteäkin.
Rakastan Rakastan Rakastan! 10v naimisissa, yli 20 yhdessä.
En. Tyytyväinen olen kun jaksan. parhaimmillaan pidän. Jossain 14 vuoden kintaalla nuupahti. nyt 19 takana.
Rakastan aivan mielettömän paljon, enkä voisi enää kuvitella elämää ilman. Maailman rakkain syli.
En. Ja se tykkääminen tai kiintymys, mitä lie ollutkaan on kaikkien vuosien ja vaikeuksien jälkeen kadonnut. Jäljellä on enää katkeruus.
Haluaisin rakastaa, mutta en raskasta enää. Mies ei arvosta minua, olen nykyään lähinnä piika. Masentavaa.
Rakastan ja kysyin samaa mieheltäni; hän vastasi samaa <3
En. Avoliitossa ollaan. Näinkö yleistä on, ettei rakasteta? Yllätyin näiden vastausten jakaumasta. Hmm, sittenhän varattuja voi katsella entistä enemmän;)
Hurjaa kuinka moni on suhteessa jssa ei rakasta kumppaniaan. En suostuisi. Ikinä.
Missä on teidän itsekunnioitus, elämä?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:36"]En rakasta.Mies on töykeä ja komenteleva. En voi enää nykyään sanoa omaa mielipidettä mistään asiasta, muuten mies hermostuu ja suuttuu.Yritän lähinnä sietää ja olla hiljaa. [/quote] Miksi? Siedät ja olet hiljaa?
[/quote]Kun en sano mitään,ei tule riitaa:D Ja siedän sen takia,että lapset kohta isoja ja lähtevät opiskelemaan ja ehkä sitten voin minäkin alkaa elämään ihan sitä minun omaa elämää, johon ei tämä komentelija kuulu.Joo,tiedän kyllä,että tuhlaan elämääni väärän ihmisen kanssa. Meistä kumpikin on valinnut väärin ja kumpikin olisi onnellisempi jonkun muun kanssa.
[/quote]
Lapset kärsii mun mielestä enemmän vanhempien tunnekylmästä suhteesta kuin erosta. Mieti vielä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:26"]
Hurjaa kuinka moni on suhteessa jssa ei rakasta kumppaniaan. En suostuisi. Ikinä.
Missä on teidän itsekunnioitus, elämä?
Yhdessä pysytään lasten takia. Uskoisin, että monella on näin. Erotaan sitten kun lapset ovat isompia.
[/quote]
Juuri lasten takia pirää erota, ettei anna heille väärää kuvaa avioliitosta. Annetaan lapsille oikeus onnellisiin vanhempiin, vaikka eri osoitteissa!
[/quote]
Lapset kärsii mun mielestä enemmän vanhempien tunnekylmästä suhteesta kuin erosta. Mieti vielä.
[/quote]
oma kokemukseni on täysin eri. Minulla oli lapsena mielestäni maailman paras perhe. Touhuttiin paljon yhdessä, vamhemmat riitelivät todella, todella harvoin. Ajattelin aina, että ovat toistensa parhaat ystävät. Kun olin parikymppinen, vanhempani erosivat. Äiti kertoi, että he olivat olleet kuin kämppiksiä yli kymmenen vuoden ajan -kaikki romanttiset tunteet olivat kuolleet ajat sitten. Minä en lapsen- ja teikinsilmin ollut huomannut mitään! Eli en kärsinyt asiasta millään lailla. Vanhempani varmasti käraivät
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:46"]
[/quote]
[/quote]
oma kokemukseni on täysin eri. Minulla oli lapsena mielestäni maailman paras perhe. Touhuttiin paljon yhdessä, vamhemmat riitelivät todella, todella harvoin. Ajattelin aina, että ovat toistensa parhaat ystävät. Kun olin parikymppinen, vanhempani erosivat. Äiti kertoi, että he olivat olleet kuin kämppiksiä yli kymmenen vuoden ajan -kaikki romanttiset tunteet olivat kuolleet ajat sitten. Minä en lapsen- ja teikinsilmin ollut huomannut mitään! Eli en kärsinyt asiasta millään lailla. Vanhempani varmasti käraivät
[/quote]
Ei tunnu pahalta yhtään että vanhemmat valehteli ja näytteli kymmenen vuotta?
Nyt kun taidan tietää mitä rakkaus on, voin sanoa että rakastan avopuolisoani hyvin paljon ja koko ajan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:36"]En rakasta.Mies on töykeä ja komenteleva. En voi enää nykyään sanoa omaa mielipidettä mistään asiasta, muuten mies hermostuu ja suuttuu.Yritän lähinnä sietää ja olla hiljaa. [/quote] Miksi? Siedät ja olet hiljaa?
[/quote]Kun en sano mitään,ei tule riitaa:D Ja siedän sen takia,että lapset kohta isoja ja lähtevät opiskelemaan ja ehkä sitten voin minäkin alkaa elämään ihan sitä minun omaa elämää, johon ei tämä komentelija kuulu.Joo,tiedän kyllä,että tuhlaan elämääni väärän ihmisen kanssa. Meistä kumpikin on valinnut väärin ja kumpikin olisi onnellisempi jonkun muun kanssa.