Gallup! Rakastatko oikeasti aviopuolisoasi?
Kommentit (97)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:12"]
En. Tyytyväinen olen kun jaksan. parhaimmillaan pidän. Jossain 14 vuoden kintaalla nuupahti. nyt 19 takana.
[/quote]
Eroa sitten. Minkä takia olet naimisissa ihmisen kanssa jota et rakasta?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:20"]
En. Surullista, mutta olen tottunut siihen.
[/quote]
Eroa sitten
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:24"]
Rakastan. Harmi vain, että mieheni on väkivaltainen juoppo. Rakkauden ihmeellisimpiä ominaisuuksia on, ettei se yhtäkkiä häviä, vaikka se olisi järjellä ajatellen paras vaihtoehto.
[/quote]
Hyvä ihminen väkivaltaa ei pidä kenenkään koskaan hyväksyä. Lähde pois kun vielä voit
Rakastan yli kaiken. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta ja edelleen joka aamu ilahdun, että hän on vieressäni.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:29"]
Olen päättänyt olla hänen kanssaan. Mahtava tyyppi, huolehtii, tukee ja arvostaa mua. Mutta ei tää mitään hullua rakkautta ole.
[/quote]
On siinä kanssa avioliitto. Kai olet tuon kertonut puolisollesi? Hänellä on oikeus tietää todelliset tunteesi häntä kohtaan
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:04"]En käyttäisi sanaa rakastan, välitän kyllä ja tykkään ainakin ajoittain, mutta rakkaus on liian voimakas sana meille enää nykyisin. Yhteistä liittoa takana 12 vuotta. Jos ei olisi lapsia, saattaisin tästä lähteäkin.
[/quote]
Näin meilläkin 8v jälkeen..
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:32"]
En rakasta enään.
[/quote]
Olet hänen kanssaan liitossa koska...?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:36"]
En rakasta.Mies on töykeä ja komenteleva. En voi enää nykyään sanoa omaa mielipidettä mistään asiasta, muuten mies hermostuu ja suuttuu.Yritän lähinnä sietää ja olla hiljaa.
[/quote]
EROA!!!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:39"]
Rakastan ja yhtä toistakin.
[/quote]
Petätkö miestäsi? Tietääkö miehesi? Ei varmaankaan tai hänen rakkaus taitaisi loppua pian
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 20:53"]
En.
[/quote]
No miksi olet naimisissa?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:04"]
En käyttäisi sanaa rakastan, välitän kyllä ja tykkään ainakin ajoittain, mutta rakkaus on liian voimakas sana meille enää nykyisin. Yhteistä liittoa takana 12 vuotta. Jos ei olisi lapsia, saattaisin tästä lähteäkin.
[/quote]
Erotkaa ihmeessä jo ihan lasten takia. Ette selvästi rakasta toisianne.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:12"]
En. Tyytyväinen olen kun jaksan. parhaimmillaan pidän. Jossain 14 vuoden kintaalla nuupahti. nyt 19 takana.
[/quote]
No puolessa vuodessa pääset eroon
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:14"]
En.
[/quote]
?????? E R O A ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:17"]
En. Ja se tykkääminen tai kiintymys, mitä lie ollutkaan on kaikkien vuosien ja vaikeuksien jälkeen kadonnut. Jäljellä on enää katkeruus.
[/quote]
Oletko katkera miehelle vai itsellesi? Sillä itsehän sinä olet liittoon jäänyt? Sinä voisit koska tahansa lähteä suhteesta mutta et ole sitä tehnyt. Miksi?
Kyllä voin sanoa rakastavani vaikkei me mun mielestä oikeastaan kovin hyvin sovita yhteen ja on ollut eroajatuksiakin.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:17"]
Haluaisin rakastaa, mutta en raskasta enää. Mies ei arvosta minua, olen nykyään lähinnä piika. Masentavaa.
[/quote]
Maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä joista puolet miehiä. Niistä vaan valitsemaan. Ei kannata masentua miehen takia joka kohtelee huonosti. Kun on miehiä jotka ei kohtele huonosti
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:24"]
En. Avoliitossa ollaan. Näinkö yleistä on, ettei rakasteta? Yllätyin näiden vastausten jakaumasta. Hmm, sittenhän varattuja voi katsella entistä enemmän;)
[/quote]
Miksi et sitten eroa? En ymmärrä?
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:04"]En käyttäisi sanaa rakastan, välitän kyllä ja tykkään ainakin ajoittain, mutta rakkaus on liian voimakas sana meille enää nykyisin. Yhteistä liittoa takana 12 vuotta. Jos ei olisi lapsia, saattaisin tästä lähteäkin. [/quote] Näin meilläkin 8v jälkeen..
[/quote]
No lähde siitä liitosta NYT!!!!!
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 17:30"]
No, enpä taida nykyään enää rakastaa. Ainakaan, jos se rakkaus on tunne.
[/quote]
Miksi olet sitten naimisissa?