Gallup! Rakastatko oikeasti aviopuolisoasi?
Kommentit (97)
En. Vaimoni on hyvä nainen ja hyvä äiti, mutta en koskaan tuntenut mitään romanttista häntä kohtaan.
Kyllä. Yhteisiä vuosia takana 15, ylämäkiä ja alamäkiä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:32"]
En. Vaimoni on hyvä nainen ja hyvä äiti, mutta en koskaan tuntenut mitään romanttista häntä kohtaan.
[/quote]
Oletko sitten vain pillun takia hänen kanssaan?
Rakastan. En jäisi suhteeseen, jos tunteeni kuolisivat. Se ei olisi oikein miehestäni, lastamme tai itseäni kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:32"]En. Vaimoni on hyvä nainen ja hyvä äiti, mutta en koskaan tuntenut mitään romanttista häntä kohtaan.
[/quote]
Miksi olet hänen kanssaan mennyt yhteen?
Rakastan enemmän kuin mitään muuta, kiihkeää ja perhosia vatsassa ihan kuin suhteemme alussa, tunteet pysyneet vahvoina ja ei ole kyllästymisestä tietoakaan. Toisaalta, olemme olleet naimisissa vasta seitsemän vuotta niin sekin voi vaikuttaa asiaan :)
Kuka kommentoi jokaista "en rakasta" kommenttia noin lapsellisesti? Tajuatko, että meitä ihmisiä on tunne-elämältään ja arvoiltaan erilaisia kuin Sinä? On niin helppo sanoa toiselle, jonka avioliitto on kriisissä syystä tai toisesta, että 'eroa'.
Jos minä olisin hakenut eroa joka kerta, kun ukko ottaa päähän tai kärsin pms-oireista, enkä tiedä mitä tunnen tai haluan elämältä, niin työttömyys ei olisi enää murhe suomessa. Niin monta uutta paperinpyörittäjää pitäisi palkata käsittelemään mun laittamia erohakemuksia.
Pointti oli siis se, että suhteita on mutkikkaita, eikä meistä jokainen voi löytää 'sitä oikeaa', 'sielunkumppania', sitä jota ilman ei vois elää, joka on mun puuttuva palanen. Jotkut pariutuvat sen sopivimman vaihtoehdon kanssa ja se on ihan fine.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 00:53"]
Kuka kommentoi jokaista "en rakasta" kommenttia noin lapsellisesti? Tajuatko, että meitä ihmisiä on tunne-elämältään ja arvoiltaan erilaisia kuin Sinä? On niin helppo sanoa toiselle, jonka avioliitto on kriisissä syystä tai toisesta, että 'eroa'. Jos minä olisin hakenut eroa joka kerta, kun ukko ottaa päähän tai kärsin pms-oireista, enkä tiedä mitä tunnen tai haluan elämältä, niin työttömyys ei olisi enää murhe suomessa. Niin monta uutta paperinpyörittäjää pitäisi palkata käsittelemään mun laittamia erohakemuksia. Pointti oli siis se, että suhteita on mutkikkaita, eikä meistä jokainen voi löytää 'sitä oikeaa', 'sielunkumppania', sitä jota ilman ei vois elää, joka on mun puuttuva palanen. Jotkut pariutuvat sen sopivimman vaihtoehdon kanssa ja se on ihan fine.
[/quote]
Eli ihan oikeasti koska et löydä sitä oikeaa niin olet vaan jonkun koska et halua olla yksin?
Nykyaikana ei luulisi Suomen kaltaisessa maassa olevan naisia jotka tarvitsevat miestä vielä olemaan kokonaisia. Sitä paitsi tuo on erittäin törkeää myös miestäsi kohtaan kai olet reilusti sanonut miehellesi että hän on sinulle korvike koska et parempaa saanut?
Sillä kyllähän puolisolle pitää vähintään rehellinen olla?
Rakastan. 4 vuotta takana ja alkuhuuma haihtunut, mutta kyllä mulla yks parhaimmista miehistä on, jos katsellaan kokonaisuutta. Komeakin on :)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:28"]
En rakasta. Olen miehen kanssa taloudellisista syistä vielä jonkin aikaa. Palaan hoitovapaalta töihin, niin sen jälkeen olen taloudellisesti riippumaton miehestä ja voin ottaa eron puheeksi.
[/quote]
Olet miehen kanssa rahan takia? Mitä vittua????
[/quote]
Tyypillinen nainen, ei sen kummallisempaa. Minulle kävi niin että kun sain asuntolainan maksettua niin vaimo ilmotti että tämä olikin tässä. Ja talo myyntiin. Facts of life, älä luota munattomaan.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 21:26"]
Hurjaa kuinka moni on suhteessa jssa ei rakasta kumppaniaan. En suostuisi. Ikinä.
Missä on teidän itsekunnioitus, elämä?
[/quote]
Minä olin pitkään liitossa, jossa ei rakkautta ollut. Se olotila vei kaikki voimat eikä siitä jaksanut enää edes lähteä. Sitten ihastuin toiseen, ja siitä sain voimaa ottaa eron. En saanut tuota ihastusta, mutta olen iloinen, että rakkaudeton avioliitto edes päättyi. Kumpikin on onnellisempi kun ei asuta saman katon alla, itse asiassa ei olla oltu näin hyvissä väleissä vuosiin.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 02:10"][quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 22:28"]
En rakasta. Olen miehen kanssa taloudellisista syistä vielä jonkin aikaa. Palaan hoitovapaalta töihin, niin sen jälkeen olen taloudellisesti riippumaton miehestä ja voin ottaa eron puheeksi.
[/quote]
Olet miehen kanssa rahan takia? Mitä vittua????
[/quote]
Tyypillinen nainen, ei sen kummallisempaa. Minulle kävi niin että kun sain asuntolainan maksettua niin vaimo ilmotti että tämä olikin tässä. Ja talo myyntiin. Facts of life, älä luota munattomaan.
[/quote]
Onneks miehet on aina niin luotettavia xD
En kyllä tuu koskaan tajuamaan minkä takia jotkut on suhteessa sellasen kanssa jota ei rakasta tai halua.... Mutta itehän en perhettä halua, eikä mulla oo koskaan ollu vaikeuksia olla yksin.
Joo, kait? Seksiä tosin ei enää tee mieli joten tuntuu kun oltaisiin vaan kämppiksiä. Ei tätä kyllä kovin kauaa jaksa enää jos ei mitään intohimoa löydy. Vieraita tekee mieli ja todennököisesti ero on edessä jos tulee sellainen nainen. Vastaan jonka kanssa löytyy tunnetta ja intohimoakin:(
En osaa sanoa. Mukavaahan meillä on yhdessä mutta olemme ehkä enemmän kavereita kuin rakastavaisia. Rakastan häntä ystävänä.
[quote author="Vierailija" time="02.09.2015 klo 23:24"]
Olen todella yllättynyt siitä miten moni ei rakasta kumppaniaan.
[/quote]
todellakin! Vastaakohan tämä tulos lähimainkaan todellisuutta?