Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11241/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä jatkossa enää mitään tunnisteita, koska niin monet käyttävät samoja, menee vain enemmän sekaisin. Nukuhan hyvin, kaivattu.

Vierailija
11242/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen. ❤

🧩❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11243/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin tajusin omaa storya tarkkailemalla yhden jutun. Aluksi storyn minuuttimäärä vaihtuu tunneiksi, kun on tasan tunti kulunut siitä ajasta, mutta jossain vaiheessa se muuttuu niin, että loppuvaiheessa se vaihtaa tuntimäärettä jo puoli tuntia aiemmin. Ilmankos en osannut aiemmin arvioida kummin se oikein on, se onkin molempia. Koneella vaihtuu lisäksi milloin sattuu, vaikka kuinka sivua päivittelee. Eli oon tulkinnut välillä varmasti ajat väärin. Mutta sehän on tarkoittanut vain sitä että oon ollut korkeintaan etuajassa ja kuitenkin aina hengaillut paikalla liikaakin. Silloinkin kun oon luullut olleeni myöhässä oonkin ollut etuajassa. Viimeisimpäänkään se ei vaikuta ollenkaan. Katoin puhelimesta ja olin paikalla niin pitkään.

Vierailija
11244/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimekerralla olin pahalla tuulella ja kaikki ärsytti, kuten varmaan huomasit 😉 sori siitä.

Halusin vaan sanoa että kiitos kaikesta motivaatiosta ja elämänilosta ja etenkin siitä tunteesta vatsanpohjassa kun ajattelen sua.

Kaboom, tämä jotenkin jysähti.

Pum suomeksi.

Mut vähän pliisu. Pum. Kaboomissa on cohonesia. Suomeksi mu...n mielestä kääntyy aika monin tavoin?

Vierailija
11245/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasua mahassa.

Kuulostaa tutulta... Rupsauta!

Vierailija
11246/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖💖💖💖💖

Vierailija
11247/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain päivällä hassun mielikuvan jossa kaivattu oli vihainen ja löi nyrkit pöytään. Ei sinänsä tuossa mitään hassua, mutta ajoin autolla ja ajattelin muita asioita. Sitten yhtäkkiä tuollainen mielikuva. Tiukasti on mielessä silloinkin kun en ajattele häntä.

Onko kaivattusi nainen vai mies?

Oot lyönyt nyrkit pöytään? Mies on.

Vierailija
11248/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦢🔫💚🙌

Vierailija
11249/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ollut oudon hiljaa somessa. Ei pitäis tulkita, mutta kävi mielessä että onkohan tää joku lakko tai mielenosoitus. Tarkoittaako se sitä, että mun pitäis lopettaa somessa seuraaminenkin vai että jatkaa täällä. Ei tästä ketjusta pääse vissiin sitten ikinä eroon. Jos vielä luet siellä, niin lainaapa nyt oikeasti tämä viesti ja kerro että kummin. Luen vielä huomenna koko päivän. Sitten pakko jo oikeasti lopettaa, jos et sitten toisin tahdo.

Tää on varmaan J:lle?

Näköjään niin moni tarttui tähän, että annan lisävihjeen: Ei olla nähty irl yli kahteen vuoteen, niin että ois juteltu.

Ei olla nähty irl 2vuotta ja 3 viikkoa sitten

Vierailija
11250/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vielä nähdä sun silmissä sen ihanan katseen kun näyttää niin kuin niihin olisi syttyneet valot.

Vierailija
11251/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nainen, mitä sä sanoisit, jos kertoisin olevani päätä pahkaa ihastunut sinuun? Ja toivovan aina että näkisin sut jossain? Rakastan jutella sun kanssa. Edes pelkkä moikkaaminen antaa mulle ihanan olon koko päiväksi.

Ja mä olen se, joka on paikalla kun täi tervassa, jos vain mahdollista

Vastaan sivusta. Jos minä pitäisin tästä miehestä, joka tuon kertoisi. Vastaisin:sepä mukavaa 😊. Minä en tuollaista säikähdä. Niin moni ihminen pitää minusta. Ja hakeutuu luokseni juttelemaan. Myös naiset ja lapset. Itse olen harvoin ihastuvaa tyyppiä.

11252/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan miestä kanssani Ars 22 nykytaidenäyttelyyn. Matkalla voidaan puhua kaikki mieltä askarruttava. Yövytään tietty hotellissa samassa huoneessa.

Ei siitä mitään tulisi kun en saisi silmiäni irti Donna Huancan performanssista Aqua Sabina :D Oisit mustis ja rupeaisit mököttämään :)

No mutta enhän mä aurinkoinen mökötä koskaan. Sitäpaitsi tiedät etten ole mustasukkainen. Ei pelkoa. Vapaus on äärimmäistä vastuuta, jonka ottaa tai ei ota. Itse otan!

Mutta ainakin mökötykseltäsi ei voi välttyä :) Siinähän kävisi jomminkummin!

Minä intohimoisesti tuijottaisin rinto...  ...siis performanssia, niin sinua rupeaisi nolottamaan maalaisuuteni ja minua häveten olisit vierelläni tai sitten lähtisit muita taiteita katsomaan ja odottelisit etäämmällä että päivä tulee täyteen ja pulju pistetään kiinni, jälleen joutuisit häpeämään minua :D

Mä sulle vielä rinnat näytän, ei tartte performansseja muualla katella.

Ai niin no oothan sä ottanut niihin jo tuntumaa 🤲🏻🤐🥴😬

Höh, sinähän rupeat jo nyt kierroksilla käymään kun olen niin kultturelli ja taide lähellä sydäntä? Taidehan on siitä mukavaa että se puhuttelee jokaista omalla tavallaan ja toisella ei ole oikeutta sanoa mikä on sitä oikeaa taidetta tai sitä miten se pitää tulkita :) 

Toisaalta lauseesi: "Mä sulle vielä rinnat näytän, ei tartte performansseja muualla katella." Kuulostaa kutkuttavan kiinnostavalta koska sehän sisältää oletuksen rinnoistasi joilla teet performanssin minulle :P

Taide on hieno asia <3

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
11253/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ollut oudon hiljaa somessa. Ei pitäis tulkita, mutta kävi mielessä että onkohan tää joku lakko tai mielenosoitus. Tarkoittaako se sitä, että mun pitäis lopettaa somessa seuraaminenkin vai että jatkaa täällä. Ei tästä ketjusta pääse vissiin sitten ikinä eroon. Jos vielä luet siellä, niin lainaapa nyt oikeasti tämä viesti ja kerro että kummin. Luen vielä huomenna koko päivän. Sitten pakko jo oikeasti lopettaa, jos et sitten toisin tahdo.

Tää on varmaan J:lle?

Näköjään niin moni tarttui tähän, että annan lisävihjeen: Ei olla nähty irl yli kahteen vuoteen, niin että ois juteltu.

Ei olla nähty irl 2vuotta ja 3 viikkoa sitten

Ei ihan tainnut osua. Meidän näkemisestä on 2 vuotta ja 6 viikkoa

Vierailija
11254/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuria haaveilen. 🫂❤️

Vierailija
11255/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️

Vierailija
11256/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas P, olet aina ajatuksissani.

(Ei se Petra jolle täällä paljon kirjoitellaan)

Vierailija
11257/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🦢🔫💚🙌

On paska kaupunni.

Vierailija
11258/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan jopa alottaa treenaamisen maratonille, ihan vaan sun takia.

Vierailija
11259/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan jopa alottaa treenaamisen maratonille, ihan vaan sun takia.

Tehtäiskö yhdessä se? Maratonin juokseminen on yksi pitkäaikainen haaveeni. Olen vain ollut liian kiireinen toteuttaakseni sen.

Vierailija
11260/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katselin sua antaumuksella, kun olit siinä kahvinottopaikalla selin minuun. Juteltiin jotain. Katselin sua ihan päästä varpaisiin. Oli ihanaa vain tuijotella sua, kun kukaan ei ollut sillä hetkellä näkemässä. Näytit hyvältä. Olen ennenkin ihaillut sun pebaa mies. Tykkään siitä. Olit niin lähellä, että olisin voinut vain tulla ja halata sua. Painaa pääni sun selkää vasten. Mulla on ihan sydäntäsärkevä ikävä sua koko ajan. Taas pitäisi odottaa kokonainen viikko, että näen taas sinut. Miten me saatais tää homma etenemään? En jaksaisi enää odottaa, että pääsen sun lähellesi. Hyvää yötä

Ketju on lukittu.