Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Hyvää yötä kaunis M-nainen
J-mies
"The demons come down the hardest to those who shine the brightest"
Hyvää yötä pannumyssy ja kananhäkki mummu kuittaa myydyksi huomenna taipaleiden taa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pannumyssy ja kananhäkki mummu kuittaa myydyksi huomenna taipaleiden taa.
Kiitos Suomi ja mummu
Haluan nähdä sinut ensi viikolla, öitä!
Hyvää yötä käyttämättöminä kutistuneet vehkeet.
Hyvää yötä tärkeä. Olet minulle rakas. Kaipaan sinua valonsäteeni.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin ihanattarelle mieheltä 30km päästä. Huomiseen.
Hyvää huomenta, kaunis P ♥️.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään katselin sua antaumuksella, kun olit siinä kahvinottopaikalla selin minuun. Juteltiin jotain. Katselin sua ihan päästä varpaisiin. Oli ihanaa vain tuijotella sua, kun kukaan ei ollut sillä hetkellä näkemässä. Näytit hyvältä. Olen ennenkin ihaillut sun pebaa mies. Tykkään siitä. Olit niin lähellä, että olisin voinut vain tulla ja halata sua. Painaa pääni sun selkää vasten. Mulla on ihan sydäntäsärkevä ikävä sua koko ajan. Taas pitäisi odottaa kokonainen viikko, että näen taas sinut. Miten me saatais tää homma etenemään? En jaksaisi enää odottaa, että pääsen sun lähellesi. Hyvää yötä
Yks nainen olisi voinut tulla halaamaan mua. Kiva mielikuva. Hän on kaunis.
Kunpa voisikin vain halata häntä kun siltä tuntuu. Mutta emme sentään ole vielä niin lähellä, että se olisi luontevaa ja sallittua. Ja meidän pitäisi tavata muualla kuin siellä.
Veikkaan Piia, Päivi, Pirjo, Paula, Pirkko jne.
Vierailija kirjoitti:
Petralleko?
😍👍
Hyvää huomenta kauniille sopankeittäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petralleko?
😍👍
Kaino toive ristiinkaipailijoilta. Laittaisitko aina nimen tänne näkyviin, niin ei-petrat tietäisi. Tai oma kirjain. Onko muuten T?
t. yksi brune kollega, ei-petra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petralleko?
😍👍
Kaino toive ristiinkaipailijoilta. Laittaisitko aina nimen tänne näkyviin, niin ei-petrat tietäisi. Tai oma kirjain. Onko muuten T?
t. yksi brune kollega, ei-petra
Ja huomenta vielä. Vedähän Petra jollain tekosyyllä sivuun. Kyllä se siitä. Joko mätsää tai ei.
😊❤️