Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!

Vierailija
18.03.2022 |

Kaipailemisiin. ❤️

Kommentit (17476)

Vierailija
11201/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Sinulle kollega 😚💤💤

Vierailija
11202/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä Sinulle kollega 😚💤💤

Petralle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11203/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasua mahassa.

Vierailija
11204/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko taas huomenna siellä missä aina?

Kotona. Luvallisesti ns. vapaalla.

Olet ollut pitkään vapaalla?

En sanoisi nyt erityisen pitkään. Mikä nyt sitten on pitkä aika?

Tämä koko viikko?

Ei ihan koko.

Pidä kiva vapaa. Toivottavasti nähdään edes ensi viikolla. Vaikka tuskin minua kaipaat samalla tavalla. Vaikutat kyllä hyvin osuvasti henkilöltä jolle kirjoitinkin.

Kiitos ;) Kyllä me nähdään ja mitä tulee kaipaamiseen niin olet majoittunut mielessäni. Eikä vain siellä. Hyvää alkavaa viikonloppua sinulle. Ja nähdään ensi viikolla.

Kiitos! Mietitkö sä oikeasti mua vapaallasikin? Ehkä mä vielä rohkaistun ja pyydän sua kahville. Tai kävelylle? Kummasta tykkäisit enemmän?

Eipä mitiä. Molemmat on ihan jees. No, kyllä. Sillä ne ketkä on tehnyt jollain tavalla vaikutuksen asuttaa mieltäni ja sitä toista eli sydäntänikin vapaa-ajallani.

Millä tavalla olen tehnyt suhun vaikutuksen? Et uskokaan kuinka paljon toivon sinun olevan juuri hän.

Olemalla oma ihastuttava itsesi.. siis sellaisen kuvan ainakin olen saanut. Se on vaan sellainen fiilis. Sitä on ehkä vaikea pukea sanoiksi. Menee luokkaan tietäjät tietää tunteen kun joku on oikein.

Vierailija
11205/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitaisko vaan katsella toisiamme silmiin?

Voitaisiin. Pitkään.

Rakkautta on se, jos haluaa katsoa toista pitkään. Siis oikeasti katsoa oikein kunnolla.

Tätä joskus mietin, että onkohan kaivattuni työkaveri huomannut kiinnostukseni. Sillä katselen aina kun vain voin, sillä hän vain on niin lumoavan kaunis ja ihana 😍

-sivusta

Vierailija
11206/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaasua mahassa.

Kuplaton Vichy on ystäväsi.

Vierailija
11207/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin rohkeampi, mutta pelkään että muut huomaavat. Joten jatkan tiukkaa silmäpeliä loppuun saakka ;)

Mihin loppuun? Voithan pyytää yksin juttelemaan sivummalle. Niinhän meillä usein tehdään syystä tai toisesta.

Vierailija
11208/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt!

Unihormonin vaikutuksen alaisena viimoiset viserrykset tänään Visertävältä pikkukottaraiselta eräälle Miehelle❣️

Vierailija
11209/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin rohkeampi, mutta pelkään että muut huomaavat. Joten jatkan tiukkaa silmäpeliä loppuun saakka ;)

Mihin loppuun? Voithan pyytää yksin juttelemaan sivummalle. Niinhän meillä usein tehdään syystä tai toisesta.

Ja sivustahan minä.

Vierailija
11210/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan enää jaksa

Jaksuhali sinulle! 🤗

Vierailija
11211/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan jo ilmaa sinulle, rakas. Kuitenkin rakastan sinua yhtä paljon kuin ennenkin. Toivottavasti olet onnellinen.

Vierailija
11212/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H ❤️

Vierailija
11213/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko taas huomenna siellä missä aina?

Kotona. Luvallisesti ns. vapaalla.

Olet ollut pitkään vapaalla?

En sanoisi nyt erityisen pitkään. Mikä nyt sitten on pitkä aika?

Tämä koko viikko?

Ei ihan koko.

Pidä kiva vapaa. Toivottavasti nähdään edes ensi viikolla. Vaikka tuskin minua kaipaat samalla tavalla. Vaikutat kyllä hyvin osuvasti henkilöltä jolle kirjoitinkin.

Kiitos ;) Kyllä me nähdään ja mitä tulee kaipaamiseen niin olet majoittunut mielessäni. Eikä vain siellä. Hyvää alkavaa viikonloppua sinulle. Ja nähdään ensi viikolla.

Kiitos! Mietitkö sä oikeasti mua vapaallasikin? Ehkä mä vielä rohkaistun ja pyydän sua kahville. Tai kävelylle? Kummasta tykkäisit enemmän?

Eipä mitiä. Molemmat on ihan jees. No, kyllä. Sillä ne ketkä on tehnyt jollain tavalla vaikutuksen asuttaa mieltäni ja sitä toista eli sydäntänikin vapaa-ajallani.

Millä tavalla olen tehnyt suhun vaikutuksen? Et uskokaan kuinka paljon toivon sinun olevan juuri hän.

Olemalla oma ihastuttava itsesi.. siis sellaisen kuvan ainakin olen saanut. Se on vaan sellainen fiilis. Sitä on ehkä vaikea pukea sanoiksi. Menee luokkaan tietäjät tietää tunteen kun joku on oikein.

Ymmärrän. Sillä mulla on susta samanlainen fiilis. En osaa eritellä mitään yhtä ja tiettyä asiaa, vaan se kokonaisuus. Mulle on tullut joskus mieleen kun katsot ja hymyilet mua, että sulla olisi jotain asiaa ja sanottavaa, mutta et sano sitä, sillä paikalla on yleensä muitakin.

En tiedä huomaako mun katseesta samaa? Niin usein kun hymyilen sulle, ajatelen samalla kuinka haluaisin halata tms.

Vierailija
11214/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaasua mahassa.

Kuplaton Vichy on ystäväsi.

Rasvaton piimäkin.

Vierailija
11215/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen. ❤

Vierailija
11216/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nainen, mitä sä sanoisit, jos kertoisin olevani päätä pahkaa ihastunut sinuun? Ja toivovan aina että näkisin sut jossain? Rakastan jutella sun kanssa. Edes pelkkä moikkaaminen antaa mulle ihanan olon koko päiväksi.

Ja mä olen se, joka on paikalla kun täi tervassa, jos vain mahdollista

Kertoisitpa minulle ihan irl. Voisitko? Näittekö tänään ja juttelitte? Mä näin yhden kultaisen miehen.

Vierailija
11217/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan jo ilmaa sinulle, rakas. Kuitenkin rakastan sinua yhtä paljon kuin ennenkin. Toivottavasti olet onnellinen.

Miksi olisit ilmaa? Et ole.

Vierailija
11218/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus

Vierailija
11219/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua edelleenkin, saman verran kuin ennenkin ja toivon sulle kaikkea hyvää. Ajattelen sua.

Vierailija
11220/17476 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nainen, mitä sä sanoisit, jos kertoisin olevani päätä pahkaa ihastunut sinuun? Ja toivovan aina että näkisin sut jossain? Rakastan jutella sun kanssa. Edes pelkkä moikkaaminen antaa mulle ihanan olon koko päiväksi.

Ja mä olen se, joka on paikalla kun täi tervassa, jos vain mahdollista

Kertoisitpa minulle ihan irl. Voisitko? Näittekö tänään ja juttelitte? Mä näin yhden kultaisen miehen.

Ei nähty 😢 Naiselta oli tuo aiempi.

Ketju on lukittu.