Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Se ei halunnu mua, vaik mää halusin sen. Mitä ikinä teen sitä saa mä en. Oon oppinu sen kovimman kautta. 😐
Saisinpa olla edes pienen hetken lähelläsi.
**** on pasha kaupunni. Ruma, ankea, kehittymätön peräpitäjä.
Vierailija kirjoitti:
Se ei halunnu mua, vaik mää halusin sen. Mitä ikinä teen sitä saa mä en. Oon oppinu sen kovimman kautta. 😐
T. Mikael Gabriel ☝️
Lämpimät kevät- ja kesäyöt lähestyvät. Voisimme katsoa yhdessä tähtiä ja toisiamme syvälle silmiin. Valoisina kesäöinä rakastelisimme. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla/yöllä muuten höpsähdin ihan kunnolla ja koitin telepaattisesti käydä rohkaisemassa sua laittaan mulle viestiä. Vedin tämän telepaattisuuden niin pitkälle, että suljin ihan silmät ja kuljin mielessäni sun kotiin (vaikka en oo siellä ikinä käynyt enkä tiedä edes miltä se näyttää) Aloitin varovaisesti silittelemällä hiuksia ja sitten kuiskimalla, että uskaltaisitpa vaan oikeasti laittaa viestiä yms. Tein tän itseasiassa kahdesti, kun ekalla kerralla säpsähdin pois, kun naapuri pudotti jotain lattialle ja piti ottaa uusiksi. Mutta ei tainnut toimia. En osaa luoda telepaattista yhteyttä keneenkään. Mitenhän se tehdään. Onko se edes mahdollista muuta kuin kaksosilla.
Ihana. Onko kaivattusi mies vai nainen? Entä jos uskaltautuisit itse laittamaan viestiä?
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla/yöllä muuten höpsähdin ihan kunnolla ja koitin telepaattisesti käydä rohkaisemassa sua laittaan mulle viestiä. Vedin tämän telepaattisuuden niin pitkälle, että suljin ihan silmät ja kuljin mielessäni sun kotiin (vaikka en oo siellä ikinä käynyt enkä tiedä edes miltä se näyttää) Aloitin varovaisesti silittelemällä hiuksia ja sitten kuiskimalla, että uskaltaisitpa vaan oikeasti laittaa viestiä yms. Tein tän itseasiassa kahdesti, kun ekalla kerralla säpsähdin pois, kun naapuri pudotti jotain lattialle ja piti ottaa uusiksi. Mutta ei tainnut toimia. En osaa luoda telepaattista yhteyttä keneenkään. Mitenhän se tehdään. Onko se edes mahdollista muuta kuin kaksosilla.
Kuulemma kaksoisliekeillä. Mutta onki oikeasti kaksosillakaan moisia telepaattisia voimia?
Hauskaa, mutta itseni teki mieli kovasti eilen ja tänä aamuna laittaa kaipaamalleni naiselle viestiä. Mutta neidän tilanteessa se olisi outoa. Ei olla tekemisissä vapaalla.
Pitäjäin takaa törähdys paskaan kaupunkiin. Kuntarajain viivalta tärähtää lahkeet lepattaen paskan kaupungin ansaitsema löyhkä.
Eilen oli eilen ja maanantai on taas. Pitkät päivät on. Etukäteen harmittaa jo.
Naiselle kirjoitti:
Lämpimät kevät- ja kesäyöt lähestyvät. Voisimme katsoa yhdessä tähtiä ja toisiamme syvälle silmiin. Valoisina kesäöinä rakastelisimme. Helliä suudelmia sinulle, rakkain. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Minä rakastan sinua.
Naiselta vai mieheltä? Kerro nyt jotain!
Vierailija kirjoitti:
Poikani veti minut tänään sohvalta ylös. Konkreettisesti, topakasti. Käski syömään. Rakastan häntä niin paljon.
Luopuminen on niin tuskaa. Tuntuu kuin jokainen jäsen vuotaisi kyyneliä. Tunnen sen fyysisesti.
Kyllä se siitä, kulta. Mistä olet joutunut luopumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana. Onko kaivattusi mies vai nainen? Entä jos uskaltautuisit itse laittamaan viestiä?
Olen laittanut joskus ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tänään katselin sua antaumuksella, kun olit siinä kahvinottopaikalla selin minuun. Juteltiin jotain. Katselin sua ihan päästä varpaisiin. Oli ihanaa vain tuijotella sua, kun kukaan ei ollut sillä hetkellä näkemässä. Näytit hyvältä. Olen ennenkin ihaillut sun pebaa mies. Tykkään siitä. Olit niin lähellä, että olisin voinut vain tulla ja halata sua. Painaa pääni sun selkää vasten. Mulla on ihan sydäntäsärkevä ikävä sua koko ajan. Taas pitäisi odottaa kokonainen viikko, että näen taas sinut. Miten me saatais tää homma etenemään? En jaksaisi enää odottaa, että pääsen sun lähellesi. Hyvää yötä
Yks nainen olisi voinut tulla halaamaan mua. Kiva mielikuva. Hän on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Naiselta vai mieheltä? Kerro nyt jotain!
Kirjoittaa neljälle eri naiselle. sivusta
Hyvää yötä vähänkäytetty kullini. Kerroin sait ja sekin oli vahingossa heinätöiden jälkeen kesällä 1958.
Mä tunsin sen sillä hetkellä kun kävelit ekalla kerralla huoneeseen. Katsoit mua, eikä muita enää ollut. Käsittämättömän vahva joku, mikä lie, mikä saanut mut aivan pyörälle. Puhut mulle, katsot mua ja mun päässä kuuluu enää vaan lintujen laulu. Jos sanon jotain hölmöä se johtuu just siitä.
T
Älä saata minua kiusaukseen. Hyvät yöt.