Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (17476)
Mahtoiko tämä päivän poikkeus tuntua sinulla missään?
'En lopeta, kun olen väsynyt. Lopetan vasta, kun olen valmis. '
Hyvää yötä
-Mn
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä kanssani Ars 22 nykytaidenäyttelyyn. Matkalla voidaan puhua kaikki mieltä askarruttava. Yövytään tietty hotellissa samassa huoneessa.
Ei siitä mitään tulisi kun en saisi silmiäni irti Donna Huancan performanssista Aqua Sabina :D Oisit mustis ja rupeaisit mököttämään :)
No mutta enhän mä aurinkoinen mökötä koskaan. Sitäpaitsi tiedät etten ole mustasukkainen. Ei pelkoa. Vapaus on äärimmäistä vastuuta, jonka ottaa tai ei ota. Itse otan!
Mutta ainakin mökötykseltäsi ei voi välttyä :) Siinähän kävisi jomminkummin!
Minä intohimoisesti tuijottaisin rinto... ...siis performanssia, niin sinua rupeaisi nolottamaan maalaisuuteni ja minua häveten olisit vierelläni tai sitten lähtisit muita taiteita katsomaan ja odottelisit etäämmällä että päivä tulee täyteen ja pulju pistetään kiinni, jälleen joutuisit häpeämään minua :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Oot ollut oudon hiljaa somessa. Ei pitäis tulkita, mutta kävi mielessä että onkohan tää joku lakko tai mielenosoitus. Tarkoittaako se sitä, että mun pitäis lopettaa somessa seuraaminenkin vai että jatkaa täällä. Ei tästä ketjusta pääse vissiin sitten ikinä eroon. Jos vielä luet siellä, niin lainaapa nyt oikeasti tämä viesti ja kerro että kummin. Luen vielä huomenna koko päivän. Sitten pakko jo oikeasti lopettaa, jos et sitten toisin tahdo.
Vierailija kirjoitti:
Viimekerralla olin pahalla tuulella ja kaikki ärsytti, kuten varmaan huomasit 😉 sori siitä.
Halusin vaan sanoa että kiitos kaikesta motivaatiosta ja elämänilosta ja etenkin siitä tunteesta vatsanpohjassa kun ajattelen sua.
Kaboom, tämä jotenkin jysähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin rohkeampi, mutta pelkään että muut huomaavat. Joten jatkan tiukkaa silmäpeliä loppuun saakka ;)
Mihin loppuun? Voithan pyytää yksin juttelemaan sivummalle. Niinhän meillä usein tehdään syystä tai toisesta.
Katkeraan loppuun. Ihan sivusta
Poikani veti minut tänään sohvalta ylös. Konkreettisesti, topakasti. Käski syömään. Rakastan häntä niin paljon.
Luopuminen on niin tuskaa. Tuntuu kuin jokainen jäsen vuotaisi kyyneliä. Tunnen sen fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oot ollut oudon hiljaa somessa. Ei pitäis tulkita, mutta kävi mielessä että onkohan tää joku lakko tai mielenosoitus. Tarkoittaako se sitä, että mun pitäis lopettaa somessa seuraaminenkin vai että jatkaa täällä. Ei tästä ketjusta pääse vissiin sitten ikinä eroon. Jos vielä luet siellä, niin lainaapa nyt oikeasti tämä viesti ja kerro että kummin. Luen vielä huomenna koko päivän. Sitten pakko jo oikeasti lopettaa, jos et sitten toisin tahdo.
Missä? Facebook? Insta? Ja seuraatko vai käytkö vain salaa katsomassa?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan miestä kanssani Ars 22 nykytaidenäyttelyyn. Matkalla voidaan puhua kaikki mieltä askarruttava. Yövytään tietty hotellissa samassa huoneessa.
Ei siitä mitään tulisi kun en saisi silmiäni irti Donna Huancan performanssista Aqua Sabina :D Oisit mustis ja rupeaisit mököttämään :)
No mutta enhän mä aurinkoinen mökötä koskaan. Sitäpaitsi tiedät etten ole mustasukkainen. Ei pelkoa. Vapaus on äärimmäistä vastuuta, jonka ottaa tai ei ota. Itse otan!
Mutta ainakin mökötykseltäsi ei voi välttyä :) Siinähän kävisi jomminkummin!
Minä intohimoisesti tuijottaisin rinto... ...siis performanssia, niin sinua rupeaisi nolottamaan maalaisuuteni ja minua häveten olisit vierelläni tai sitten lähtisit muita taiteita katsomaan ja odottelisit etäämmällä että päivä tulee täyteen ja pulju pistetään kiinni, jälleen joutuisit häpeämään minua :D
Mä sulle vielä rinnat näytän, ei tartte performansseja muualla katella.
Ai niin no oothan sä ottanut niihin jo tuntumaa 🤲🏻🤐🥴😬
Vierailija kirjoitti:
Tää on varmaan J:lle?
Vierailija kirjoitti:
Mitään selvyyttä ei tule huomennakaan niin kuin ei muinakaan kertoina. Sama epävarmuuden tunne kaivelee. Minun olisi pakko repäistä itseni irti ja lopettaa haaveilu. Tuntuu vain, että sitten minulla ei ole sitäkään pientä toivonkipinää elämässä. Ehkä sinuun ihastuminen on pitänyt minut jotenkin pystyssä näiden vaikeiden aikojen aikana. Ehkä mitään konkreettista ei koskaan ole tarkoituskaan tapahtua kanssasi vaikka se haaveissa onkin. Miehelle.
Kaikkea hyvää sulle, ansaitset parempaa. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? Facebook? Insta? Ja seuraatko vai käytkö vain salaa katsomassa?
En katso salaa. Ihan omalla profiilillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään niin moni tarttui tähän, että annan lisävihjeen: Ei olla nähty irl yli kahteen vuoteen, niin että ois juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimekerralla olin pahalla tuulella ja kaikki ärsytti, kuten varmaan huomasit 😉 sori siitä.
Halusin vaan sanoa että kiitos kaikesta motivaatiosta ja elämänilosta ja etenkin siitä tunteesta vatsanpohjassa kun ajattelen sua.Kaboom, tämä jotenkin jysähti.
Pum suomeksi.
Vierailija kirjoitti:
Sain päivällä hassun mielikuvan jossa kaivattu oli vihainen ja löi nyrkit pöytään. Ei sinänsä tuossa mitään hassua, mutta ajoin autolla ja ajattelin muita asioita. Sitten yhtäkkiä tuollainen mielikuva. Tiukasti on mielessä silloinkin kun en ajattele häntä.
Onko kaivattusi nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään niin moni tarttui tähän, että annan lisävihjeen: Ei olla nähty irl yli kahteen vuoteen, niin että ois juteltu.
No sepä. Munkin ”J” ollut somehiljaa ikuisuuden eikä nähty edes pariin vuoteen. Siks kysyinkin.
Ikävä sinua, rakkaani. Nuku hyvin. 🌍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusin vaan sanoa että kiitos kaikesta motivaatiosta ja elämänilosta ja etenkin siitä tunteesta vatsanpohjassa kun ajattelen sua.Kaboom, tämä jotenkin jysähti.
Pum suomeksi.
Tunnekieli kullakin se mikä on
M oot kyl ihme mies. Ihan helpolla nimittäin ei mun vanhaa venettäni keikuteta.
Halusin vaan sanoa että kiitos kaikesta motivaatiosta ja elämänilosta ja etenkin siitä tunteesta vatsanpohjassa kun ajattelen sua.